Fred, korzystam z RS232. Wlasnie w tym problem, ze w tym nie bardzo jest co ustawic.
Fred, korzystam z RS232. Wlasnie w tym problem, ze w tym nie bardzo jest co ustawic.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
WOW!! Bajka
Opowiedz cos blizej jak to robilesI skąd wziąles profil?
- dokładnie z helpa alfadiaga .
- ale teraz jak patrzę to widzę, że zrobiłem błąd, alfa ma chyba wiecej niz 1000 kg, to te emocje przyspieszania i hamowania.
- poczekam może ktoś się tym bawił.
- program sam oblicza przłozenie, wazne jest aby potem nie zmiejszac gazu tylko tak jak program sobie zyczy, start obliczania od 1000 obr i stop przy 3.500 obr.
- dasz po hamulcach, pomiar wylatuje.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Kurcze zabieram sie do tego jak pies do jeza od roku chyba... Postaram sie cos wykombinowac tylko pytanie - czy koniecznie do 3500rpm?? Nie mozna go pociagnac np. na II biegu do powiedzmy 6000 rpm??
AR 156 1.8 TS LPG -> AR 159 Sportwagon 1.9 JTDm Ti -> BMW 520xD
te parametry program zakłada, nie ma mozliwosci regulacji, ty wybierasz tylko biegi.
- w helpie pisza aby było na 3 lub 4 biegu.
- łatwiej na poczatek testuje sie przyspieszenia na 400 metrach.
- właczasz program , samochód stoi.
- gaz i zmieniasz biegi, jak minie 400 metrow to sam sobie obliczy i poda w tabelce.
- z wrażenia to nawet nie udało sie docisnąc do tych 100 km /h
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Wszystko fajnie brzmi tylko sie zastanawiam jak zmusic program zeby sie na czas testow nie wysypywal tak czesto![]()
- alfadiag to wersja 3.2.1.0, najnowsza.
- notebook ma czysty system wgrany.
- anty-wirusy wyłączone.
- system to tylko xp sp2 ( czasami xp sp3 lub rewelacja miesiaca xp speed2 ).
- w garazu taki zestaw działa u mnie do wyczerpania akumulatora bez przerwy i błedów komunikacji.
- ale warunek jak wyżej.
- wista sp1 tez działa ale żżera mi zasoby RAM-u.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
zabawe z przyspieszeniem, 0-400m etc juz robilem ale bardziej dla jaj niz dla testow bo w tego co pamietam bylo cos kolo 16 sek do 100 km/hW tym tygodniu mam spory zapierdziel w pracy ale weekend na pewno wrzuce tu jakies ladne screen (pod warunkiem ze do 100 wyjdzie mniej niz 11 sek
- wariat juz u mnie chyba dokonuje zywota...
AR 156 1.8 TS LPG -> AR 159 Sportwagon 1.9 JTDm Ti -> BMW 520xD
jak zrobić reset ecu 2,5 v6 99