Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Przedmuchana zaślepka EGR

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    02 2016
    Auto
    147
    Postów
    5

    Domyślnie Przedmuchana zaślepka EGR

    Z miesiąc temu samochodzik (alfa 147 1.9 jtd 115km) znowu stracił moc. Dziś trochę poszperałem, porozkręcałem i okazało się ze zaślepka nie wytrzymała i powietrze wydmuchało dziurę. Zamontowałem nowa blaszkę i samochód jeździ ale pytanie co stało się z ta wypalona blaszką ? Miała z 1-1.5mm grubości,średnica z 20mm z przeciętnie twardej stali ( na bank nie była to stal nierdzewna czy kwasoodporna). Rozkręcać kolektor ssący ? Może leży gdzieś tam w lejkach przed zaworem. Ew. Ma ktoś może jakiś materiał z cyklu "sam zje... sam naprawiam" bo tak z grubsza przypatrzyłem się to wydajesię że dość nieciekawie może się go ściągać.
    Ostatnio edytowane przez fany ; 26-08-2016 o 19:37

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Jeśli przepaliło zaślepkę to pytanie z czego ona była? Stal nie powinna się tak zachować chyba, że był to wyjątkowo słaby stop. Rozkręcenie kolektora to nie bułka z masłem ale obawiam się, że jakaś część tej blaszki poszła w cylindry a to już może mieć poważne skutki.
    Odpala normalnie i nie ma jakichś anomalii?
    Manual do zdjęcia kolektora w 8V chyba gdzieś był na forum.

  3. #3
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    02 2016
    Auto
    147
    Postów
    5

    Domyślnie

    Odpala bez problemu i w zasadzie nie słyszę żadnej różnicy. Jeździłem z miesiąc (no może niecały) z blaszka w kolektorze/cylindrze czy po takim czasie nie powinno być już jakiś oznak większej awarii ?

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał fany Zobacz post
    Odpala bez problemu i w zasadzie nie słyszę żadnej różnicy. Jeździłem z miesiąc (no może niecały) z blaszka w kolektorze/cylindrze czy po takim czasie nie powinno być już jakiś oznak większej awarii ?
    Może być tak, że wszystko się przykleiło do mazi/nagaru w dolocie lub poszło w zawór wydechowy nie rysując cylindra. Teraz czym to zaślepiłeś?

  5. #5
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    02 2016
    Auto
    147
    Postów
    5

    Domyślnie

    Z 2mm blaszka wycieta z kwasowki

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Zaślepka
    Utworzone przez lucas147GTA w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 22-04-2015, 08:25
  2. Co to za zaślepka?
    Utworzone przez liked w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 16-02-2014, 13:54
  3. 1.9 JTD 8v Zaślepka EGR
    Utworzone przez fcb_99 w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 23-04-2012, 09:21
  4. Zaślepka EGR ????
    Utworzone przez wojmody w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 13-07-2010, 09:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory