A szczelne te wkrętki bo te podciśnienie to coś za duże jest.Chyba że ta instalacja tak pokazuje
Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
A szczelne te wkrętki bo te podciśnienie to coś za duże jest.Chyba że ta instalacja tak pokazuje
Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Podcisnienie w v6 generalnie dOOpy nie urywa :-P
ZFA199 Abarth Punto 2012 165 dzikich italiańskich horspałerów
oraz
ZAR930 145 2.0 20v 155cv Edizione Speciale
Nie podejrzewałem nieszczelności na wkrętkach. Poprzednia fota była dość historyczna. Obecnie wygląda to tak:
Mapy Pb/LPG ładnie się pokrywają.
Natomiast czasy wtrysków LPG znacznie różnią się od Pb.
Podciśnienie wydawało mi się być OK. Macie inne ? jakie / jakie powinno być?
Ponownie wykonałem test wtryskiwaczy i oczywiście wynik z kosmosu. Zdrowy rozsądek sugeruje ze jeśli ten test jest rzetelny to w ogóle nie powinno to jeździć... czy jestem w błędzie?
I pojawiły się pewne błędy.
Temp reduktora spadła do 16 st...
Zapętlone wtryskiwacze.
Czy to świadczy o niedomagającym reduktorze, o kiepskim ustawieniu czy coś zupełnie innego?
Hej
Ponownie pytanie.
Jakie macie podciśnienia na biegu jałowym w swoich V-kach ?
I czy ktoś miał doświadczenie z KME Silver w swoim aucie?
U mnie bez zmian nadal obroty spadają i silnik przygasa. Dodatkowo zauważyłem ze w zasadzie na zimnym silniku to się nie dzieje...
O.46-0.47 - jeśli masz tyle to masz wszystko idealnie.
Ja mam od 80kkm hana zielona i gold na miedzi 8mm ze stagiem. Ogólnie klasyka. Zero problemów do niedawna - zaczyna mi albo jakiś wtryskiwacz puszczać albo podciśnieniem idzie. Czasem po postoju trudniej odpalić. Sprawdzę niebawem.
Dokładnie, 0.46 około.
Silver nie wyrobi, a Golda też nie polecam, chociaż posiadam.
Dopóki miałem zaraz przy silniku - nie było problemu, poszedł w błotnik i mu zimno![]()
Ok dzięki. U mnie jest 0.44 wiec nie upatruje nieprawidłowości.
Możecie podzielić się zdjęciami miejsca zamocowania reduktor w waszych V-kach zwłaszcza w 166 żeby nie było mu za zimno ?
I jescze jedno pytanie bo rozumiem że Silver może nie wyrabiać przy butowaniu, ale czy możne on mieć jakiś wpływ na falowanie na jałowym (tylko na lpg ) i przysiadanie obrotów podczas redukcji przy hamowaniu?
Nie mam pojęcia, ale stawiam na montaż. Znam kilka v6 i chodzą perfekt zrobione przez mojego kumpla.
Ostatnio edytowane przez Marcin_M ; 23-08-2016 o 07:03
Panowie, jakie dysze do Golda i Barracud w 2,5?
Dla potomnych: wierciłem wiertłem 2,7mm i przy ciśnieniu 1,0 wychodzi mnożnik ok. 0,95 przy 17ms
Ostatnio edytowane przez lukros ; 11-10-2016 o 11:07
Powoli myślę o instalce do 164 v6 24v jest tam Motronic M1.7. Pytanie jaki sterownik lpg wybrać żeby nie było przerostu formy nad treścią ? Czy pchanie lpg-tech 326 ,stag 300 ma sens ? Wtrysk 2 grupy po 3 wtryskiwacze.
Ostatnio edytowane przez majk ; 29-11-2016 o 22:01