Delikatne drzenie jest jak się jedzie ale to nawet na prostej gładkiej drodze wystepuje, więc podejżewam ze to nie to,,,
Delikatne drzenie jest jak się jedzie ale to nawet na prostej gładkiej drodze wystepuje, więc podejżewam ze to nie to,,,
To raczej półosie.
Byla 156 2,0 TS,
była 156 2,4 20V
była 156 1,9 16V
jest 159 1,9 16V
była giulietta 2,0 IMOLA
jest giulia 2,0
Takie coś mam w instrukcji:
U
AWARIA SYSTEMU STEROWANIA SILNIKIEM (wersje JTD) (czerwona) W normalnych warunkach jazdy po obróceniu kluczyka w wyłączniku zapłonu w położeniu MAR lampka sygnalizacyjna w zestawie wskaźników zapala się, ale powinna zgasnąć po kilku sekundach. Jeżeli lampka sygnalizacyjna pozostanie zapalona lub zapali się podczas jazdy samochodu razem z komunikatem + symbol wyświetlony na wyświetlaczu oznacza nieprawidłowe funkcjonowanie układu wtrysku z możliwością spadku mocy silnika, złego prowadzenia samochodu i zwiększonego zużycia paliwa. W tych warunkach można kontynuować jazdę z umiarkowaną prędkością nie obciążając silnika. Zwrócić się jak najszybciej do ASO Alfa Romeo.
Str. 98 instrukcji.
Taka sytuacja, jak jest napisane w instrukcji jest prawidłowa dla silników benzynowych.
Opieram się na instrukcji.
We środę jadę na komputer może się trochę wyjaśni.
Ten fragment oczywiście widziałem. Chyba źle interpretujesz instrukcje. Swoją droga nie ma tam precyzyjnej informacji odnośnie diesla. Sprawdziłem już trzy Alfy i w każdej kontrolka check engine gaśnie dopiero z chwilą uruchomienia silnika. Dodatkowo w pozycji MAR info center wyświetla komunikat Check OK. W moich dwóch Alfach 2.4 10V i 2.4 20V sprawdziłem również błędy MultiECUscanem i żadnych nie ma. Ciekawa sprawa. Może jeszcze ktoś sprawdzi jak sprawa wygląda w praktyce.
Ostatnio edytowane przez slawex1983 ; 23-08-2016 o 00:32
Wydaje mi się że w w instrukcji jest napisane jasno : Trudno inaczej to interpretować. Faktycznie może niech wypowiedzą się inni użytkownicy jak to jest w ich Bellach.
Komunikat Check OK u mnie również się wyświetla.
Posiadam również Alfę 156 1,9 jtd 105KM i tam ten problem nie występuje kontrolka gaśnie chwile po przekręceniu kluczyka w poz. MAR. Może w silnikach w wersjach multijet jest inaczej niz w wersjach z dwoma zaworami na cylinder?
Pozdrawiam.