Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: jak jezdzić 2.0TS

  1. #1
    Marcin łuczak
    Gość

    Domyślnie jak jezdzić 2.0TS

    Witam sprzedałem swoje bmw i teraz odaje sie tylko mojej AR,tylko mam pewien problem otóż auto ciagnie dopiero od 3 tys obrotów,wiem ze te silniki lubia wysokie obroty stad moje pytanie jak najlepiej jezdzic tzn do ilu obrotów zeby jazda była ekonomiczna wmiare i czuć było te 155 km pozdrawiam

  2. #2
    andru123
    Gość

    Domyślnie

    do odcięcia hahahaaha

  3. #3
    Administrator weteran Romeo Avatar ozzy
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Maserati Levante S 3.0V6 benzina
    Postów
    915

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marcin łuczak Zobacz post
    mam pewien problem otóż auto ciagnie dopiero od 3 tys obrotów
    Miałem podobne wrażenie, czasem rwała do przodu a czasem muliła, skrzynia jest taka, że biegi są "różnej długości" i to mnie myliło, nie jestem w stanie Ci wytłumaczyć jak jeździć, po kilku tygodniach jazdy się nauczysz. Mi się po mieście najwygodniej jeździ się do 3000rpm i zmiana biegu, w trasie do 4000rpm ale Ty masz trochę cięższe auto od mojego.
    Ostatnio edytowane przez ozzy ; 29-05-2009 o 10:57
    Jest: Maserati Levante S
    Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    156 SW - 2.4 JTDm 2004r
    Postów
    1,987

    Domyślnie

    ekonomiczna jazda? hmm do 3tys i max 90-100km/h a zeby czuc moc to zmieniaj biegi przy 6000obr/min nie da sie tego wyposrodkowac
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
    jest: 156 2.4 JTD 04r...
    była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...

  5. #5
    Marcin łuczak
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał aniol_jojo Zobacz post
    ekonomiczna jazda? hmm do 3tys i max 90-100km/h a zeby czuc moc to zmieniaj biegi przy 6000obr/min nie da sie tego wyposrodkowac


    czyli spokojnie można smigać miedzy 5 a 6 tysiecy chodzi oto czy motor niedostaje wtedy w tyłek

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    156 SW - 2.4 JTDm 2004r
    Postów
    1,987

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marcin łuczak Zobacz post
    czyli spokojnie można smigać miedzy 5 a 6 tysiecy chodzi oto czy motor niedostaje wtedy w tyłek
    wydaje mi sie ze jesli chcesz tak jezdzic po miescie to wystarcza Ci tylko 2 biegi a czy silnik dlugo wytrzyma? a jaki silnik lubi caly czas wysokie obroty? predzej czy pozniej kazdy padnie kwestia tylko kiedy
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
    jest: 156 2.4 JTD 04r...
    była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...

  7. #7
    Administrator weteran Romeo Avatar ozzy
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Maserati Levante S 3.0V6 benzina
    Postów
    915

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marcin łuczak Zobacz post
    czyli spokojnie można smigać miedzy 5 a 6 tysiecy chodzi oto czy motor niedostaje wtedy w tyłek
    Jeżeli olej masz dobry i zmieniasz co 10.000km to nie powinno być problemów, ale oczywiście spowoduje to szybsze zużywanie chociażby pierścieni, które mają opinię... miękkich
    Jest: Maserati Levante S
    Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.

  8. #8
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    Cytat Napisał aniol_jojo Zobacz post
    wydaje mi sie ze jesli chcesz tak jezdzic po miescie to wystarcza Ci tylko 2 biegi a czy silnik dlugo wytrzyma? a jaki silnik lubi caly czas wysokie obroty? predzej czy pozniej kazdy padnie kwestia tylko kiedy
    Na 2 biegu przy obrotach około 3200 mam 50km/h czyli dwa biegi na miasto wystarczą, przy 6tys. 90km/h czyli strata prawka jak dla mnie. ;-)

  9. #9
    obserwator737
    Gość

    Domyślnie

    pierwsza sprawa to delikatnie obchodź się z gazem (do 3ko) przynajmniej do czasu kiedy wskazówka temperatury cieczy chłodzącej nie drgnie do góry , wysokie obroty nie są dobre dla zimnego TS

    druga sprawa - olej co 10kkm , dobry olej + sprawdzanie stanu i uzupełnianie do max co 1kkm

    trzecia sprawa - pamiętaj o rozrządzie , max 60kkm lub 3 lata co pierwsze nastąpi , wymiana rozrządu w 2.0TS = wymiana dwóch pasków i wszyskich rolek/napinaczy
    ...plus pompa wodna do weryfikacji & wariator

  10. #10
    obw
    Gość

    Domyślnie

    Moja rada... Jeśli jestem sam na ulicy to sobie śmigam do 3tys ale wystarczy, że jakaś psełdo wyścigówka mnie zdenerwuje to przepustnica sie otwiera i 3tys się podwaja a prędkościomierz w momencie wzrasta do 140km/h!!! Kocham to!!! Upszedzam kolego że robi się wir w baku(nie mam gazu) żal tylko, że jakieś światła nie spasują i trzeba hamować.

Podobne wątki

  1. uszkodzony przegub wewnętrzny_mozna jezdzić?
    Utworzone przez czorno_malpa w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-02-2010, 22:10

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory