Masz pecha- przed zakupem Julki jeździłem Mazdą 3 właśnie dwulitrówką- muł nieziemski. Moje BraVO T-JET to była rakieta- wrażenie jakby ktoś z tyłu zaczepił przyczepkę albo spadochron otworzył. O innych aspektach jak plakatowy lakier i "legendarna odporność na korozję" nie wspomnę. Wnętrze nijakie z jakimś wyświetlaczem zamiast normalnych zegarów Jedno wielkie rozczarowanie za sporą kasę
wiec padło na sprawdzone podzespoły w ładnym wydaniu - Giuliettę.
Mam wrażenie że nie jechałeś nawet zwykłem T-JETe-m bo piszesz kompletne bzdury.
Kiedy ty usiłujesz swoją Mazdą się rozpędzić to posiadacz w Julce nawet 120 konnego T-JET-a ma przy 1700 obr ponad 200nm momentu i wąchasz tylko jego plecy.
Nawet nie porównuj osiągów wolnossącego silnika do TB bo szkoda Twojego czasu
O trwałości przez grzeczność nie napiszę - sam przejechałem łącznie już ponad 150 tkm- T-JET-ami żadnych usterek!!
Są auta co mają ponad 400 tyś km i ...nic !!! ori, turbo dwumas co tam jeszcze chcesz.
Jak widać snujesz urban legend. mówisz dźwięk silnika? hmm... może ktoś coś napisze o zwykłym T-JET-cie?
No ale w sumie wstyd na wiosce będzie jak pod maską ma się 1.4 a nie 2.0 i do tego włoski złom a nie japońska niezawodność
podsumowując - Polecam poczytać nim napiszesz bo ze swoimi teoriami wzbudzasz śmiech
a co do Giulii- około 180-200 konny motor beznzynowy z TCT xenonem led-em etc i cena około 130-150 tyś będzie dla klientów akceptowalna.
Nie wiem czy się nie mylę ale Giulia ma różne rozmiary kół i opon na przedniej i tylnej osi?
No widzisz jak różne mogą być subiektywne odczucia. Ja jechałem zarówno Julką 1.4 170KM z TCT, jak i Mazdą 3 120KM i Mazdą 5 165KM (bo M3 165KM nie mieli). I na tej podstawie wybrałem Mazdę
Tyle że Julka MA wtedy była o 20tys droższa od Mazdy. Dzisiaj dołożyłbym parę tysiaków i kupił QV
A porównania z QV to by pewnie M3 nie wytrzymała. To też jest przykład jak zbyt wysoka cena na wejściu może zabić sprzedaż -> patrz ceny Giulii. Nie twierdzę, że są zbyt wysokie - uważam jednak, że aby wbić się na rynek powinny być bardziej... hmm... "promocyjne"
- - - Updated - - -
Widzę skończyły się argumenty, a zaczęły wycieczki... z mojej strony EOT.
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ostatnio edytowane przez radosuaf ; 29-07-2016 o 12:45
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Jako posiadacz Giulietty 170 KM z przebiegiem ponad 170 tys km mogę tylko dodać:
- zero problemów z silnikiem
- ciągnie przy prędkościach autostradowych nawet na 6 biegu
- mierzone czasy elastyczności zbliżone do 2.5V6 Busso (to nie bajka, miałem obydwa). Choć oczywiście sporo się różnią i charakteru 2.5 miał 3 razy więcej.
- silnik o małej pojemności ale bardzo elastyczny
Nie ma takiej możliwości by 2.0 litrowy ssakw Maździe3 był tak szybki jak ten silnik w Julce.
Alfa 156 2.0; Alfa 156 1.8, Alfa 145 1.4, Alfa 156 2.5V6 Modyficata, Alfa Giulietta M-Air Distinctive Sport Edizione Autodelta.
LEGENDA ALFA ROMEO: ALFETTA.PL