Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Klocki hamulcowe tył

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Środa Wlkp
    Auto
    Alfa 156 1.9 JTD 2001r.
    Postów
    19

    Domyślnie Klocki hamulcowe tył

    Panowie potrzebuje szybkiej pomocy ,a więc ostatnio miałem taką sytuację ze zaczęły mi piszczeć klocki z tyłu z prawej strony. Po zdjęciu koła okazało się że są już zjechane prawie do zera , sprawdziłem drugą stronę a tam ponad połowa jeszcze była ,stąd też moje pytanie dlaczego tak się stało ,czy zacisk się popsuł i nie cofa czy jak? Po wymianie na nowe klocki za 3 naciśnięciem hamulca zaczyna znów piszczeć w prawym kole .

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Przemekkk97
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Nakło nad Notecią
    Auto
    Alfa 156 1.9 JTD 110KM@150KM
    Postów
    506

    Domyślnie

    Może źle odpowietrzony układ był albo tłoczek się zacina jak wyglądają gumki na tłoczku

  3. #3
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Środa Wlkp
    Auto
    Alfa 156 1.9 JTD 2001r.
    Postów
    19

    Domyślnie

    Cytat Napisał Przemekkk97 Zobacz post
    Może źle odpowietrzony układ był albo tłoczek się zacina jak wyglądają gumki na tłoczku
    no porypana ta główna od tłoczka

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Jak się wymienia klocki to się sprawdza działanie prowadnic, tłoczka i mechanizm ręcznego.
    Jak równo zjechane klocki to ręczny nie odbija.

    Wysłane z mojego SM-A500FU
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  5. #5
    Użytkownik Znawca Avatar michal_lc4
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    159 Ti 2.4JTDm/200 KM '09
    Postów
    1,023

    Domyślnie

    Jak wyżej, prowadnice zacisku, tłoczki, dźwigienka ręcznego, linki.
    A często również rdza i syf pod blaszkami w prowadzeniu klocka w które wsuwasz go tymi wystającymi "wąsami".

    ​MM Garage - Naprawy, wymiany. Sprzęgła, rozrządy, hamulce, zawias... dłubie bo lubie.
    https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=hl

    Z AR było: 156 Pussy Wagon 1.9 JTD 115KM / 146 1.7 16V Boxer

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Warto zrobić prosty test. Trzeba przejechać jakiś odcinek drogi, np. 1 km, bez hamowania, delikatnie zatrzymać samochód i sprawdzić, jaką temperaturę mają tarcze. Jeśli na jednym kole klocki nie odbijają to ta tarcza będzie bardzo gorąca. Uważaj, żeby się nie oparzyć.

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar GrzesiuŻar
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    156 SW 2.5 V6 2002/03 192KM
    Postów
    1,250

    Domyślnie

    Tylne zaciski - obstawiam opcję zatartego tłoczka, więc zestaw naprawczy przy wymianie klocków wskazany. Bo czyszczenie prowadnic i kontrola linek to 'oczywista oczywistość'.
    W każdej mojej AR przy okazji wymiany tylnych klocków, wymieniałem tłoczki i zestaw gumek, bo chyba nikt inny tego nigdy nie robił A objawy jak Twoje, czyli nie odbijanie klocka, piszczenie i nadmierne ścieranie.
    AR 146ti 2.0 16v '96
    AR 155 1.8 16v '97+ podtlenek LPG
    AR 155 2.0 16v '95
    AR 156 SW 2.4 JTD '01 - biała perła
    AR 156 SW 2.5 V6 192KM '02 + podtlenek LPG

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiuŻar Zobacz post
    Tylne zaciski - obstawiam opcję zatartego tłoczka, więc zestaw naprawczy przy wymianie klocków wskazany. Bo czyszczenie prowadnic i kontrola linek to 'oczywista oczywistość'.
    W każdej mojej AR przy okazji wymiany tylnych klocków, wymieniałem tłoczki i zestaw gumek, bo chyba nikt inny tego nigdy nie robił A objawy jak Twoje, czyli nie odbijanie klocka, piszczenie i nadmierne ścieranie.
    Tylko pamiętaj, że będzie wtedy tylko ścierać mocno po stronie tłoczka.

    Wysłane z mojego SM-A500FU
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

Podobne wątki

  1. [GTV] Klocki hamulcowe do Gtv
    Utworzone przez Tytus9 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 58
    Ostatni post / autor: 30-09-2015, 20:51
  2. Klocki hamulcowe TRW czy nie TRW?
    Utworzone przez kiler_911 w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-08-2011, 21:43
  3. Klocki hamulcowe
    Utworzone przez Szef w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 13-07-2008, 16:45
  4. Klocki hamulcowe do 145
    Utworzone przez Tuti w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 16-09-2007, 14:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory