Podważasz dekielek pod nim masz klucz nasadowy 10
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Podważasz dekielek pod nim masz klucz nasadowy 10
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
EGR - OFF
klapki - OUT
DPF - ON
Dzięki wielkie![]()
A jak sprawa ma się przy automatycznej skrzyni? Jak ściągnąć taką gałkę?
Wysłane z mojego Huawei P8 przy użyciu Tapatalka
147 2001, 1.6 105 KM- była
156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
159 2006 1.9 JTD- była
159 2005 1.9 Distinictive- była..
156 2003 2.0 TS+LPG- była
156 2003 2,5 V6- była..
156 FL 2005 1.9 jtd- była
166 FL 2005 2,4 jtd - była
Alfa Romeo Crosswagon - był..
156 FL 3.0 V6 - była
Brera Tbi 2010 - jest
Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest
Ot i właśnie jest pytanie.
Ktoś wspominał kiedyś, że zdejmuje się ten srebrny plastikowy pierścień pod gałką - i to fakt, mogę zrobić - ale co dalej - nie wiem. Da się również wyjąć przycisk, ale do nikąd to nie prowadzi. Da się również zdjąć z wierzchu cały ten ozdobny panel tak, że zostaje sama czarna guma z dziurami, ale tam również nic nie ma.
Może po zdjęciu tego pierścienia są tam gdzieś od spodu ukryte zatrzaski jakieś, nie wiem...
Jeśli dobrze pamiętam to ktoś tu z forum wspominał o tym na filmiku niejako przy okazji, filmik dotyczył wymiany kierownicy albo czujnika kąta kierownicy...
Giulia Veloce Misano Blue 2.0 TB
159 Sportwagon Q-Tronic '06 Nero Oceano była
Proszę bardzo tutorial z alfaowners
http://www.alfaowner.com/Forum/showthread.php?t=366259
Naskrobane przez Galaxy S7 EDGE
Stokrotne dzięki!
Tłumacząc na nasze, należy ustawić wybierak w pozycji N, następnie wcisnąć przycisk na gałce i jednocześnie przesunąć chromowaną rurkę pod gałką w dół, wtedy gałka powinna zejść razem z tą chromowaną rurką.
Zakłada się z powrotem poprzez nasunięcie gałki z rurką na drążek, trzymając wciśnięty przycisk na gałce, powinno kliknąć.
Pozostaje przetestować...
Giulia Veloce Misano Blue 2.0 TB
159 Sportwagon Q-Tronic '06 Nero Oceano była
No cóż, u mnie to nie działa. Rzeczona chromowana rurka ani drgnie - poza tym, że obraca się dookoła, w pionie się nie rusza. Możliwe, że ktoś tam napsuł i ten chrom oddzielił się od tej czarnej części z zatrzaskami. Będę próbował dalej, bo co mi zostaje...
EDIT:
znalazłem jeszcze zgoła inną instrukcję - bardziej siłową, więc w moim typie- idę przetestować
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-159-brera-andamp-946-spider/283572-q-tronic-auto-gear-knob-removal-how-to.html
EDIT2:
Sukces! Ostatecznie robi się to tak - bez narzędzi:
0. ustawiamy dźwignię w pozycji N (najwygodniej)
1. zsuwamy pierścień pod gałką, wtedy zatrzaski od chromowanej rurki są zwolnione
2. ciągniemy ją w dół aż wyjdzie z gałki i ukażą się naszym oczom czarne zatrzaski na jej końcu
3. wciskamy przycisk i ciągniemy gałę w górę, śmiało, mocno - gałka zejdzie z "pręta"
Montaż odwrotnie - nakładamy gałkę (pasuje tylko w jednej pozycji) trzymając wciśnięty jej przycisk, aż się wkliknie na pręt, wsuwamy rurkę chrom w gałkę do oporu, wciskamy dolny pierścień, finito.
Ostatnio edytowane przez anAlfaBeta ; 30-07-2016 o 22:49
Giulia Veloce Misano Blue 2.0 TB
159 Sportwagon Q-Tronic '06 Nero Oceano była
Panowie i jak to jest z zamontowaniem gałki z Gulietty czy Mito do 159 bo niestety nic nie znalazłem. W 159 brak gwintu. Jest możliwość nagwintowania (jaki rodzaj gwintu)? Ktoś już robił takie przeróbki. Pozdrawiam
Musisz po prostu nagwintować gwintownikiem![]()
Wysłane z mojego Huawei P8 przy użyciu Tapatalka
147 2001, 1.6 105 KM- była
156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
159 2006 1.9 JTD- była
159 2005 1.9 Distinictive- była..
156 2003 2.0 TS+LPG- była
156 2003 2,5 V6- była..
156 FL 2005 1.9 jtd- była
166 FL 2005 2,4 jtd - była
Alfa Romeo Crosswagon - był..
156 FL 3.0 V6 - była
Brera Tbi 2010 - jest
Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest
Jaki tam jest rozmiar gwintu?