Pompa wody jest w zupełnie innym miejscu. Chodziło o pompę CR.
Pompa wody jest w zupełnie innym miejscu. Chodziło o pompę CR.
No nie wody tylko paliwa, w 1.9 16V też trzeba ją zdjąć i wykręcić jedną ze szpilek ale nie trzeba do tego rozpinać rozrządu.
Giulia Veloce Misano Blue 2.0 TB
159 Sportwagon Q-Tronic '06 Nero Oceano była
Dziś robilem u siebie wymianę kolektora. Przy okazji kompletny rozrząd pasek mikro. 6 godzin roboty. Kolektor ze 156 1.9 16V 140KM. Sa identyczne.
Kolektor plastikowy czy amelinowy?
Giulia Veloce Misano Blue 2.0 TB
159 Sportwagon Q-Tronic '06 Nero Oceano była
Aluminium. Ale plastik, aluminium, i fabrycznie bez klap sa identyczne i pasują zamiennie
Pytałem dzisiaj w warsztacie o usunięcie klap z mojego silnika 1.9JTDm 150KM (Bella jest z 2005r więc kolektor chyba aluminiowy?) i z tego co powiedział mi mechanik to w tym silniku klap się nie usuwa jedynie ustawia tak aby cały czas były w położeniu "otwarte" i to wystarczy.
Czy ktoś może wypowiedzieć się w tej kwestii czy faktycznie to się sprawdzi?
A jeżeli osiowanie jest nieszczelne? Pojechać do innego warsztatu.
Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.
Dokladnie. Sprawdz osiowanie. Na pewno jest nieszczelne i zasyfione. Trzeba to wyjac i zaslepic.
Co znaczy że osiowanie jest nieszczelne? Pytam bo nie wiem o czym do mnie mówicie![]()
Klapki są osadzone na ośkach, każda na swojej, te ośki przechodzą na wylot przez ściankę i tam jest malutki uszczelniacz, który z czasem się zużywa i przepuszcza. Raz, że poci się, dwa że ma przedmuchy. Klapki do wywalenia razem z ośkami, otwory do zaślepienia.
Giulia Veloce Misano Blue 2.0 TB
159 Sportwagon Q-Tronic '06 Nero Oceano była