Strona 59 z 131 PierwszyPierwszy ... 9495051525354555657585960616263646566676869109 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 581 do 590 z 1307

Temat: Usunięcie DPF filtra cząstek stałych

  1. #581
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    03 2016
    Mieszka w
    Łódź/Sieradz
    Auto
    159 2.4 SW jtdm+ Q-Tronic 2007 HIGH
    Postów
    132

    Domyślnie

    Cytat Napisał Casio Zobacz post

    Się nie dziwię, że tak powiedział, bo to trochę tak jakby "gumiarz" zalecał opony całoroczne No ale nie znam się, więc kłócić się nie będę Po moich kilku rozmowach z serwisami zajmującymi się usuwaniem DPF, po zadaniu pytania - czy otrzymam wsad filtra - rozmowa robi się mniej przyjemna
    Czy DPF sprawia u mnie problemy.. Pół roku temu nie było z nim problemów. Nawet dopalanie w mieście przebiegało niezauważalnie (poza oczywiście spalaniem chwilowym). Niestety od jakiegoś czasu auto podczas dopalania w mieście najzwyczajniej się "cieli" także wydaje mi się, że coś zaczyna się sypać i prawdopodobnie będzie to kończący żywot DPF.
    Mógłbyś mi jeszcze napisać (może być na PW) gdzie i za ile dokonałeś modyfikacji?
    Ja mogłem swój wsad wziąc bez problemu ale na cholere mi ten kawałek cementu. Robił mi to znajomy, nie powiem ile zapłaciłem bo nie mogę ale normalnie za taki zestaw dpf+ egr out i delikatna eko mapa bierze 1100zl. Mapa w firmie V-tech przedstawiciel Mark-Cars Marek Łużyński w Sieradzu.
    Zapraszam do oceny i komentowania mojego samochodu w tym wątku!

    http://www.forum.alfaholicy.org/nasze_belle/142866-159_sw_2_4_20v_blu_oltmare_storczycki.html

  2. #582
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Cytat Napisał Casio Zobacz post
    Poruszyłeś bardzo istotne kwestie dot. usunięcia DPF'a. Pytanie, skoro jest jak napisałeś, że katalizator właściwy znajduje się w jednej puszce z DPF'em, czy nie ma problemu z pozostawieniem w puszce nietkniętego katalizatora i wydłubanie jedynie wsadu DPF tak aby puszka z katalizatorem nadawała się do ponownego montażu na aucie?
    Tak, demontują cała puchę, nacinają od góry w miejscu filtra DPF, wydłubują filtr, spawają puchę z powrotem i montują na auto. Wygląda jak nieruszana.

    Druga sprawa, o której niewiele się mówi, a która wydaje mi się sprawą bardzo ważną - ile kosztuje nowy DPF wszyscy wiemy. Nie mówią tutaj o zamiennikach w cenie 800 zł, bo to jest zwykłe g... bez śladu platyny. Oryginał kosztuje ok. kilku tysięcy, a w skupie za używany DPF można odzyskać ok. 500 zł. Domyślam się, że warsztaty wycinające filtry niespecjalnie informują o tym klientów powiększając swój zysk o koszty uzyskane ze sprzedaży filtra. Jak to wyglądało u Was i czy warto się wybrać ze wsadem filtra do skupu?
    Największa wartość ma nie filtr DPF tylko katalizator. Sam wkład DPF nie wiem czy jest coś wart natomiast katalizator to minimum 300-400zł i warto to tym pamiętać, a jak wywalamy tylko DPF warto sprawdzić czy ktoś nam nie wywalił też katalizatora.

  3. #583
    criss
    Gość

    Domyślnie

    Temat przerabialem jakis miesiąc temu. Dpf nie chca kupic (jak juz to za 50zl) wolą cala puche z kataliztorem

  4. #584
    Użytkownik Rowerzysta Avatar tasiek
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    159 1.9 JDTM 8v '07
    Postów
    457

    Domyślnie

    W anglii za wklad dpf biora 80-100 funtow w skupie, zależy od modelu najdroższy chyba był z mondeo. Jeśli ktoś wam mówi że to nic nie warte i nie chcą oddać to zwyczajnie was okłamują by samemu na tym zarobić.

    Sent from my XT1063 using Tapatalk
    http://www.forum.alfaholicy.org/signaturepics/sigpic18915_1.gif

  5. #585
    Użytkownik Rowerzysta Avatar XLogic
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 16v v. BM HIGH
    Postów
    74

    Domyślnie

    Wczoraj odebrałem z Kreatora Mocy w Waw swoja Berline. Ostatecznie załatwiony problem DPF i EGR. Powiem tak - to jest zupełnie inne auto! Nie dość, że zniknął problem zamulania dołów do 2000 obrotów, to auto zyskało taką dynamikę, że aż ciężko było mi z niego wyjść, więc jeździłem po mieście chyba ze 4 godziny odzyskując frajdę z prowadzenia. Jak na razie nic nie dymi. Przegląd w styczniu - zobaczymy. Podsumowując - wycinać to ustrojstwo i cieszyć się motoryzacją!

    - - - Updated - - -

    aha - no i katalizator oczywiście pozostał na miejscu, wywalony tylko wkład.

  6. #586
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    Cytat Napisał XLogic Zobacz post
    Wczoraj odebrałem z Kreatora Mocy w Waw swoja Berline. Ostatecznie załatwiony problem DPF i EGR. Powiem tak - to jest zupełnie inne auto! Nie dość, że zniknął problem zamulania dołów do 2000 obrotów, to auto zyskało taką dynamikę, że aż ciężko było mi z niego wyjść, więc jeździłem po mieście chyba ze 4 godziny odzyskując frajdę z prowadzenia. Jak na razie nic nie dymi. Przegląd w styczniu - zobaczymy. Podsumowując - wycinać to ustrojstwo i cieszyć się motoryzacją!

    - - - Updated - - -

    aha - no i katalizator oczywiście pozostał na miejscu, wywalony tylko wkład.
    Efekt placebo ....za tydzień będziesz myślał o podwyższeniu mocy.
    Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...

  7. #587
    Użytkownik Rowerzysta Avatar XLogic
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 16v v. BM HIGH
    Postów
    74

    Domyślnie

    Cytat Napisał quba Zobacz post
    Efekt placebo ....za tydzień będziesz myślał o podwyższeniu mocy.
    Hehe obawiam się, że i na podniesienie mocy skuszę się w najbliższym zcasie. Pan Rafal z Kreatora Mocy powiedzial, ze mozna podniesc to auto do 195 KM i 400 Nm co wydaje sie bardzo kuszace. Natomiast to co odczuwam teraz w prowadzeniu auta to z pewnoscia nie jest efekt placebo, dynamika jest nieporównyawlna. Modyfikacja mapy silnika zrobiła swoje, zastanawiam się co tak naprawdę mi wgrali tam pod maskę. Patrząc z dzisiejszej perspektywy stwierdzam, że fura ewidentnie miala astmę gdy ją kupilem w czerwcu a rozpędzając się na światłach chowałem głowę w piasek przed innymi furami. Teraz smiga jak szalona i oddycha pelna piersia. Konca dnia pracy dzisiaj nie moge sie doczekac - o 18:00 jade zalac shell v power nitro + diesel i potestuje stoleczne obwodnice

    Jest tutaj ktoś z Wawy co by chciał zrobić maly sparing i przy okazji zobaczyć czy nie dymię po tej operacji?

  8. #588
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar wwwlewy
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    159 2.0 JTDm 2009r.
    Postów
    228

    Domyślnie

    Cytat Napisał XLogic Zobacz post
    Jest tutaj ktoś z Wawy co by chciał zrobić maly sparing i przy okazji zobaczyć czy nie dymię po tej operacji?
    Stołeczna Drogówka: "Będziemy!"

  9. #589
    Użytkownik Romeo Avatar dejon
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Warszawa/Bielsk Podlaski
    Auto
    Była Alfa Romeo 156 2,4JTD...wkoncu jest 159 SW 1,9JTD 16V 150KM
    Postów
    1,102

    Domyślnie

    Xlogic dzisiaj nie ale jutro moge się skusić. ..oczywiście delikatnie jak coś na prv..

    Napisane na Commodore C64..

  10. #590
    Użytkownik Rowerzysta Avatar XLogic
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 16v v. BM HIGH
    Postów
    74

    Domyślnie

    Cytat Napisał wwwlewy Zobacz post
    Stołeczna Drogówka: "Będziemy!"
    Najmocniej przepraszam szanowną drogówkę, ale tylko Alfy w Dieslu są zaproszone


    Cytat Napisał dejon Zobacz post
    Xlogic dzisiaj nie ale jutro moge się skusić. ..oczywiście delikatnie jak coś na prv..
    wyzwanie rzucone, sprawdz prv

Podobne wątki

  1. [159] Brak mocy i szarpanie przy wypalaniu DPF (filtra cząstek stałych)
    Utworzone przez Alfabeta w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 63
    Ostatni post / autor: 29-11-2018, 16:18
  2. [159] Błąd P2085 - Czujnik temp. na wejściu filtra cząstek stałych.
    Utworzone przez psotnick w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-08-2014, 17:36
  3. [159] Zmywacz filtra cząstek stałych
    Utworzone przez marcingoleniow w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-01-2014, 15:23
  4. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-08-2012, 22:09
  5. [159] Słyszeliście o 'zapchaniu filtra cząstek stałych'?
    Utworzone przez marekkas w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 07-07-2010, 08:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory