Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 26 z 26

Temat: Zmianiarka a kierownica multi

  1. #21
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał konrad53 Zobacz post
    Owszem, ale w 147 FL nie było chyba tego 3 plastiku? Jak w GT?
    Ten 3 plastik był również w 147 po FL. Niektóre wersje miały kierownicę, taką jak w GT.
    Ostatnio edytowane przez Belfer ; 24-07-2016 o 06:16

  2. #22
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar konrad53
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Oświęcim
    Auto
    147 FL
    Postów
    875

    Domyślnie

    Okej dziękuję. Powiedzcie tylko jeszcze co z tymi kablami, jakie potrzebuję?

  3. #23
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał konrad53 Zobacz post
    Okej dziękuję. Powiedzcie tylko jeszcze co z tymi kablami, jakie potrzebuję?
    Przecież masz opisane wszystko wcześniej...

  4. #24
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar konrad53
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Oświęcim
    Auto
    147 FL
    Postów
    875

    Domyślnie

    Racja, rozkojarzony coś jestem

  5. #25
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar konrad53
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Oświęcim
    Auto
    147 FL
    Postów
    875

    Domyślnie

    Jeszcze jedno pytanie, kierownicę najprawdopodobniej będę brał z GT na części, więc mogę kupić od razu razem z nią zwijak i wiązkę? Wtedy będzie tylko plug&play do 147 ? Nie ukrywam, że jestem zielony w tych sprawach. Mniej więcej poczytałem po różnych tematach na forum.
    Ostatnio edytowane przez konrad53 ; 24-07-2016 o 15:37

  6. #26
    Użytkownik Ogier Avatar pewu
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Rawa Mazowiecka
    Auto
    AR 147 1.6 TS 120KM 5D 2001r.
    Postów
    182

    Domyślnie

    Nie będziesz miał plug&play w żadnym przypadku gdyż musisz do nowej kostki podłączyć przewody, które dochodzą u Ciebie do poduszki powietrznej. Musisz uciąć starą kostkę i zarobić wsuwki odpowiednie do nowej kostki. Schematy masz w tematach odnośnie montażu kierownicy.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory