Mógłby ktoś wrzucić fotkę z lokalizacja zaworu vgt ? od 20 minut błądzę wzrokiem i za chiny nie mogę go znaleźć ;/
Mógłby ktoś wrzucić fotkę z lokalizacja zaworu vgt ? od 20 minut błądzę wzrokiem i za chiny nie mogę go znaleźć ;/
Na obudowie filtra powietrza. Idz za przewodem z gruszki.
Cześć! Kilka dni temu kupiłem Alfe Romeo 147 1.9 JTD 140KM z Niemiec. Wiem, że stała tam jakiś czas, nieużywana. Musiałem w niej planować głowicę bo zawory były pogięte, wymieniać uszczelkę pod głowicą, cały rozrząd nowy. Dzisiaj na "testowej" jeździe nie czułem, że jadę autem które ma 140 koni. Poza tym zapaliła się kontrolka od silnika i komunikat na komputerze "Motor System Failure". Pojechałem do elektryka, usunął mi ten błąd z komputera i przyspieszenie było nieco lepsze ale czuję że to nadal nie to. Przykładowo czuję przyśpieszenie w Alhambrze znajomego o mocy 115km. W tej alfie tarcze i hamulce były pordzewiałe i trochę je rozjeździłem i już jest o wiele lepiej. Słyszałem, że muszę po prostu trochę pojeździć tym autem, żeby to wszystko się rozruszało. Dzisiaj po zrobionych 200km poczułem, że nieco lepiej zbiera się na 2 i 3 biegu, ale nie wiem czy to tylko przeczucie. Wiecie czy to prawda? Z góry dzięki za odpowiedzi )
Samo wykasowanie błędu to trochę za mało. Jak był w trybie awaryjnym to miał mniejszą moc.
Trzeba było poczytać czego dotyczył.
LG G4 + Tapatalk
Włoski geniusz, włoska technologia, włoska pasja.
Elektryk mówił, że jak jest rozwalone coś to kontrolka powinna sie na drugi dzień jazdy już zapalić. Mówił, że może to być zaworek turbiny. Ale poki co nic sie nie pali
Kup na przyszłość to: http://allegro.pl/fiat-alfa-romeo-la...901354778.html (nie reklama). Nie będziesz musiał biegać po miechnikach. Przy jego pomocy największa rozdziawa w sposób podstawowy zdiagnozuje sobie auto
Jak nie było to robione to pewnie zawalony dolot, nieszczelny EGR, zastana zmienna geometria, słabe podciśnienie.... standard. Poczytaj, zr,ób i ciesz się 140KM
Węzyki podciśnienia zrobiły roszade i sie poplątały, dlatego turbinka nie ładowała. Wszystko ok, dzieki za odpowiedzi )
LukaSS, sorry, że w tym temacie, ale - czy taki kabelek będzie nadawał się zarówno do 147 jak i 159? Mam obecnie 147, ale planuję powoli przesiadkę na 159 i chciałbym taki kabel, który się jeszcze potem przyda
EDIT: Ok, już dotyczałem, zresztą też na tutaj na forum. Najlepiej ELM 327 v2 - powinien obsłużyć z grubsza wszystko - nieco więcej niż ten niebieski kabelek.
Ostatnio edytowane przez lukech ; 01-09-2016 o 21:08
Jeden nie obsługuje wszystkiego i drugi nie obsługuje wszystkiego - porównując funkcje w FES/MES. Trzeba miec dwa, dostaniesz się do każdego "zakamarka" samochodu.
Panowie ostatnio(alfa 147 1.9 JTD 115) jadąc alfą po prostu auto czasem "przerwało" na sekundę i jechałem dalej(wyświetlał się chyba wtedy na sekundę czerwony błąd silnika). Następnie za kilka dni po przejechaniu ok. 30km auto nagle zgasło, czerwony błąd silnika. Silnik kręcił ale nie odpalał. Zrzuciłem kleme z akumulatora, odczekałem chwile i błąd nadal sie pali i wsiadając błąd zgasł i odpaliłem jak gdyby nigdy nic. Wyczyściłem EGR, bo był ostro zasyfiony. I dzisiaj jadąc po prostu zgasł, błąd sie pali cały czas. Rozrusznik normalnie kręci,tylko ten błąd przez który musiałem przesiąść się do autobusu... Tu moje pytanie co może być przyczyną i ewentualnie jaki kabel kupić(coś z niższej półki cenowej) żeby posłużył mi do diagnostyki silnika i ewentualnie do kasowania błędów(czy ten który podał kolega wyżej się nada?) edit:po kilku godzinach podpialem inny akumulator, przejechałem. 12-15 km i to samo (po podpięciu innego aku zapalił bez problemu za pierwszym)
Ostatnio edytowane przez Mlody505 ; 12-09-2016 o 17:11