Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 41

Temat: Szarpanie przy przyspieszaniu 2,4 JTDM 175 KM

  1. #11
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Kościan
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9Jtd, 2000r, Alfa Romeo sportwagon 156 2,4 Jtdm, 2003r. Alfa Romeo Mito 1,3 Jtdm
    Postów
    19

    Domyślnie

    Delikatne drzenie jest jak się jedzie ale to nawet na prostej gładkiej drodze wystepuje, więc podejżewam ze to nie to,,,

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar www156
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    KR
    Auto
    159 1,9 M-JET 16v
    Postów
    932

    Domyślnie

    To raczej półosie.
    Byla 156 2,0 TS,
    była 156 2,4 20V
    była 156 1,9 16V
    jest 159 1,9 16V
    była giulietta 2,0 IMOLA
    jest giulia 2,0

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar SebaM
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    BTM
    Auto
    GT 3.2
    Postów
    542

    Domyślnie

    Albo przeguby. Podjedź na kanał do kogoś i poruszaj.
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	jest%u00252Bcrunchips%u00252Bjest%u00252Bimpreza.jpg
Wyświetleń:	19
Rozmiar:	75.3 KB
ID:	208327
    Jest luz jest wymiana

  4. #14
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Polska
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 175 KM 2004
    Postów
    108

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marcianus Zobacz post
    Problem w tym że w instrukcji obsługi jest napisane że w silnikach jtd kontrolka powinna po chwili zgasnąć przed odpaleniem a u mnie gaśnie dopiero po odpaleniu.

    - - - Updated - - -
    Nie mogę znaleźć fragmentu w instrukcji dotyczącego kontrolki check engine. W moich dwóch Alfach 156 JTD lampka gaśnie dopiero w chwili uruchomienia silnika.
    Ostatnio edytowane przez slawex1983 ; 20-08-2016 o 12:25

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar www156
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    KR
    Auto
    159 1,9 M-JET 16v
    Postów
    932

    Domyślnie

    Cytat Napisał www156 Zobacz post
    To raczej półosie.
    No właśnie pisząc półosie zasadniczo miałem na myśli przeguby wewnętrzne.
    Byla 156 2,0 TS,
    była 156 2,4 20V
    była 156 1,9 16V
    jest 159 1,9 16V
    była giulietta 2,0 IMOLA
    jest giulia 2,0

  6. #16
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Kościan
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9Jtd, 2000r, Alfa Romeo sportwagon 156 2,4 Jtdm, 2003r. Alfa Romeo Mito 1,3 Jtdm
    Postów
    19

    Domyślnie

    Cytat Napisał slawex1983 Zobacz post
    Nie mogę znaleźć fragmentu w instrukcji dotyczącego kontrolki check engine. W moich dwóch Alfach 156 JTD lampka gaśnie dopiero w chwili uruchomienia silnika.
    Takie coś mam w instrukcji:

    U
    AWARIA SYSTEMU STEROWANIA SILNIKIEM (wersje JTD) (czerwona) W normalnych warunkach jazdy po obróceniu kluczyka w wyłączniku zapłonu w położeniu MAR lampka sygnalizacyjna w zestawie wskaźników zapala się, ale powinna zgasnąć po kilku sekundach. Jeżeli lampka sygnalizacyjna pozostanie zapalona lub zapali się podczas jazdy samochodu razem z komunikatem + symbol wyświetlony na wyświetlaczu oznacza nieprawidłowe funkcjonowanie układu wtrysku z możliwością spadku mocy silnika, złego prowadzenia samochodu i zwiększonego zużycia paliwa. W tych warunkach można kontynuować jazdę z umiarkowaną prędkością nie obciążając silnika. Zwrócić się jak najszybciej do ASO Alfa Romeo.

    Str. 98 instrukcji.


    Taka sytuacja, jak jest napisane w instrukcji jest prawidłowa dla silników benzynowych.


