Temat: Alfa Giulia- 2015

  1. #10371
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    07 2015
    Mieszka w
    Kartuzy
    Auto
    159 sw 1.9jtdm qtronic ti
    Postów
    101

    Domyślnie

    Cytat Napisał Żuczek Zobacz post
    Dobrze, że w końcu wypuścili wersję 280 KM ale dziwi mnie, że w wersji VELOCE. Tą nazwę powinni zarezerwować dla wersji powyżej 300 KM.
    Może powyżej 300 koni będzie gran turismo.

  2. #10372
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Pitero
    Dołączył
    12 2015
    Mieszka w
    Ruda Śląska
    Auto
    Giulietta Sprint
    Postów
    672

    Domyślnie

    Cytat Napisał Waldemar Zobacz post
    Może powyżej 300 koni będzie gran turismo.
    Obstawiam ze po prostu nie bedzie takiej wersji.
    Made in Italy, perfected in my garage. Giulietta Sprint Speciale

  3. #10373
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,461

    Domyślnie

    Cytat Napisał Quadrifoglio156 Zobacz post
    Czy ten news już się pojawił...
    Silverstone Grey przecież jest w ofercie już, przynajmniej w katalogu ( na pewno )
    A i tą wersję eko by sobie mogli darować, o co chodzi? świeczka i ogarek czy co?

  4. #10374
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar 145Q
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Piotrków Trybunalski/Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD M-Jet 2004
    Postów
    735

    Domyślnie

    Mnie za to dziwi dlaczego tej wersji super eko C02- nie zrobili w wersji 150HP. Przecież jak ktoś szuka rozwiązań ekologicznych, to raczej nie wymaga mocy i dobrych osiągów. A Alfa robi wersję eko ze 180 konnym silnikiem. Ciekawe. Być może z badań rynku wyszło im, że jest sporo osób ekololo szukających jednak czegoś szybszego niż Matiz w CNG.

    Podoba mi się też ilość nowych wersji Giulii i to od samego początku. Mamy diesla w 4 opcjach mocy, benzynkę w 3. Każdy znajdzie coś dla siebie, nawet ekololo.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Belfer Zobacz post
    Daj żyć
    Jeszcze ktoś nie wyczuje ironii i będzie jatka.
    I jak w końcu się skończyła bitka?

  5. #10375
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Lublin/Warszawa
    Auto
    159 2.4 Q-Tronic 2009, Giulia MY24 Tributo Italiano
    Postów
    328

    Domyślnie

    Eko to raczej od kilku lat kupują rowery lub ewentualnie hybrydy a nie dyzle. ;D Trochę nie rozumiem tej wersji akurat ale może dowiemy się cos wiecej.
    280 wersja wygląda obiecująco, te dla firm to na prawde dobra opcja finansowa szkoda tylko że nie dali w komplecie czujników przód i tył.

    Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka

  6. #10376
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar 145Q
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Piotrków Trybunalski/Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD M-Jet 2004
    Postów
    735

    Domyślnie

    Pewnie wyszli z założenia, że natura dała nam dwoje oczu, dwoje uszu, ale tylko jeden język po to, abyśmy więcej patrzyli i słuchali, niż mówili

  7. #10377
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Dymo
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Newport
    Auto
    AR Mito 0,9 TwinAir 105KM 2014r.
    Postów
    336

    Domyślnie

    Wersja eko jest na rynki gdzie placi sie podatek od ilosci CO2 wytwarzanego przez samochod na 1km. W UK z podatku tego zwolnione sa samochody ktore wytwarzaja mniej niz 100g na 1kilometr. W wielu europejskich panstwach juz tak jest.

  8. #10378
    Użytkownik Znawca Avatar Archi
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Gliwice/Knurów
    Auto
    była GT 3.2 V6 Q2
    Postów
    1,201

    Domyślnie

    Cytat Napisał Quadrifoglio156 Zobacz post
    Czy ten news już się pojawił?
    Tak, ale w temacie obok. Giulia.Testy, film, zdjęcia np. #159


    Cytat Napisał Pitero Zobacz post
    http://autokult.pl/28557,alfa-romeo-...utuje-w-paryzu
    Cytat Napisał 145Q Zobacz post
    Mnie za to dziwi dlaczego tej wersji super eko C02- nie zrobili w wersji 150HP. Przecież jak ktoś szuka rozwiązań ekologicznych, to raczej nie wymaga mocy i dobrych osiągów. A Alfa robi wersję eko ze 180 konnym silnikiem.
    Parę rzeczy tam pozmieniali:

    The Giulia AE is only available with Alfa’s 180 horsepower 2.2-liter diesel engine and offers improved fuel efficiency thanks to a low-pressure EGR valve, a secondary engine cooling circuit and specific gearbox ratios. Its drag co-efficiency is also lower than the standard Giulia’s due to its specially designed alloy wheels and a 5mm lower ride height. Low rolling resistance tires also improve fuel economy.

    Read more: http://fcauthority.com/2016/09/europ...#ixzz4KrwPUEF9

    I zostaje im jeszcze wersja 136 KM - ale to bardziej pod system podatkowy.


    Dodatkowo informacja ze strony FCA o
    Saloniew Paryżu, i m. in. Giulii

    What's more, the innovative "AE" - Advanced Efficiency - version will be available at the beginning of 2017. Distinguished by a specific badge on the tailgate, this version - which is available on the Giulia and Giulia Super trim levels, is based on the 180 HP 2.2-litre Diesel engine with 8-speed automatic transmission.
    The Advanced Efficiency variant achieves extraordinary results in terms of fuel consumption and emission levels: 4.2 l/100 km and just 99 g/km of CO2 in the combined cycle.
    These results are obtained thanks to specific technical solutions, through the implementation of a low-pressure EGR valve that improves engine efficiency, an air-water intercooler, a secondary engine cooling circuit in addition to the primary circuit, and specific gearbox ratios. On top of this, thanks to a reduction of approximately 5 millimetres in the height of the car body and to exclusive, specifically-designed alloy wheel rims, the CX has been reduced to 0.23 for improved aerodynamic efficiency. Last but by no means least, the Giulia "AE" Advanced Efficiency is fitted with specific 205/60 R16 tyres for reduced rolling resistance.
    The effects of these innovations can be seen in the overall performance of the engine, starting at low revs, with prejudice to its outstanding performance levels: a top speed of 230 km/h and 7.2" to accelerate from 0 to 100 km/h.

    http://www.alfaromeopress.com/press/article/118134




    I jeszcze to - Alfa Romeo and Abarth design awarded by... auto, motor und sport

    "More in detail, Alfa Romeo was elected "Design Brand of the Year" garnering 24.7 percent of the votes and won two category rankings. The sporty new Giulia came first in the mid-size vehicle category reaping more than half of the votes (54.3 percent), while the compact MiTo tallied a remarkable 59.3 percent of the votes in the small car category. Interestingly, Alfa Romeo had already won an "Autonis" award in 2010 when the readers of auto, motor und sport named Giulietta "Best Car" in the "Mid-size" category.

    "We are honoured and humbled by the appreciation we are receiving from German auto enthusiasts for Alfa Romeo" said Klaus Busse, Head of Design EMEA, during the award ceremony in Stuttgart. "Receiving these design awards for Alfa Romeo brand as well as the Mito and Giulia, is further encouragement for us at Centro Stile to continue to create emotional Italian design."

    http://www.alfaromeopress.com/press/article/118128
    Ostatnio edytowane przez Archi ; 21-09-2016 o 09:16
    Alfa Romeo Nel Cuore

  9. #10379
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Tutaj można dokładnie zobaczyć, jak rozwiązano kwestie tego wydechu, który niektórzy uważali za zbyt cichy:http://allegro.pl/tlumik-koncowy-alf...507762756.html
    Widać zaworki o których była wcześniej mowa i które otwierają 2 dodatkowe rury przy pełnym gazie.

  10. #10380
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Cytat Napisał Belfer Zobacz post
    Tutaj można dokładnie zobaczyć, jak rozwiązano kwestie tego wydechu, który niektórzy uważali za zbyt cichy:http://allegro.pl/tlumik-koncowy-alf...507762756.html
    Widać zaworki o których była wcześniej mowa i które otwierają 2 dodatkowe rury przy pełnym gazie.
    Ciekawe jest to, że są sterowane pneumatycznie. Np w 500 Abarth była to czysta mechanika - klapka ze sprężyną.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

Podobne wątki

  1. Wyjazd na targi IAA 2015- Giulia na żywo
    Utworzone przez Belfer w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 06-10-2015, 20:38
  2. [Zapowiedź] Piwo pod Tatrami edyszyn 2015 / jedyny zlot AH 2015?
    Utworzone przez LIGAR w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 91
    Ostatni post / autor: 11-06-2015, 07:32
  3. Alfa Giulia w 2014?
    Utworzone przez ergomarcin w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 1818
    Ostatni post / autor: 09-08-2014, 13:38
  4. Alfa Giulia
    Utworzone przez Emenems w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-11-2008, 18:31
  5. Alfa Romeo Giulia
    Utworzone przez fiergloo w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-02-2007, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory