Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Temat: Zmiana z 2.5 na 3.0 V6

  1. #11
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    A w 2.5 w 166 jest guziczek STR ? czy jedzie jak bez STR-a z opóźnioną reakcją na gaz. Bo bez STRa, to taka ciut okrojona Vka jest - taka "nie do końca chętna".
    Moje obie 166 są/były na automacie więc bez STR. Natomiast z tego co wiem, to każdy manual z V6 ma STR.
    2.5V6 było chętne, ale te chęci to mu się załączały dopiero przy 4-5tys obr. Kręcenie limuzyny ciągle tak wysoko średnio fajne jest. A od dołu muł. Trójka w zasadzie od 2.5-3tys ciągnie więc jest sporo lepiej i wygodniej.

    W zasadzie moja 3 ma teraz parametry jak 3.2 i jest jeszcze lepiej niż było... to są małe kroczki, ale jednak
    Ostatnio edytowane przez tomaz ; 09-09-2016 o 11:44
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html


  2. #12
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,457

    Domyślnie

    No fakt, do 166 pasuje bardziej pojemność i niskie obroty już z mocą tam. No i przy okazji - w praktyce może mniej palić przez swą "niskoobrotowość" jak jechana ot przejazdowo, spokojnie. Więc - zwrócą się wówczas po części wyższe koszty swap'u

  3. #13
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Mi paliła litr więcej po swapie, ale też korzystałem na max z tej przekładki, a 100 kg masy więcej to w przypadku GT prawie 2 sek wolniej na torze w Poznaniu ( w moim przypadku) więc jak najbardziej odczuwalne.
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  4. #14
    ZBANOWANY Świeżak
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Pisz
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 v6 srebrna była AR GTV 2.0 v6 tb była . Obecnie AR 166 2,5 V6 i 156 b2.5 V6
    Postów
    69

    Domyślnie

    Pozostaje przy remoncie 2.5 mam do wymiany 12 zaworów i popychaczy od razu uszczelniam silnik , wygłuszam wnętrze itp. Do śmigania dynamicznego mam starą wypucowaną wychuchaną GTV 2.0 v6 TB. Pozdrawiam

Podobne wątki

  1. Zmiana 147
    Utworzone przez Maydrax w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 16-03-2016, 23:08
  2. [Giulietta] Zmiana z km/l na l/100
    Utworzone przez J_R w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 22-04-2015, 01:28
  3. Zmiana ECU z 1.5.5
    Utworzone przez e5nio w dziale 156
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 22-04-2014, 00:19
  4. Zmiana mil na km
    Utworzone przez r-sokol w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 22-03-2010, 14:54
  5. [156] zmiana na AR 166?
    Utworzone przez dddarekj w dziale 166
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 15-11-2008, 09:31

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory