Wrzucili gotowca lub nie znają się na robocie wcale.
Tak czy inaczej powinieneś odwiedzić specjalistę.
Wrzucili gotowca lub nie znają się na robocie wcale.
Tak czy inaczej powinieneś odwiedzić specjalistę.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
ty nie byłeś u tunera , tylko u rzeźnika , gdzie ty takich fachowców znajdujesz , pod sklepem z żulami ? , i co najważniejsze po jakiego GRZYBA chciał zrobić tak że egr się otwiera przy wypalaniu dpf LOL , po co taki patent .
znajdź dobrego tunera , albo jeszcze raz do tego rzeźnika , niech wgra ori mapę i tylko usunie egr , bo zaraz się okaże że wypalisz w tłokach dziury przez te tuningi fachofcuf , bóg wie co on tam wymodził i co się teraz wysra w silniku , pompa cr , wtryski , czy może stopisz tłoki od egt i sobie wydechem wypłyną hahahahha
szczerze , w tej chwili auto nie nadaje sie do eksploatacji , komp nie widzi zapełniania dpf , więc go nie wypali , dpf się zapełni i staniesz na drodze , egr nadal działa , plus jakiś soft który może zarżnąć silnik - skoro nie potrafił zrobić jak trzeba a zabrał się za podnoszenie mocy , co może jeszcze tablicę dtc wywalił ?
Ostatnio edytowane przez sedici ; 30-07-2016 o 13:56
this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard
Tablicy dtc nie wywalił bo ma błędy chyba że usunął poszczególne błędy w co wątpię. EGR zazwyczaj zostawia sie przy wypalaniu dpf bo i tak jest zaslepka