Strona 7 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 96

Temat: tempomat Giulietta

  1. #61
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - ponizej logi z aktywacji tempomatu u kolegi mrlaku.
    2016-02-24 19:01:20
    CONNECTED TO:
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 Turbo 16V
    CAN Setup / PROXI Alignment Procedure
    --------------------------------------------------------------

    Body Computer Node (NBC): EOL Ok
    Engine Control Node (NCM): Ok
    Electric Steering Node (NGE): Ok
    Dashboard Node (NQS): EOL Ok
    Receiver Radio (NRR): Ok
    Brake System Node (NFR): Ok
    Climate Control Node (NCL): EOL Ok
    Airbag Node (NAB): EOL Ok

    WARNING: This vehicle is properly configured. PROXI Alignment is not needed!

    EXECUTING ADJUSTMENT...
    Cruise control (until 2009)
    Old value: Enabled
    New value: Disabled
    COMPLETED

    EXECUTING ADJUSTMENT...
    Cruise control (from 2009)
    Old value: Disabled
    New value: Enabled
    COMPLETED

    PROXI ALIGNMENT PROCEDURE
    Writing CAN configuration data ...
    Writing to module: Body Computer Node (NBC) SUCCESS!
    Writing to module: Dashboard Node (NQS) FAILED! - Timeout error
    Writing to module: Climate Control Node (NCL) SUCCESS!
    Writing to module: Airbag Node (NAB) SUCCESS!
    FAILED TO EXECUTE
    Dashboard Node (NQS) FAILED! - Timeout error
    - tempomat zapala lampkę na wskażnikach, mimo tego , że Proxy się nie powiodło, tempomat działa.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  2. #62
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,607

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    - ponizej logi z aktywacji tempomatu u kolegi mrlaku.


    - tempomat zapala lampkę na wskażnikach, mimo tego , że Proxy się nie powiodło, tempomat działa.
    Kręciłeś kierownicą do oporu w lewo/prawo żeby zrobić wymagany test/kalibrację? Po tym poczyść błędy w każdym komputerze po kolei (z tego co pamiętam to nie chciało czyścić niektórych zanim nie pokręciło się kierownicą, a i może zanim nie pokasowało się innych błędów). Potem spróbuj proxi jeszcze raz, tak z ciekawości czy teraz pójdzie. Najnowsza wersja MES cy czego tam używasz?

  3. #63
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    ale tempomat działa, więc po co ma kręcić kierownicą...

  4. #64
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,607

    Domyślnie

    Cytat Napisał euroscan Zobacz post
    ale tempomat działa, więc po co ma kręcić kierownicą...
    chodzilo mi o to ze po instalacji tempomatu jest kupa bledow, I z tego co pamietam (choc moze sie myle) to zeby je wyczyscic trzeba bylo pokrecic kierownica w jedna I druga strone do oporu, wtedy dalo sie pokasowac bledy. moze wtedy tez uda sie puscic proxy?

    poza tym, skoro tempomat dziala, to po co by wrzucal na forum loga z problemem z osiowania - moim zdaniem po to zeby mu podpowiedziec co zrobic zeby zrobic osiowanie na cacy, a tu moze wlasnie pomoze zrobienie wszelkich procedur I czyszczenia bledow ktore wymienilem

  5. #65
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Sierek
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    Gulietta QV
    Postów
    282

    Domyślnie

    Nie mylisz się. Za Chiny nam błędy nie dały się skasować, przypomniała mi się ta procedura z kierownicą i puściło . Pozdrawiam.

  6. #66
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - przed zrobieniem Proxy zawsze czyścimy błędy, inaczej Proxy nie pójdzie.
    - po podłączeniu tempomatu nie powinno byc żadnych błędów, no chyba że ktoś łączy to pod napieciem.
    - jak w takim przypadku pomaga krecenie kierownicą to czemu nie pokręcić.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  7. #67
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,607

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    - przed zrobieniem Proxy zawsze czyścimy błędy, inaczej Proxy nie pójdzie.
    - po podłączeniu tempomatu nie powinno byc żadnych błędów, no chyba że ktoś łączy to pod napieciem.
    - jak w takim przypadku pomaga krecenie kierownicą to czemu nie pokręcić.
    Bez przesady, akumulator byl zawsze odlaczany (poczytaj manuala ktorego napisalem), tym bardziej ze zdejmuje sie poduszke (odlaczam min 10min przed robota, zeby w razie czego jakas czuwajaca elektronika sie rozladowala porzadnie, zeby poduszka wyszczelila mi w twarz przy demontazu/odlaczaniu kabli)
    W przypadku 3 roznych Giuliett (przedlifty TB, TB MA i QV, rozne wersje wyposazenia) w ktorych montowalem dzwignie z tempomatem (rozne dzwignie, z wyciaraczkiami auto/bez I ze swiatlami auto/bez), zawsze po podlaczeniu akumulatora I przekreceniu stacyjki sypalo bledami (nie pamietam, ale cos chyba z EBD i czujnik skretu itp). Trzeba pokrecic w lewo I w prawo kierownica, a potem w roznych kompach (juz nie pamietam, ale chyba w 2 czy 3) poczyscic bledy. Dopero wtedy aktywacja I Proxi.

  8. #68
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    kolega mrlaku pisał na forum regionalnym, że tempomat instalował w warsztacie a potem szukał kogoś kto uaktywuje ten tempomat... więc może w tym warsztacie krecili kierownicą w lewo i w prawo, czyli bubu nie musiał tego robić, ale jak pisze bubu błędy także były przed Proxy alignment...

  9. #69
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    RZ
    Auto
    Stelvio 2018 Sport TI
    Postów
    3,569

    Domyślnie

    kilka uwag po montażu CC - Giulietta 1.4 TB Progression 2014
    Nie odpinamy aku - bo i po co?
    Nie ma szans na inicjacje poduszki bez zasilania - jak wył zapłon to jasiek jest nieaktywny.
    wyłączamy zapłon wypinamy poduszkę wymieniamy zespolaka i składamy ponownie ale po podpięciu wszystkich kabli nie zapychamy do końca poduszki tylko sprawdzamy czy śmiga. Unikamy błędów i cyrków z ich kasowaniem.
    po złożeniu do kupy mamy niekatywny tempomat i żadnej dyskoteki na desce.
    Przy montażu w wersji polift obudowa kierownicy łączy się 4 rema śrubkami na imbusa- nie ma żadnych 7 śrubek jak tu pisano.
    następna sprawa- przy montażu przełącznika zespolonego można kupić bez taśmy - starą przekładamy pamiętając aby nią nie kręcić to raz a dwa zwrócić uwagę na takie 2 zapadki od tyłu taśmy- muszą trafić idealnie w wycięcia pierścienia zespolaka - inaczej nie będzie funkcji automatycznego wyłączenia kierunkowskazów po wyprostowaniu kierownicy.
    i na koniec zaślepka na tempomat- można ją zamontować - a nawet trzeba - po złożeniu obudowy kolumny kierowniczej. koszt w ASO 24 pln

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał tx555 Zobacz post
    Ja mam pytanie do kolegów , bo jak dotąd to chyba każdy kto montował miał wyświetlacz matrix , a u mnie jest zwykły i tu się zastanawiam czy to zagra tzn czy będą na wyświetlaczu komunikaty do tego tempomatu? Dokładał to ktoś w progression?
    masz powyzej opis -jak szczegóły pisać na priv

  10. #70
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    ojej takie archiwalne cytaty-pytanie nieaktualne , u mnie tempomat śmiga od przeszło roku zresztą miesiąc pozniej zmieniłem też sobie panel zegarów na matrixa więc jest jak fabryka (początkowo miałem wywiercony otwór na dzwignię w oryginalnej zaslepce ale pozniej dokupiłem fabryczną zaslepkę-jednak lepiej to wyglada) . Gdyby kto chciał zamontować tempomat w julce to kol. epsonix wrzucił tutorial- jest w dziale "zrób to sam" .

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 11-11-2020, 08:12
  2. [Temat organizacyjny] Viva Giulietta - Ogolno Polski zlot Alfa Romeo Giulietta
    Utworzone przez Jabolek w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 29-03-2016, 12:32
  3. [Giulietta] Alfa Romeo Giulietta 235KM XENON BOSE DNA
    Utworzone przez lizard w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-08-2015, 10:37
  4. Tempomat
    Utworzone przez patryk200 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 26-04-2014, 17:56
  5. Giulietta SS i Giulietta G430 IMove Marangoni
    Utworzone przez eclipse w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-02-2011, 22:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory