Są: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4 TI, Alfa Romeo Spider 2.0 TS, Alfa Romeo Spider 2.0 JTS
Były: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm SW, Lancia Lybra SW 2.4 JTD x2
Witam.
Pytnko na szybko...patrzac od przodu auta to w tej puszce najpierw jest katalizator (to mniejsze) potem sonda a potem to wieksze to dpf? Jade najpierw wywalic dpfa a potem na komputer - bedzie tryb awaryjny?
Właśnie, Panowie, jak to jest.
Czy w razie zapchania DPF wyskakuje Wam kontrolka DPF czy Check Engine? U mnie wyskakuje check engine i samochód wchodzi w tryb awaryjny. Przepalam dziada na 3k obrotach i pozniej spokoj na jakies 500 km. Ale nigdy nie wyskoczyla mi kontrolka od DPF.
Błąd to P2002 - efektywność filtra cząstek stałych poniżej wartości.
A jakbyś jeździł jeszcze trochę z zapchanym filtrem to by w końcu wyskoczyła kontrolka DPF.
Zdecydowanie najpierw są wszelkiej maści check'i.
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Panowie, filtr wypala mi sie co 120-160km, do wywalenia, prawda ?
Zapraszam do oceny i komentowania mojego samochodu w tym wątku!
http://www.forum.alfaholicy.org/nasze_belle/142866-159_sw_2_4_20v_blu_oltmare_storczycki.html