Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 22

Temat: Błąd P0237

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    małopolska
    Auto
    AR 159 1,9 16V
    Postów
    46

    Domyślnie

    po zakupie przy pełnym bucie ciśnienie szło do góry potem na dól i znowu do góry jako oblatało i nie przeszkadzało byłem zadowolony do momentu wywalenia błędy i przeładowaniu turbiny

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar anAlfaBeta
    Dołączył
    08 2015
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Giulia Veloce
    Postów
    1,960

    Domyślnie

    Jak robiło ijo ijo jak policja to znaczy MAP sensor do wymiany Albo jak przed odpaleniem silnika wskaźnik boost pokazuje więcej niż zero (przeważnie jedną kreskę).
    Giulia Veloce Misano Blue 2.0 TB
    159 Sportwagon Q-Tronic '06 Nero Oceano była

  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    małopolska
    Auto
    AR 159 1,9 16V
    Postów
    46

    Domyślnie

    map sensor był sprawdzany i podmieniany na inny żadnej poprawy

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Oława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9jtd 16v 2007
    Postów
    460

    Domyślnie

    U mnie od początku pokazuje ponad jedną kreske,czujnik czysciłem juz 3 razy,ale bez efektów i od miesiąca przy około 2000 obr/min tylko na 1 i 2 biegu słyszę takie gwizdanie i nie jest to typowe gwizdanie turbiny bo je odróżniam..Na postoju jak przygazuję tez mam ten gwizd lub ryk .Szpiliki sprawdziłem prawie wszystkie bo tylko 7 ,a z prawej strony nie mam jak tam ręki wsadzić.W weżu od turbiny jest minimalne zabrudzenie olejem.Auto nie kopci,zero błedów i zbiera sie dobrze.Przebieg 120.000,wczoraj zrobiłem trasę 1000 km i było wszystko ok.Jakie są konsekwencje z uszkodzonym czujnikiem do doładowania i jak sprawdzić turbinę chodzi mi o luz jaki dopuszczalny

  5. #15
    Użytkownik Znawca Avatar anAlfaBeta
    Dołączył
    08 2015
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Giulia Veloce
    Postów
    1,960

    Domyślnie

    Czyszczenie nic nie daje, trzeba MAP sensor wymienić na pozmianowy - mają inny numer, z głowy nie pamiętam ale jeden ma końcówkę numeru 437 a drugi coś z ósemką, 853 chyba, ale nie pamiętam który jest pozmianowy a który stary.
    Ja miałem stary, czyszczenie nic nie dawało, kupiłem używkę za 20zł ale pozmianowy (po numerze) i działa od tamtej pory bez problemu.
    Giulia Veloce Misano Blue 2.0 TB
    159 Sportwagon Q-Tronic '06 Nero Oceano była

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    małopolska
    Auto
    AR 159 1,9 16V
    Postów
    46

    Domyślnie

    Turbina na śmietnik, klapa wirowa zrobiła swoje . Regeneracja czy kupno używanej od kolego z Forum ???? regeneracja 850 używka 700 zł.

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawciu87
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Wieluń
    Auto
    BMW F31 318d
    Postów
    958

    Domyślnie

    klapa wirowa?

  8. #18
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    małopolska
    Auto
    AR 159 1,9 16V
    Postów
    46

    Domyślnie

    tak klapa Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	WP_20160801_19_47_46_Pro.jpg
Wyświetleń:	15
Rozmiar:	89.5 KB
ID:	206929Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	WP_20160801_18_03_42_Pro.jpg
Wyświetleń:	14
Rozmiar:	103.9 KB
ID:	206930Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	WP_20160801_18_04_08_Pro.jpg
Wyświetleń:	13
Rozmiar:	108.5 KB
ID:	206931

  9. #19
    Użytkownik Znawca Avatar anAlfaBeta
    Dołączył
    08 2015
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Giulia Veloce
    Postów
    1,960

    Domyślnie

    Regeneracja jedynie na lipnych częściach - nie ma fabrycznych. Również nie ma opcji wymiany na fabrycznie regenerowane turbo - dla tego modelu Garrett tego (jeszcze) nie robi, robi dla 1.9 8V a wtedy kosztuje to ~1800zł ale to zupełnie inne turbo. Temat na świeżo mam opracowany bo pytałem przedstawiciela Garretta na Polskę - chciałem robić swoje turbo.
    Pozostaje opcja nowe turbo full oryginał za ~2500zł albo używka w stanie niewiadomym.

    Nikt nie regeneruje tego turbo na oryginalnych częściach a jeśli tak twierdzi to łże - takich części po prostu nie ma.

    Nie chcę Cię martwić, ale skoro klapka dotarła do turbo, to po drodze musiała minąć zawory i tłoki...
    Ostatnio edytowane przez anAlfaBeta ; 01-08-2016 o 22:23
    Giulia Veloce Misano Blue 2.0 TB
    159 Sportwagon Q-Tronic '06 Nero Oceano była

  10. #20
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    małopolska
    Auto
    AR 159 1,9 16V
    Postów
    46

    Domyślnie

    Turbina założona autko śmiga aż miło
    jackblackxxx mi tez czujnik pokazywał ponad kreskę teraz po wymianie turbiny wskazówka na zero
    Ostatnio edytowane przez maly20202 ; 08-08-2016 o 17:00

Podobne wątki

  1. [159] Check engine P0237 - Turbocharger Boost Sensor - gdzie jest czujnik ??
    Utworzone przez Junior w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 44
    Ostatni post / autor: 17-05-2020, 10:26
  2. [159] błąd B1005 nie działa Radio CD, błąd U1601
    Utworzone przez ryki67 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 07-09-2016, 11:17
  3. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 10-08-2015, 21:48
  4. Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 21-05-2015, 15:56
  5. Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 04-03-2012, 16:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory