jest sens wymieniać zawór blow off czy inaczej mówiąc spustowy ciśnienia w silniku 2.4 jtdm czy raczej to bezsens, a jak tak to na jaki?
jest sens wymieniać zawór blow off czy inaczej mówiąc spustowy ciśnienia w silniku 2.4 jtdm czy raczej to bezsens, a jak tak to na jaki?
A gdzie jest niby ten zawór w tym silniku?
Wysłane z mojego SM-A500FU
a nie ma? myslałem, że wszystkie turbiny to mają
1. zły dział
2. Nie ma czegoś takiego jak blow-off w dieslu. W dieslu jest wastegate i działa na zupełnie innej zasadzie.
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Jak chcesz Psss to zrób dziórę w plecionce i tada
chcę psss bez robienia dziur
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była