
Napisał
lufa
Witam, że wtrącę się te długie rękopisy i trylogię . Pisaniem takich rozwodów nie doprowadzicie do rozwiazania problemu.
Jeżeli rozbierany był cały silnik to należy wrócić do połączeń elektrycznych oraz innych podciśnień itp.
Jeszcze sprawa rozrządu bo objawy wypadania zapłonu nierównej pracy i podobnych historii wiąże się często z rozrządem. Osobiście od początku bym zaczął. Najprostszymi sposobami.
1.ustawienie rozrządu,
2.sprawdzenie ciśnienia na cylindrach,
3.filtr paliwa / pompa,
4.połączenia elektryczne.
Jeżeli tu nie będzie problemów. dopiero bym zaczął sprawdzać układ wtryskowy itp. Ale podstawy muszą być sprawdzone rzetelnie wtedy tylko można przejść do dalszych czynności. Ale wydaje mi się że to jest kwestia do opanowania. Wiem że łatwo napisać ale bez auta pod ręką to tylko pozostaje teoria.