po zakupie przy pełnym bucie ciśnienie szło do góry potem na dól i znowu do góry jako oblatało i nie przeszkadzało byłem zadowolony do momentu wywalenia błędy i przeładowaniu turbiny
po zakupie przy pełnym bucie ciśnienie szło do góry potem na dól i znowu do góry jako oblatało i nie przeszkadzało byłem zadowolony do momentu wywalenia błędy i przeładowaniu turbiny
Jak robiło ijo ijo jak policja to znaczy MAP sensor do wymianyAlbo jak przed odpaleniem silnika wskaźnik boost pokazuje więcej niż zero (przeważnie jedną kreskę).
Giulia Veloce Misano Blue 2.0 TB
159 Sportwagon Q-Tronic '06 Nero Oceano była
map sensor był sprawdzany i podmieniany na inny żadnej poprawy
U mnie od początku pokazuje ponad jedną kreske,czujnik czysciłem juz 3 razy,ale bez efektów i od miesiąca przy około 2000 obr/min tylko na 1 i 2 biegu słyszę takie gwizdanie i nie jest to typowe gwizdanie turbiny bo je odróżniam..Na postoju jak przygazuję tez mam ten gwizd lub ryk .Szpiliki sprawdziłem prawie wszystkie bo tylko 7 ,a z prawej strony nie mam jak tam ręki wsadzić.W weżu od turbiny jest minimalne zabrudzenie olejem.Auto nie kopci,zero błedów i zbiera sie dobrze.Przebieg 120.000,wczoraj zrobiłem trasę 1000 km i było wszystko ok.Jakie są konsekwencje z uszkodzonym czujnikiem do doładowania i jak sprawdzić turbinę chodzi mi o luz jaki dopuszczalny
Czyszczenie nic nie daje, trzeba MAP sensor wymienić na pozmianowy - mają inny numer, z głowy nie pamiętam ale jeden ma końcówkę numeru 437 a drugi coś z ósemką, 853 chyba, ale nie pamiętam który jest pozmianowy a który stary.
Ja miałem stary, czyszczenie nic nie dawało, kupiłem używkę za 20zł ale pozmianowy (po numerze) i działa od tamtej pory bez problemu.
Giulia Veloce Misano Blue 2.0 TB
159 Sportwagon Q-Tronic '06 Nero Oceano była
Turbina na śmietnik, klapa wirowa zrobiła swoje. Regeneracja czy kupno używanej od kolego z Forum ???? regeneracja 850 używka 700 zł.
klapa wirowa?
Regeneracja jedynie na lipnych częściach - nie ma fabrycznych. Również nie ma opcji wymiany na fabrycznie regenerowane turbo - dla tego modelu Garrett tego (jeszcze) nie robi, robi dla 1.9 8V a wtedy kosztuje to ~1800zł ale to zupełnie inne turbo. Temat na świeżo mam opracowany bo pytałem przedstawiciela Garretta na Polskę - chciałem robić swoje turbo.
Pozostaje opcja nowe turbo full oryginał za ~2500zł albo używka w stanie niewiadomym.
Nikt nie regeneruje tego turbo na oryginalnych częściach a jeśli tak twierdzi to łże - takich części po prostu nie ma.
Nie chcę Cię martwić, ale skoro klapka dotarła do turbo, to po drodze musiała minąć zawory i tłoki...
Ostatnio edytowane przez anAlfaBeta ; 01-08-2016 o 22:23
Giulia Veloce Misano Blue 2.0 TB
159 Sportwagon Q-Tronic '06 Nero Oceano była
Turbina założona autko śmiga aż miło
jackblackxxx mi tez czujnik pokazywał ponad kreskę teraz po wymianie turbiny wskazówka na zero
Ostatnio edytowane przez maly20202 ; 08-08-2016 o 17:00