Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: 1.4 TB 155KM nowy nabytek z błędami.

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    08 2016
    Auto
    Audi A6 C6 2.7 TDI Avant
    Postów
    2

    Exclamation 1.4 TB 155KM nowy nabytek z błędami.

    Witam!
    Moja żona od tygodnia używa MiTo 1.4TB 155km - 136.000 km
    Podczas wymiany filtrów, płynu chłodzącego, oleju itp. zostały odczytane i skasowane błędy z komputera.

    Oto lista błędów:
    P0621- alternator / nieciągły
    P0300- nieprawidłowa regulacja zapłonu / nieciągły
    P0304- usterki w zapłonie - cylinder 4 / nieciągły
    P0302- usterki w zapłonie - cylinder 2 / nieciągły
    U0422 działanie bezwładności / nieciągły
    P0560 Napięcie akumulatora / nieciągły
    U1702 Układ kierowniczy ze wspomaganiem elektrycznym (NGE) / nieciągły
    C0051 Czujnik położenia dźwigni regulacyjnej / nieciągły
    C0074 Żądany moment na kole kierownicy z CAN (moduł DST) / nieciągły
    B1009 Dodatkowy zestaw wskaźników / nieciągły

    Od tygodnia nie był podłączany komputer, ponieważ chciałem zobaczyć, które błędy wskoczą ponownie.

    MiTo ma następujące objawy:
    1. Na zimnym silniku obroty wskakują na 1300 delikatnie falują po około 30-45s spadają na poziom 800/900 obrotów na minutę. Silnik jeszcze przez około 30-45 sekund nierówno pracuje, po czym wpada w normalny tryb pracy.
    2. Po nagrzaniu silnika widoczne są spadki "napięcia" światła delikatnie przygasają i rozjaśniają się.
    3. Na liczniku stan kilometrów raz miga podczas jazdy, raz świeci jednostajnie- nie ma na to żadnej zależności. Czy jest ciepło, czy zimno; czy dzień czy noc; czy nagrzany silnik czy zimny.
    4. Blue&Me raz czytał pendrive raz nie, później nie czytał go wcale, część funkcji nie działała, problemy z łączeniem się za pomocą Bluetooth z telefonem. Wczoraj zrobiłem update do 5.5, wgrałem polską mowę, pendrive sformatowałem w formacie FAT32. Zobaczymy, czy to pomoże.
    5. Brak wszystkich osłon silnika/skrzyni biegów.

    Będę wdzięczny za rzeczowe podpowiedzi co może być przyczyną błędów i jak się ich pozbyć.
    Nadmieniam, że samochód po nagrzaniu chodzi równo i zapiela jak gokart.

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    RZ
    Auto
    Stelvio 2018 Sport TI
    Postów
    3,568

    Domyślnie

    moim zdaniem za większość może odpowiadać słaby aku. W drugiej kolejności posprawdzaj ładowanie aku oraz prąd na aku.- może być powoli padający altek lub regulator napięcia a reszta byków wynika właśnie z niedoładownego aku.
    Dodatkowo posprawdzaj kable masowe na wiązkach pod maską

Podobne wątki

  1. [145] Nowy nabytek
    Utworzone przez hydrozehn w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 27-02-2013, 21:42

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory