Nie ma nic takiego. Programy są z góry narzucone. W menu jest tylko "Mój samochód", który w katalogu reklamują jakby to było coś niesamowitego, a jest to menu gdzie możesz zobaczyć odczyt ciśnienia opon, interwał serwisowy i poziom oleju. Tylko te trzy pozycje. Dodatkowo mam wątpliwości co do precyzji TPMS bo pokazywało równe ciśnienie na osiach a auto przy stałej prędkości lekko ściągało w prawo.
Nie zwróciłem uwagi, bo stan S&S nie jest sygnalizowany na wyświetlaczu a jedynie białą lampką na przycisku. Wyjątkiem jest sytuacja kiedy S&S jest wyłączony a silnik zgaśnie, wtedy na wyświetlaczu pojawia się ikonka S&S (zielone A otoczone strzałką, taką jak VSC) tak jakby samochód mówił "a widzisz, jakbyś nie wyłączył S&S to sam by zapalił, a teraz się męcz".
W 159 też mam wszystko pod ręką (oprócz panelu sterowania światłami, to w Giulii też jest tak umieszczone, że w zasadzie nie da się "na czuja" bez patrzenia) a jednak nie mam wrażenia ciągłego stukania się łokciem z pasażerem, a tutaj cały czas walczyliśmy o podłokietnik
Z minusów to jeszcze elektryczny ręczny denerwujący (sam się włącza nieproszony), mam nadzieję, że w automacie nie będzie tak działać.
Giulia Veloce Misano Blue 2.0 TB
159 Sportwagon Q-Tronic '06 Nero Oceano była
Uwielbiam te teksty o słabym wykończeniu wnętrza. Co z tego, że w 159 plastiki sa miękkie, skoro graja na nierównościach jak we Fiacie Punto. Tak samo sie usmiechałem jak tak odnosili sie właściciele 147 do Giulietty. Co Wam przeszkadza w twardszym plastiku, skoro w dużej mierze dzięki temu wnętrze "nie gra"? Juz nawet w nowych Mercedesach poszli tą drogą, bo miękkie plastiki z pokolenia W210 grają dziś głosniej niż cykady nocą w Grecji.
Ja osobiście czekam na benzyny, przejadę się i podpisuje Leasing, to auto jest skrojone pod kierowce, będa przy tym najtańszym sedanem 50:50 na rynku.
Nie "w 159 plastiki są miękkie" tylko nie ma ordynarnego, twardego, czarnego plastiku na boczkach drzwi od szyby do panelu szyb oraz na górze deski rozdzielczej. Co ma wierzchnia warstwa pokrycia do trzeszczenia na dziurach? Nic. O tym decyduje wyciszenie pod spodem i odpowiedni montaż, a nie materiał na wierzchu.
Podobną logikę zastosujesz do zwyczajnie plastikowej kierownicy? To ja wolę, żeby wał nie był a carbonu, ale za to żeby oparcie lewej ręki na boczku nie skutkowało siniakami na łokciu... w aucie za ponad 150 tysięcy żetonów.
Giulia Veloce Misano Blue 2.0 TB
159 Sportwagon Q-Tronic '06 Nero Oceano była
Nie gustuję w maszynach rolniczych spod znaku VW
Moje własne subiektywne odczucia były takie jak powyżej. Nie chciałem mieć zbyt wygórowanych oczekiwań wobec Giulii, ale to co zastałem po wejściu do środka mnie mocno zaskoczyło negatywnie - w sensie otaczających kierowcę i pasażera materiałów. Takie plastikowe boczki miałem w Stilo. Ale tam chociaż deska była z "pianki" jak w 159 - miękka w dotyku i przyjemna. Tutaj połączenie aluminiowych paneli i nakładek z pakietu Sport z plastikową kierownicą jest dziwne i wieje tandetą.
Mam nadzieję, że wersja Super będzie oferować coś lepszego i nie trzeba będzie pchać się w pakiet Lux żeby w aucie dla kierowcy 50:50 bla bla bla nie mieć wszechobecnych plastików jak w Fiacie Panda.
Pal licho estetyka ale plastikowa kierownica w pakiecie "Sport" - nie wiem kto na to wpadł. Na pewno nie pasuje to do "auta dla kierowcy" i to w wersji "sport".
Giulia Veloce Misano Blue 2.0 TB
159 Sportwagon Q-Tronic '06 Nero Oceano była
radousaf rozumiem, ze twarde plastiki sa po zeby lepiej odbierac wrazenia z jazdy samochodem z karbonowym walem i RWD i slabe wykonczenie jest dla koneserow marki?
Zle sie czyta takie wypowiedzi... przypominaja te ktore slyszalem w salonie od sprzedawcy![]()
Za to to już podziękuj ekologom. Ja też mam Peżota z 2003 roku i tam deska jest mięciutka. Ale teraz nie wolno, bo to nie jest eko.
- - - Updated - - -
Oczywiście, że nie. Ale albo możesz mieć FWD z ładnym środkiem (Audi), albo cywilną wersję najszybszego drogowego sedana na świecie z brzydszym środkiem - kwestia priorytetów, bo jak widać jednego i drugiego się nie da mieć.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Po dłużej przerwie wchodzę na forum a tu znowu lament. Jak nie lament to kłótnie. Jakim trzeba być ignorantem żeby napisać że stilo było lepiej wykonanym autem we wnętrzu ? Czy ktoś wam płaci za szukanie wad w tym aucie ? Wcześniej były do kitu plastiki poniżej kolan, teraz już całe drzwi są z pandy. Jeżeli wg was - auto jest bezpłciowe i kiepsko wykonane w środku to po co jeszcze wypowiadacie się w tym dziale ? Poszukajcie innego auta u konkurencji i skończy się wielki żal i ból dupy że jak AR mogła zrobić takie kiepskie auto.
Odnoszę wrażenie że większość z osób (~90%) i tak nie kupi tego auta jako nowe, tylko "sprytnie" poczeka sobie kilka lat i kupi używkę. Wtedy auto zyska w ich oczach odpowiednią jakość. Np. kierownica będzie przepocona od rąk i nie będzie się tak bardzo kojarzyć wam z "plastikiem" bo będzie bardziej tępa.
Uprzedzając fakty - wcale nie pieje nad doskonałym designem oraz cudownie wykonanym wnętrzem. Po przeanalizowaniu całej konkurencji - wymacaniu wnętrza, po jazdach próbnych itp. jestem w stanie rozsądnie ocenić ten samochód. Dużo można napisać o tym aucie ale na pewno nie to że ma tandetne wnętrze.
Mam wrażenie że z każdym postem to wnętrze jest coraz gorsze. Zaraz się okaże że jest z kartonu i patyków a kierownica jest zrobiona ze starej felgi.