Dokładnie, nad czym tu dalej polemizować. Przecież nikt nie wie, a jak widać autor też, w jaki sposób jest u niego wyprowadzona śruba, czy na wersję do lekkiej roboty, czy jak w oryginale, gdzie już kilka osób potwierdziło, że trzeba demontować całą kolumnę, lub obcinać śrubę i wsadzać nową.
Także albo głowa do nadkola i sprawdzić, albo oddać do mechanika i nie oczekiwać wróżenia na forum![]()
AR 146ti 2.0 16v '96
AR 155 1.8 16v '97+ podtlenek LPG
AR 155 2.0 16v '95
AR 156 SW 2.4 JTD '01 - biała perła
AR 156 SW 2.5 V6 192KM '02 + podtlenek LPG
Wahacze wymienione, nie trzeba ściągać kolumny, śruba wychodzi po opuszczeniu nadkola, robota, 15 min na stronę. I wreszcie cicho.
Wahacze były oryginalne jeszcze, przejeździły 136tys, śruby były nieobrócone