Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 23 z 23

Temat: AR 156 2.0 JTS problemy z silnikiem

  1. #21
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    Nie mogę się z nikim dogadać, nie mogę uzyskać odpowiedzi i nie interesuje mnie to co wszystkich. Zawsze jestem bez czapki na forum. Powinnam była odpaść już dawno, z forum, przynajmniej z wszelkich dyskusji. Ale najwyraźniej brak mi oleju w głowie.

    Pozdrawiam serdecznie.
    Ostatnio edytowane przez Majka ; 04-10-2016 o 01:57

  2. #22
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar lufa
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Czerwienne
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2005, Crosswagon 1.9 JTD 16V 2005, GTV Spider 2.0 TS 1999, AR 166 3.0 V6 2002
    Postów
    274

    Domyślnie

    Witam, że wtrącę się te długie rękopisy i trylogię . Pisaniem takich rozwodów nie doprowadzicie do rozwiazania problemu.
    Jeżeli rozbierany był cały silnik to należy wrócić do połączeń elektrycznych oraz innych podciśnień itp.
    Jeszcze sprawa rozrządu bo objawy wypadania zapłonu nierównej pracy i podobnych historii wiąże się często z rozrządem. Osobiście od początku bym zaczął. Najprostszymi sposobami.
    1.ustawienie rozrządu,
    2.sprawdzenie ciśnienia na cylindrach,
    3.filtr paliwa / pompa,
    4.połączenia elektryczne.
    Jeżeli tu nie będzie problemów. dopiero bym zaczął sprawdzać układ wtryskowy itp. Ale podstawy muszą być sprawdzone rzetelnie wtedy tylko można przejść do dalszych czynności. Ale wydaje mi się że to jest kwestia do opanowania. Wiem że łatwo napisać ale bez auta pod ręką to tylko pozostaje teoria.

  3. #23
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Cytat Napisał lufa Zobacz post
    Witam, że wtrącę się te długie rękopisy i trylogię . Pisaniem takich rozwodów nie doprowadzicie do rozwiazania problemu.
    Jeżeli rozbierany był cały silnik to należy wrócić do połączeń elektrycznych oraz innych podciśnień itp.
    Jeszcze sprawa rozrządu bo objawy wypadania zapłonu nierównej pracy i podobnych historii wiąże się często z rozrządem. Osobiście od początku bym zaczął. Najprostszymi sposobami.
    1.ustawienie rozrządu,
    2.sprawdzenie ciśnienia na cylindrach,
    3.filtr paliwa / pompa,
    4.połączenia elektryczne.
    Jeżeli tu nie będzie problemów. dopiero bym zaczął sprawdzać układ wtryskowy itp. Ale podstawy muszą być sprawdzone rzetelnie wtedy tylko można przejść do dalszych czynności. Ale wydaje mi się że to jest kwestia do opanowania. Wiem że łatwo napisać ale bez auta pod ręką to tylko pozostaje teoria.
    O tym była już mowa na samym początku. Przeczytaj post nr 2 i następne.
    Poczekajmy, na rezultaty po naprawie uszkodzonej panewki.

Podobne wątki

  1. [147] Problemy z silnikiem
    Utworzone przez oosia w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 18-01-2015, 00:19
  2. [GTV] Problemy z silnikiem JTS 2.0
    Utworzone przez Italiano_Vero w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 09-07-2012, 14:52
  3. Problemy z silnikiem JTS 2.0
    Utworzone przez Italiano_Vero w dziale GT
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 04-07-2012, 07:38
  4. Problemy z silnikiem JTS 2.0
    Utworzone przez Italiano_Vero w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 02-07-2012, 15:16
  5. Problemy z silnikiem
    Utworzone przez TOMAJ w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 12-12-2011, 12:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory