no dobra, ale nadal nie slyszalem zadnego sensownego argumentu, poza walkowanym przez producentów "segmentowaniem" aut... ktore sluzy wyludzaniu kasy.
Wymiarami sie nie rozni
Miejscem z tylu sie nie rozni
Osiagi CLA ma lepsze
Materialy ma lepsze (pusty śmiech mnie jedynie ogarnia, jak posiadacz Alfy 159 pisze "ohyda" o kierownicy AMG

)
Cenę ma podobną
Warunki leasingu ma duzo lepsze
Dźwięk wydechu wg mnie też ma lepszy
Powiedzcie mi proszę, cóż takiego prócz "tego czegoś", czyli cholera wie czego, Giulia (niech już będzie ta 280KM bo ta obecna 200konna, to już w ogóle w kwestii mocy nie ma startu), ma lepsze? Nie kupię auta argumentując tylko ceną, ale na pewno nie kupię giulii tylko dlatego, że jest rownie dobra i tańsza niż pchana mi na siłę za pomocą "segmentyzacji" konkurencja. Oczywiście, że producent twierdzi, że Giulia to konkurent BMW3, bo inaczej by niczym nie był w stanie podeprzeć wygórowanej jak na nią ceny. Porównywać do najbardziej awaryjnego auta klasy premium też jest dość wygodnie. Mam teraz mazdę 6 w kombi. Auto dla mnie nietrafione zupełnie - kupiłem, bo mi się podobało i było szybsze niż poprzednie. Giulie też wiele osób kupi czytając pianie z zachwytu nad nią i entuzjazmując się 6.6 do setki, po czym po miesiącu mogą żałować. Gdybym kupując mazdę 6 miał 20% rabat na audi, na bank bym wzial audi. Gdybym kupujac Giuliette mial lepszy przeglad, mialbym auto 310 konne z glosnikami olufsena, a nie 240 konne z Bose. Trzeci raz tego samego bledu nie zrobie - przed zakupem Giulii po pierwsze pojezdze kazdym z aut po kilka godzin, po drugie bede benchmarkowal ceny Giulii do cen Audi, więc uzyskam zupełnie inny rabat. Ludzie stąd ku uciesze dilera wezmą giulię po tych ochach i achach za kazdą cenę.
jak posiadacz takiej kierownicy pisze o AMG "ohyda", to dla mnie najlepsza reklama AMG
Załącznik 209793