Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 28

Temat: 2.5 v6

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar SebaM
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    BTM
    Auto
    GT 3.2
    Postów
    542

    Domyślnie

    Jak masz okazję zmierz na ciepłym. Wg mnie tragedii nie ma, ale te 10 to już trochę słabo.

  2. #12
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    niekłań mały
    Auto
    156 2,5 v6 1998r
    Postów
    37

    Domyślnie

    seba co mi radzisz ? co zrobić?

  3. #13
    Użytkownik Świeżak Avatar marc1nz
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    podkarpacie
    Auto
    AR 156 3.0 V6 Q2
    Postów
    152

    Domyślnie

    Doczytałem się że ma być w okolicach 10,5 , równo jest na wszystkich cylindrach ? , może najprościej będzie podjechać na hamownie ,raczej nie ma się co na zapas martwić
    Pomiar na ciepło ,hmm głowica od strony grodziowej , zanim to porozkręcasz , pościągasz dostaniesz się do świec do już nie będzie na zimno
    Ostatnio edytowane przez marc1nz ; 03-08-2016 o 21:00

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar SebaM
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    BTM
    Auto
    GT 3.2
    Postów
    542

    Domyślnie

    A tam, to masz tylko kolektor, kilka śrubek i w zasadzie świece. Jak sam pewnie dobrze wiesz, V-ka nie stygnie tak szybko
    Bandzior, wg mnie źle nie jest. Busso jest luźno spasowane, z resztą dosyć równo wyszło, więc bez paniki. Tak jak Marcin mówi, jedź na hamownię, zobaczysz co tam się okaże.

  5. #15
    Użytkownik Świeżak Avatar marc1nz
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    podkarpacie
    Auto
    AR 156 3.0 V6 Q2
    Postów
    152

    Domyślnie

    Jest jeszcze pytanie czy taki pomiar powinien być robiony na zimno czy ciepło ? , ... jest wiele podzielnych i skrajnych zdań na ten temat ,i podstawowe pytanie jaka powinna być prawidłowa kompresja na tym silniku powiedzmy mierząc na zimno ? ,taki pomiar jest prostszy do wykonania ,sam niebawem chce wykonać taki pomiar u siebie , już samo trzymanie kompresji , podobnej kompresji na wszystkich cylindrach jest dobrym znakiem
    Seba masz racje V nie stygnie szybko ,raczej mi chodzi o prawidłowość i zasadę - pomiar na zimno czy ciepło i jaka prawidłowa ma być kompresja , bo generalnie do teraz nie wiemy , sprawdzał może ktoś na zdrowym silnku ?
    SilverV6 w pierwszej odpowiedzi piszesz że 10-11 to mało a poście nr 10 że nie pamiętasz ile ma być - to więc jak ??? , poco dawać takie wpisy i na dzień dobry smucić kolegę

  6. #16
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar SilverV6
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Warszawa-Praga
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 jest :-D
    Postów
    284

    Domyślnie 2.5 v6

    Uwazam ze 10 to mało napislalem ze nie pamietam ile mialem u siebie ale coś mi świta że na zimym silniki i swiezym oleju mialem cos ok 12,5 minimum na kazdym cylindrze ale nie powiem tego na 100%

    Moze dlatego mam taka mocną serje [emoji16]


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  7. #17
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał SilverV6 Zobacz post
    Uwazam ze 10 to mało napislalem ze nie pamietam ile mialem u siebie ale coś mi świta że na zimym silniki i swiezym oleju mialem cos ok 12,5 minimum na kazdym cylindrze ale nie powiem tego na 100%

    Moze dlatego mam taka mocną serje [emoji16]


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    Skoro V6 ma stopień sprężania 10;1 to kompresja zdecydowanie wzorcowa 12.5

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  8. #18
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    niekłań mały
    Auto
    156 2,5 v6 1998r
    Postów
    37

    Domyślnie

    mierzona była na zimnym silniku po pierwszym rannym przejechaniu 500 metrów..czy to ma wpływ?a inni piszą o danych producenta 10.5 żeby była..

  9. #19
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    kompresję mierzy się na rozgrzanym silniku

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  10. #20
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    niekłań mały
    Auto
    156 2,5 v6 1998r
    Postów
    37

    Domyślnie

    przy zimnym jest mniejsza?

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory