Rama od mojego wózka nie wchodzi do dziewiątki ani wzdłuż ani w poprzek bez zdjęcia kół. Według internetu ma 104cm. Muszę sam zmierzyć wózek. Albo bagażnik w giulii wcale nie taki maly.
Rama od mojego wózka nie wchodzi do dziewiątki ani wzdłuż ani w poprzek bez zdjęcia kół. Według internetu ma 104cm. Muszę sam zmierzyć wózek. Albo bagażnik w giulii wcale nie taki maly.
Tutaj jest obszerny niemiecki test i między innymi dokładne wymiary bagażnika (31:38) https://www.youtube.com/watch?v=9AOnb64wzU0
Dla wiecznie niezadowolonych z tego bagażnika w Giulii, który mieści spokojnie rzeczy niemożliwe do wsadzenia np w 159 (o 156 nie wspominając...) polecam obejrzeć, jak ciasno jest w bagażniku BMW F30, które też nie ma zapasówki... https://www.youtube.com/watch?v=bWhhZYqhO-E (22:44)
Swoją droga moda na brak koła zapasowego nie dotyczy tylko Giulii. Np w Audi A4 B9 akumulator wsadzono centralnie... do wnęki na koło
- - - Updated - - -
Jak już obrałeś jedną śpiewkę, tak nucisz ją w kółko... Tylko, że fakty są trochę inne. On ją tam najzwyczajniej w świecie wkłada. Wiele sedanów tego tak łatwo nie pomieści.
Ostatnio oglądałem wersję z siatkami oraz uchwytami. Poza trochę ordynarnie wystającym głośnikiem w półce bez obicia nie odbiegała od normy w tej klasie.
Ostatnio edytowane przez Belfer ; 09-08-2016 o 14:13
Tutaj coś o wersji 2.2D 150 KM MT6
https://www.youtube.com/watch?v=l99QFFLb78M
w tle jakiś spot AR (czyli w Portugalii można było![]()
)
a autor dokonuje porównań do 159; jest też o drżącym lewarku zmiany biegów (3.00')![]()
Alfa Romeo Nel Cuore
I znowu zaczynasz..
No właśnie to Ty nie możesz się pogodzić z faktami i na siłę próbujesz usprawiedliwiać coś oczywistego. Zobacz sobie filmik o Giulii co sam przytoczyłeś - gość wyjmuje nawet tą piankę pod podłogą, żeby znaleźć te brakujące litry...Ba! podałem Ci nawet wymiary A4 i Giulii, gdzie widać gołym okiem dużą różnicę. A Ty nadal swoje...
Alfa po prostu skopała bagażnik i tyle. Tak trudno to zrozumieć?
Co do reszty samochodu nie mam zastrzeżeń i bardzo mi się podoba, ale bez przesady, nie będę na siłę idealizował auta pod każdym kątem![]()
Pozdro,
Bartas
podsyłam ciekawą wersję kolorystyczną. Lakier to nie ten pastelowy zwykły tylko metalizowany / ciemne 18' sport/ przyciemnione szyby/ czarne-połysk obramówki szyb/
tu link do testu z tym konkretnym modelem (więcej fotek) - radzę przetłumaczyć translatorem googla : http://www.drive.gr/test-drives/doki...-22-diesel-180
Made in Italy, perfected in my garage. Giulietta Sprint Speciale
Giulia QV robi na mnie ogromne wrażenie, ma wiele smaczków które sprawiają, że auto naprawdę bardzo się podoba. Niestety nie mam tego w przypadku patrzenia na zwykłe wersje. Nie wiem czy to wina tego, że wszystkie przecieki, pierwsze proma etc. dotyczyły wersji QV, czy rzeczywiście pomiędzy nimi jest subtelna, acz znacząca różnica. Może przy dłuższym obcowaniu ze zwykłymi wersjami zdanie bym trochę zmienił, i może i one spodobałyby mi się aż tak jak QVka.
Podsumowując testy: Anglicy zachwyceni sportowym charakterem, Niemcy oszołomieni jej jakością, Włosi dumni z designu ale niestety Polacy narzekają. Cóż to za niezwykle wymagający naród
Obejrzałem ją sobie w salonie i przejechałem się. Nic nie mogę jej zarzucić. Mocna, piękna, dobrze wykonana. Na poziomie niemieckich marek.
TG Polska: https://www.youtube.com/watch?v=wNqHZs0Xck0
myślę że poniekąd dlatego nasz rynek jest traktowany po macoszemu. Dogodzić Polskim malkontentom jest niezwykle trudno bo i tak zawsze znajdą punkt zaczepienia do nowego marudzenia.
Wygląd sieci dealerskiej oraz obsługi przez sprzedawców to proces na długie miesiąca a nawet lata. Żeby to mogło się stać musi ruszyć sprzedaż. I tu koło się zamyka.
Ostatnio edytowane przez Olej555 ; 12-08-2016 o 15:12