Temat: Alfa Giulia- 2015

  1. #8881
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0JTS; Ford Fiesta ST 3D 200KM, Fiat 500X, była Alfa Romeo Mito i Vespa125
    Postów
    606

    Domyślnie

    Mam wrażenie, że wszystkie BMW 3 to 320d.

  2. #8882
    Użytkownik Znawca Avatar rafter
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    BMW 540i xDrive G30
    Postów
    1,602

    Domyślnie

    Cytat Napisał adamku111 Zobacz post
    Ja przycinalem na wszystkim, standardowy lakier, wnetrze i kola, do tego pakiety: sport 2, komfort i asystent kierowcy, plus alarm i jakies pierdoly, wyszlo 180.000,

    Moze beda rabaty dla Alfisti, proponuje 5% za kazda posiadana Alfe,

    Kaza sobie zaplacic za lopatki do AT, lusterko fotochromatyczne, troche lipa.

    Nigdzie nie widze LEDow
    Ja sie nie szczypałem i wyszło mi 225 tys. To jest tylko kilkanaście tysięcy mniej niż zapłaciłem za swoje 528i a mam adaptacyjne LED-y , komfortowe fotele i prawie 50 KM więcej ( oczywiście cena z konfiguratora BMW była dużo wyższa ) .
    Ostatnio edytowane przez rafter ; 23-07-2016 o 17:58
    AR 156 1.8 TS ( 2001-2006)
    AR 159 1.9 JTDM 16V ( 2006-2009)
    AUDI A5 2.0 TFSI MTM (2009 -2014)
    BMW 528i F10 ( 2014 - 2019 )
    BMW 540i G30 ( 2019 -

    Lewostronnym powolno jeźdźcom mówimy kategorycznie NIE !!!

  3. #8883
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,606

    Domyślnie

    Cytat Napisał adamku111 Zobacz post
    epsonix Alfa chyba wybrala inna strategie, chyba chca byc egzotyczna marka i nie zalezy im na sprzedazy, stad brak kombii, obrali bardzo waski target, zobaczymy czy trafia...
    tego troche sie obawiam. żeby nie bylo tak ze za 5 lat okaze sie ze jednak sa niszowi i niekoniecznie wyplacalni. no chyba ze wczesniej ktos wykopie Sergio ze stolka?

  4. #8884
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    Albo nawet by wsadzili tego 1.4MA 170KM z Giulietty, w końcu Ford potrafi wsadzić 1.0T, a VW 1.2TSI do tej wielkości aut (jest nisko wyceniona pozycja cennikowa, i niektórym takie auta naprawdę pasują)

    No bez przesady - gdyby Jag dał 1.4 w XE, to ludzie by chyba ze śmiechu pomarli. Ale zgadzam się, że mogłaby być jakaś wersja 150 - 170 KM w 2 litrach.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał rafter Zobacz post
    Teoretycznie jeszcze ,,dzielona tylna kanapa '' ale pozostaje jeszcze to ,że przy wyborze wersji podstawowej nie będziesz miał dostępu do części opcji .
    Masz rację, zapomniałem o kanapie. Co do opcji, to też prawda, zapomniałem wspomnieć. Gdyby nie to, że felgi 17" (a profil 205/60 to trochę za dużo przy 16") kosztują 4.400, to nie bardzo byłoby sens dopłacać...

    Moja skromna kalkulacja - 164.100, więc minimum 137 tys. po rabacie trzeba liczyć...
    Ostatnio edytowane przez radosuaf ; 23-07-2016 o 19:27
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  5. #8885
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomtrz
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    były alfy, jest Jaguar
    Postów
    2,290

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzej_Kolbudy Zobacz post
    Mam wrażenie, że wszystkie BMW 3 to 320d.
    Zgadza sie, wystarczy przeskanować rynek używanych 3er. Ludzie wolą dopłacić za m-pakiet niż mocniejszy silnik.
    Jaguar S-type 4.2 V8
    Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
    Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
    Citroen Xantia Activa II V6 - była
    Citroen Xantia II 2.0 16V - była
    Skoda Felicia 1.3 MPI - była

  6. #8886
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2016
    Auto
    Mazda 6
    Postów
    25

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafter Zobacz post
    Ja sie nie szczypałem i wyszło mi 225 tys. To jest tylko kilkanaście tysięcy mniej niż zapłaciłem za swoje 528i a mam adaptacyjne LED-y , komfortowe fotele i prawie 50 KM więcej ( oczywiście cena z konfiguratora BMW była dużo wyższa ) .
    Chcesz powiedzieć ze przy cenie auta z przyzwoitym wyposażeniem ~300.000 zaplaciles ~240.000? Auto bez przebiegu?
    uwierze ze teraz tak może być bo f10 to kończący się model. Pytanie jaki rabat jest możliwy na Giulie bo może się okazać ze przy podanej przez Ciebie cenie cena transakcyjna będzie się zaczynać od cyfry 1.
    ja narazie o rabaty nie pytałem bo interesuje mnie w zasadzie tylko wersja benzynowa której narazie w ofercie nie ma.

  7. #8887
    Użytkownik Znawca Avatar Archi
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Gliwice/Knurów
    Auto
    była GT 3.2 V6 Q2
    Postów
    1,201

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    Co do tego spalania TBi to co piszesz epsonix to jakby o V6 Busso (a nawet Vka przy 140 zdaje się mniej pali niż 11,5, no niewiele ale bliżej 10ciu raczej) , albo te 159 faktycznie tak ciężkie, albo noga cieżka bardziej w benzynce niż dieslu
    Busso w autostradowej jeździe (zwłaszcza w Niemczech) dawała prawdziwe poczucie Gran Turismo (przy prędkościach do 200 km/h średnia ok. 11 l, i zawsze zapas mocy - do 220 bez problemu, dopiero przy 240 suszyła bak jak oszalała).

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    Albo nawet by wsadzili tego 1.4MA 170KM z Giulietty, w końcu Ford potrafi wsadzić 1.0T, a VW 1.2TSI do tej wielkości aut (jest nisko wyceniona pozycja cennikowa, i niektórym takie auta naprawdę pasują)
    FCA wprowadzając Giulię właśnie tego nie chciała, przynajmniej w planach - być może tylko na etapie wprowadzania nowego modelu - nie chcieli do tej klasy auta silników mniejszych niż 2.0 l - rezerwując takie jednostki dla niższych klas, czyli kompaktów (bo MiTo ma nie mieć przecież następcy). Może zmienią politykę pod wpływem rynku, jeśli takie będą faktyczne oczekiwania klientów.

    Wizerunkowo wydaje się to jednak wątpliwe, przykładem może być Volvo z ich unifikacją pojemności - przy różnicowaniu mocy - moim zdaniem ujęło im to prestiżu stworzonego przez takie modele jak 850, czy wersje R.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał adamku111 Zobacz post
    epsonix Alfa chyba wybrala inna strategie, chyba chca byc egzotyczna marka i nie zalezy im na sprzedazy, stad brak kombii, obrali bardzo waski target, zobaczymy czy trafia...
    Przeciwnie.

    W Azji i w USA dominują sedany i SUV'y.

    Dlatego Giulia i Stelvio przesądzą o losie Alfy - i na pewno nie w wersji SW. Ta o ile się pojawi, to po ewentualnym sukcesie tych dwóch modeli, jako rozwinięcie gamy.

    Inna rzecz, że to "Alfetta" będzie kolejnym priorytetem dla FCA, nie Giulia SW, skoro mają Fiata i Jeep'a.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    Ale zgadzam się, że mogłaby być jakaś wersja 150 - 170 KM w 2 litrach.
    Przy 159 (z tego co pamiętam) wersja 1.8 140 KM weszła po 1.9 i 2.2 JTS, może będzie tak i z Giulią, przynajmniej na wybrane rynki, jak NL (gdzie wymogi podatkowe i eko są większe niż w innych krajach).

    Mnie nie dziwi obecny brak słabszych wersji - bo nie odnosząc się do naszej sieci dealerskiej - dobre pierwsze wrażenie można zrobić raz. Czyli pokazać się od jak najlepszej strony.

    Dlatego dla mnie pokazanie QV było dobrym pomysłem, przykuwającym uwagę nie tylko Alfistów.

    Teraz pora na drogowe testy 2.0 TB.

    Co do mocy - to jak pisał epsonix - jak miało się ją i poczuło, to w kolejnym aucie chce się więcej, bo z czasem nigdy jej za dużo .
    Ostatnio edytowane przez Archi ; 23-07-2016 o 20:59
    Alfa Romeo Nel Cuore

  8. #8888
    Użytkownik Znawca Avatar rafter
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    BMW 540i xDrive G30
    Postów
    1,602

    Domyślnie

    Cytat Napisał Bart1000 Zobacz post
    Chcesz powiedzieć ze przy cenie auta z przyzwoitym wyposażeniem ~300.000 zaplaciles ~240.000? Auto bez przebiegu ?
    Dokladnie tak , zamawiane do produkcji na początku 2014 r. według moich zachcianek i możliwości u brokera , rabat wyszedł w okolicach 20% . Dlatego ciekaw jestem czy znajdzie sie w PL jakiś broker który będzie zainteresowany sprzedażą Giulii ?
    AR 156 1.8 TS ( 2001-2006)
    AR 159 1.9 JTDM 16V ( 2006-2009)
    AUDI A5 2.0 TFSI MTM (2009 -2014)
    BMW 528i F10 ( 2014 - 2019 )
    BMW 540i G30 ( 2019 -

    Lewostronnym powolno jeźdźcom mówimy kategorycznie NIE !!!

  9. #8889
    Użytkownik Znawca Avatar Krzysztof
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4
    Postów
    1,394

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    Masz rację, zapomniałem o kanapie. Co do opcji, to też prawda, zapomniałem wspomnieć. Gdyby nie to, że felgi 17" (a profil 205/60 to trochę za dużo przy 16") kosztują 4.400, to nie bardzo byłoby sens dopłacać...
    Mnie to w ogóle śmieszy podział na dwie wersje wyposażenia "Giulia" i "Super". Obie wersje to golasy. Równie dobrze można by zostawić jako opcje do wyboru do jednej wersji składaną kanapę (jeśli to w ogóle powinna być opcja, a nie standard w takim aucie) i 17" felgi. Dla mnie taki podział to tylko niepotrzebne kompilowanie cennika i linii produkcyjnej, ale pewnie FCA wie lepiej

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    Moja skromna kalkulacja - 164.100, więc minimum 137 tys. po rabacie trzeba liczyć...
    Skąd wiesz, jakie rabaty można uzyskać na Giulie ?
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4 (2018-...)
    AR 159 1.9 JTDM Q-Tronic Distinctive (2008-...)
    AR 147 2.0 TS Selespeed Distinctive (2001-2008)

  10. #8890
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    W październiku powinny się pojawić u nas wersje 2,0 280 oraz 2,2 210 KM. Obydwa silniki będą też sprzężone z Q4.

    Coś nie widzę w cenniku tych wersji 2,0 za 120 tys. zł... Czyżby sprzedawca po szkoleniach się przejęzyczył?

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Krzysztof Zobacz post
    Skąd wiesz, jakie rabaty można uzyskać na Giulie ?
    Na razie żadne rabaty nie wchodzą w rachubę. Jeśli będą jakieś zniżku to tylko dla modeli, które nie konfigurujemy sami a są już w salonie. Tyle, że też na początku nie ma się co spodziewać cudów. Zamówienia na 2,0 można będzie składać od przyszłego tygodnia ale nie wszędzie.

Podobne wątki

  1. Wyjazd na targi IAA 2015- Giulia na żywo
    Utworzone przez Belfer w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 06-10-2015, 20:38
  2. [Zapowiedź] Piwo pod Tatrami edyszyn 2015 / jedyny zlot AH 2015?
    Utworzone przez LIGAR w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 91
    Ostatni post / autor: 11-06-2015, 07:32
  3. Alfa Giulia w 2014?
    Utworzone przez ergomarcin w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 1818
    Ostatni post / autor: 09-08-2014, 13:38
  4. Alfa Giulia
    Utworzone przez Emenems w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-11-2008, 18:31
  5. Alfa Romeo Giulia
    Utworzone przez fiergloo w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-02-2007, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory