Uważaj tylko,gdy będziesz wyjmował,bo ciasno idzie i można pogiąć pływak.A wtedy będzie oszukiwał stan paliwa.
Uważaj tylko,gdy będziesz wyjmował,bo ciasno idzie i można pogiąć pływak.A wtedy będzie oszukiwał stan paliwa.
To wiem, tylko czy na pewno gwint jest lewy?
Wysłane z mojego Meizu mx5 przy użyciu Tapatalk.
Gwint jest normalny. Kawałek deseczki młotek i zaprzyj o te garby i popukaj to to puści
wysłane z WC
[C
Tak jak Masa pisze,tam jest normalny gwint.
A jak z paliwem? Wyjezdzic czy idzie zrobic na pelnym?
Wysłane z mojego Meizu mx5 przy użyciu Tapatalk.
wg mnie im mniej paliwa tym lepiej. wyjezdzij do rezerwy najlepiej i tyle. Pod tym pierscieniem masz juz dostep do pompy. Pomiedzy pompa a scianką zbiornika jest ta uszczelka. Może sparciała jest , może ktos tam cos dłubał i zle założył uszczelke. Wieszające sie pływaki to cześta przypadłośc w JTD wiec moze ktos tam łapy wsadzał...
[C
No to musze zrobić więc z 800 kmza tydzien opowiem czy sie udało [emoji14]
Wysłane z mojego Meizu mx5 przy użyciu Tapatalk.
To jest wkręcone w najwyższym miejscu w zbiorniku.Więc spokojnie to ogarniesz bez wyjeżdżania paliwa.
Wyjeździłem paliwo do 1/4 i mimo to jeszcze by sie przydało troche go wybrać bo wypycha pompe do góry jeśli nie zalejemy paliwa do obudowy pompy. Uszczelka była po prostu źle założona i mogłem nowej nie kupować. Po prostu wisiała na pływaku i go przycinała do tego stopnia, że nadłamała zawias na potencjometrze. Nowy pływak na wszelki wypadek kupiony, ale na razie ten co mam podkleiłem i działa jak ta lala. W końcu dobrze pokazuje paliwo i nie cieknie po zatankowaniu![]()
Wysłane z mojego Meizu mx5 przy użyciu Tapatalk.