Mam wrażenie, że wszystkie BMW 3 to 320d.
Mam wrażenie, że wszystkie BMW 3 to 320d.
Ostatnio edytowane przez rafter ; 23-07-2016 o 17:58
AR 156 1.8 TS ( 2001-2006)
AR 159 1.9 JTDM 16V ( 2006-2009)
AUDI A5 2.0 TFSI MTM (2009 -2014)
BMW 528i F10 ( 2014 - 2019 )
BMW 540i G30 ( 2019 -
Lewostronnym powolno jeźdźcom mówimy kategorycznie NIE !!!
No bez przesady - gdyby Jag dał 1.4 w XE, to ludzie by chyba ze śmiechu pomarli. Ale zgadzam się, że mogłaby być jakaś wersja 150 - 170 KM w 2 litrach.
- - - Updated - - -
Masz rację, zapomniałem o kanapie. Co do opcji, to też prawda, zapomniałem wspomnieć. Gdyby nie to, że felgi 17" (a profil 205/60 to trochę za dużo przy 16") kosztują 4.400, to nie bardzo byłoby sens dopłacać...
Moja skromna kalkulacja - 164.100, więc minimum 137 tys. po rabacie trzeba liczyć...
Ostatnio edytowane przez radosuaf ; 23-07-2016 o 19:27
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Chcesz powiedzieć ze przy cenie auta z przyzwoitym wyposażeniem ~300.000 zaplaciles ~240.000? Auto bez przebiegu?
uwierze ze teraz tak może być bo f10 to kończący się model. Pytanie jaki rabat jest możliwy na Giulie bo może się okazać ze przy podanej przez Ciebie cenie cena transakcyjna będzie się zaczynać od cyfry 1.
ja narazie o rabaty nie pytałem bo interesuje mnie w zasadzie tylko wersja benzynowa której narazie w ofercie nie ma.
Busso w autostradowej jeździe (zwłaszcza w Niemczech) dawała prawdziwe poczucie Gran Turismo (przy prędkościach do 200 km/h średnia ok. 11 l, i zawsze zapas mocy - do 220 bez problemu, dopiero przy 240 suszyła bak jak oszalała).
- - - Updated - - -
FCA wprowadzając Giulię właśnie tego nie chciała, przynajmniej w planach - być może tylko na etapie wprowadzania nowego modelu - nie chcieli do tej klasy auta silników mniejszych niż 2.0 l - rezerwując takie jednostki dla niższych klas, czyli kompaktów (bo MiTo ma nie mieć przecież następcy). Może zmienią politykę pod wpływem rynku, jeśli takie będą faktyczne oczekiwania klientów.
Wizerunkowo wydaje się to jednak wątpliwe, przykładem może być Volvo z ich unifikacją pojemności - przy różnicowaniu mocy - moim zdaniem ujęło im to prestiżu stworzonego przez takie modele jak 850, czy wersje R.
- - - Updated - - -
Przeciwnie.
W Azji i w USA dominują sedany i SUV'y.
Dlatego Giulia i Stelvio przesądzą o losie Alfy - i na pewno nie w wersji SW. Ta o ile się pojawi, to po ewentualnym sukcesie tych dwóch modeli, jako rozwinięcie gamy.
Inna rzecz, że to "Alfetta" będzie kolejnym priorytetem dla FCA, nie Giulia SW, skoro mają Fiata i Jeep'a.
- - - Updated - - -
Przy 159 (z tego co pamiętam) wersja 1.8 140 KM weszła po 1.9 i 2.2 JTS, może będzie tak i z Giulią, przynajmniej na wybrane rynki, jak NL (gdzie wymogi podatkowe i eko są większe niż w innych krajach).
Mnie nie dziwi obecny brak słabszych wersji - bo nie odnosząc się do naszej sieci dealerskiej - dobre pierwsze wrażenie można zrobić raz. Czyli pokazać się od jak najlepszej strony.
Dlatego dla mnie pokazanie QV było dobrym pomysłem, przykuwającym uwagę nie tylko Alfistów.
Teraz pora na drogowe testy 2.0 TB.
Co do mocy - to jak pisał epsonix - jak miało się ją i poczuło, to w kolejnym aucie chce się więcej, bo z czasem nigdy jej za dużo.
Ostatnio edytowane przez Archi ; 23-07-2016 o 20:59
Alfa Romeo Nel Cuore
AR 156 1.8 TS ( 2001-2006)
AR 159 1.9 JTDM 16V ( 2006-2009)
AUDI A5 2.0 TFSI MTM (2009 -2014)
BMW 528i F10 ( 2014 - 2019 )
BMW 540i G30 ( 2019 -
Lewostronnym powolno jeźdźcom mówimy kategorycznie NIE !!!
Mnie to w ogóle śmieszy podział na dwie wersje wyposażenia "Giulia" i "Super". Obie wersje to golasy. Równie dobrze można by zostawić jako opcje do wyboru do jednej wersji składaną kanapę (jeśli to w ogóle powinna być opcja, a nie standard w takim aucie) i 17" felgi. Dla mnie taki podział to tylko niepotrzebne kompilowanie cennika i linii produkcyjnej, ale pewnie FCA wie lepiej
Skąd wiesz, jakie rabaty można uzyskać na Giulie ?
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4 (2018-...)
AR 159 1.9 JTDM Q-Tronic Distinctive (2008-...)
AR 147 2.0 TS Selespeed Distinctive (2001-2008)
W październiku powinny się pojawić u nas wersje 2,0 280 oraz 2,2 210 KM. Obydwa silniki będą też sprzężone z Q4.
Coś nie widzę w cenniku tych wersji 2,0 za 120 tys. zł... Czyżby sprzedawca po szkoleniach się przejęzyczył?
- - - Updated - - -
Na razie żadne rabaty nie wchodzą w rachubę. Jeśli będą jakieś zniżku to tylko dla modeli, które nie konfigurujemy sami a są już w salonie. Tyle, że też na początku nie ma się co spodziewać cudów. Zamówienia na 2,0 można będzie składać od przyszłego tygodnia ale nie wszędzie.