Właśnie wróciłem z urlopu w Toskanii. Przez tydzień jeżdżenia po Włoszech żadnej Giulii nie widziałem. UNRAE.IT podało że w czerwcu we Włoszech sprzedano 800 Giulii.
Właśnie wróciłem z urlopu w Toskanii. Przez tydzień jeżdżenia po Włoszech żadnej Giulii nie widziałem. UNRAE.IT podało że w czerwcu we Włoszech sprzedano 800 Giulii.
Sam na podstawie oceny zdjeć twierdziłem, ze jest podobna do BMW. Nie ma co kryć, ze nie jest tak, iż na zdjęciach nie przypomina BMW. Ale na żywo, gdy widzi sie ja w trzech wymiarach, zauważa sie jej wszystkie przetłoczenia i jej realna sylwetkę w skali 1:1, okazuje sie, ze jednak klonem BMW wcale nie jest. To auto robi inne wrażenie na żywo niż na zdjęciach. W niektórych aspektach zaskakuje na plus (bo nie przypomina BMW), w niektórych aspektach na minus (wydaje sie bardzo kompaktowe, jakby za male do segmentu D, poza tym jakieś takie zwykłe, zdjęcia obiecuja więcej magnetyzmu). Generalnie auto jest przyjemne wizualnie, ale budzi emocje zupełnie inne niż te, których można oczekiwać po wpatrywaniu sie w zdjęcia.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ostatnio edytowane przez ArcoMancino ; 18-07-2016 o 00:56
Z tą kompaktowością i "zwykłością" to fakt, nie jest "huge" na pewno i tym nie zrobi wrażenia, ale ma to i dobre strony - w codziennym użytkowaniu użytku miejskim, parkingowym to wygodne, a autostradowym przypuszczam że stabilna i tak będzie.
Ponoć wersji 2.0 280KM Q4 nie ma co się spodziewać w tym roku... Opóźnienia, do tego silnik robiony w USA. Prawda to?
Na razie - NIE będzie.
Tymczasem, Giulia QV wygrywa w niemieckim teście z M3 Competition. Piekło zamarzło:
http://www.autozeitung.de/auto-vergl...m3-competition
Ostatnio edytowane przez radosuaf ; 18-07-2016 o 14:31
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Wszyscy wszedzie mowia ze SW nie bedzie.
Made in Italy, perfected in my garage. Giulietta Sprint Speciale
dzisiaj miałem okazje obejrzeć w salonie Giulie w wersji podstawowej w kolorze Vulcano Black,
Niestety nie miałem okazji odbyć jazdy testowej ponieważ dealer wciąż czeka na demówkę.
Obecnie jeżdżę mazdą 6 w sedanie w najbogatszej wersji wyp. z 12/2015 więc do niej będę porównywał.
na +
1. wygląd zewnętrzny, auto wygląda jak garnitur szyty na miarę. I tak się w nim czułem. Felgi 17 są za małe do tego auta. Wg mnie.
2. wnętrze :
-super kierownica i super gałka od manualnej skrzyni.
-projekt deski przepiękny i genialny w swej prostocie.
-wygodne siedzenia (w podstawowych szmatach) materiał też wg mnie ok.
-na szerokość z przodu jest miejsca tyle co w maździe 6, z tyłu odczuwalnie mniej miejsca na szerokość. Wygodniejsze wyprofilowanie tylnej kanapy niż w maździe.
-Mam 183 cm wzrostu i sam za sobą mieszczę się bez problemu. (najniższe ustawienie fotela kierowcy)
-pokrętła też są wg mnie wszystkie na odpowiednim poziomie. Niedawno robiłem trasę 1500km w bmw f10 i nie czułem że w alfie to główne pokrętło jest jakieś luźne.
-ogólna jakość wykonania podstawowej wersji giuli sprawia lepsze wrażenie niż najbogatszej wersji w maździe 6.
-system info-rozrywki intuicyjny i prosty -> Tak na pierwszy rzut oka. Ekran nav miał 6.5 cala i nie był zły. Ale cały ten panel środkowy aż prosi się o ten większy wyświetlacz 8,8. Ktoś wcześniej wspominał że nie ma przycisku "back". W alfie trzeba ruszyć pokrętło w lewo żeby wrócić do poprzedniego menu. Szybko się przyzwyczaiłem podczas gmerania po systemie.
na -
1. Bagażnik, krótka podłoga i brak pod nią miejsca. Wizualnie sporo mniejszy niż w mazdzie 6 sedan.
2. Brak nawiewów na tylna kanapę w podstawowej wersji.
3. Brak składanych tylnych siedzeń w podstawowej wersji. Pan sprzedawca powiedział że od wersji super jest . Uważam że przy takim bagażniku to powinien być standard. Ale to tylko moje zdanie.
podsumowanie,
W porównaniu do mazdy 6 którą jeżdżę na codzień, w wersji sky passion w alfie miałem poczucie tego czegoś, mimo że to była wersja basic.
Ogólne wrażenie auta jest bardzo dobre. Czarny lakier metalik wygląda świetnie. Z zewnątrz dodał bym grafitowe felgi sport 18 + przyciemniane szyby i było by ok.
Niektórzy czepiali się że plastiki w dolnej części są jak z ducato. Wg mnie trzymają normę w tej klasie. Po co mięciuchne plastiki których podczas normalnej eksploatacji wogólę się nie dotyka ? Żeby się kolegom co mają audi pochwalić ? Objeździłem już trochę salonów i "namacałem" się aut więc mam konkretne punkty odniesienia. Siedziałem w golasie bmw seri 3, x1 oraz audi a4. I po dzisiejszej wizycie u dealera alfy mogę z pewnością stwierdzić że golas giuli wygląda o klasę lepiej niż wspomniana konkurencja. Po doposażeniu już te różnice się zacierają ale szczególnie w bmw seri 3 i 4 wnętrze wygląda archaicznie,
Tak wygląda moja, w pełni subiektywna opinia.
P.S.
Sprzedawca powiedział mi że nie planują wersji SW oraz że podstawowa wersja benzynowa będzie tańsza od podstawowego diesla (150km)
Podobno wartość Giuli po 3 latach to 52% ,
Ostatnio edytowane przez Olej555 ; 18-07-2016 o 15:26
Co by o Maździe nie mówić, to chyba najpopularniejsza marka alternatywna wśród Alfisti i 6tka w szczególności przy braku odpowiednich wymiarowo Alf. Stąd może też to porównywanie. Choć jak widać różne nawet w odniesieniu do tego samego modelu (BTW w maździe nie istnieją różnice materiałów między wersjami , poza tapicerką pseudoskórzaną w passion). Strasznie ciekaw jestem tych wnętrz Giulii. Co to za sens żeby wszystkie salony tą samą niemal wersję dostały ? przy braku katalogów i próbników by można było różne zobaczyć a tak to czerń i czerń i biel i tyle. Znów jak w Maździe![]()