Widzę, że dużo pisania a mało konkretów...
Najpierw to niech kolega sprawdzi, jaki ma wariant AC. Potem można dalej pisać.
Jeśli ma wersję "warsztat" i "ASO" to można więcej ugrać.
Poza tym nie widzę tutaj co jest dla właściciela priorytetem. Cena czy jakość?
- - - Updated - - -
Tobie na 99% nie zaliczą blach do wymiany. Więc cena zamienników Cię nie interesuje. Tutaj raczej liczy się robocizna. Aso to go możesz postraszyć jeśli masz taką opcję w ummowie AC. Więc najpierw się upewnij.
- - - Updated - - -
A kosztorys kto robi? Kolega z pracy?Przecież to musi być co najmniej rzeczoznawca. Nie widzisz jego umowy a piszesz, jak byś tam siedział i miał "paluszek od Enterka" na tą sprawę.
Najpierw niech mu zrobią wycenę a potem będzie się zastanawiał czy się od niej odwołać.
- - - Updated - - -
DobreeeCesja i magiczne rączki w ASO niby co zrobią? Przecież mu nowych elementów z malowaniem nikt nie przyzna. W ASO też pracują ludzie. Znam warsztaty, które robią blacharki i lakierowanie dla serwisów kilku marek bo tamci nie są w stanie zagwarantować klientowi usług na tak wysokim poziomie, jak podwykonawca.
Z serwisu nie zobaczy ani centa (jeśli ma w umowie opcję bezgotówkową ASO). Natomiast jeśli dobrze wycenią szkodę a znajdzie zakład robiący wgniotki bez ingerencji lakierniczej, to może wyjść ładny efekt z oryginalną powłoką a jeszcze na "dobre wino" zostanie. Ale to dotyczy opcji "warsztat".
Możliwości jest wiele ale musiał bym widzieć umowę i pierwszą wycenę.