    Opieram się na instrukcji.

    We środę jadę na komputer może się trochę wyjaśni.

  7. #17
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Polska
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 175 KM 2004
    Postów
    108

    Domyślnie

    Ten fragment oczywiście widziałem. Chyba źle interpretujesz instrukcje. Swoją droga nie ma tam precyzyjnej informacji odnośnie diesla. Sprawdziłem już trzy Alfy i w każdej kontrolka check engine gaśnie dopiero z chwilą uruchomienia silnika. Dodatkowo w pozycji MAR info center wyświetla komunikat Check OK. W moich dwóch Alfach 2.4 10V i 2.4 20V sprawdziłem również błędy MultiECUscanem i żadnych nie ma. Ciekawa sprawa. Może jeszcze ktoś sprawdzi jak sprawa wygląda w praktyce.
    Ostatnio edytowane przez slawex1983 ; 23-08-2016 o 00:32

  8. #18
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Kościan
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9Jtd, 2000r, Alfa Romeo sportwagon 156 2,4 Jtdm, 2003r. Alfa Romeo Mito 1,3 Jtdm
    Postów
    19

    Domyślnie

    Wydaje mi się że w w instrukcji jest napisane jasno :
    Cytat Napisał Marcianus Zobacz post
    W normalnych warunkach jazdy po obróceniu kluczyka w wyłączniku zapłonu w położeniu MAR lampka sygnalizacyjna w zestawie wskaźników zapala się, ale powinna zgasnąć po kilku sekundach.
    Trudno inaczej to interpretować. Faktycznie może niech wypowiedzą się inni użytkownicy jak to jest w ich Bellach.

    Komunikat Check OK u mnie również się wyświetla.

    Posiadam również Alfę 156 1,9 jtd 105KM i tam ten problem nie występuje kontrolka gaśnie chwile po przekręceniu kluczyka w poz. MAR. Może w silnikach w wersjach multijet jest inaczej niz w wersjach z dwoma zaworami na cylinder?

    Pozdrawiam.

  9. #19
    Użytkownik Alfista Avatar zieloo007
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Była 156 1.9 jtd, jest Toyota Avensis t27 '18
    Postów
    4,144

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marcianus Zobacz post
    Wydaje mi się że w w instrukcji jest napisane jasno : Trudno inaczej to interpretować. Faktycznie może niech wypowiedzą się inni użytkownicy jak to jest w ich Bellach.

    Komunikat Check OK u mnie również się wyświetla.

    Posiadam również Alfę 156 1,9 jtd 105KM i tam ten problem nie występuje kontrolka gaśnie chwile po przekręceniu kluczyka w poz. MAR. Może w silnikach w wersjach multijet jest inaczej niz w wersjach z dwoma zaworami na cylinder?

    Pozdrawiam.
    dokładnie, u mnie to samo.

  10. #20
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Kościan
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9Jtd, 2000r, Alfa Romeo sportwagon 156 2,4 Jtdm, 2003r. Alfa Romeo Mito 1,3 Jtdm
    Postów
    19

    Domyślnie

    Cytat Napisał zieloo007 Zobacz post
    dokładnie, u mnie to samo.
    To znaczy ze gasnie przed odpaleniem czy dopiero po odpaleniu?

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 09-08-2016, 10:12
  2. 1.9 JTDM - szum przy przyspieszaniu
    Utworzone przez bajacz w dziale GT
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-05-2015, 22:12
  3. [159] 2.0 JTDM szrpie przy przyspieszaniu
    Utworzone przez p.maiki w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 55
    Ostatni post / autor: 25-10-2014, 07:49
  4. [156] szarpanie przy przyspieszaniu w jtd
    Utworzone przez sedici w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 04-02-2014, 21:02
  5. Stuk przy przyspieszaniu + szarpanie na boki
    Utworzone przez wiedzmaak w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 07-05-2011, 14:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory