Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Temat: MiTo 1.4 TB 155 KM żywotność turbiny

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar ANN
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    świętokrzyskie
    Auto
    GT 3.2 V6 Q2
    Postów
    362

    Domyślnie MiTo 1.4 TB 155 KM żywotność turbiny

    Kochani czy powinnam obawiać się Miciaka z przebiegiem ok 180kkm 2009r? Jaka jest żywotność turbiny? Ktoś z Was interesował się tematem?

    Przeszukałam wszystkie strony na forum i nie znalazłam podobnego zapytania.

    pozdrawiam

    http://ann156.fotosik.pl/

    GT 3.2 V6 Q2 '05 (09.2014)
    MiTo 1.4 T-Jet 155 KM '09 (10.2016)
    Spider 2.0 TS '99 (10.2022)
    ______________________________
    156 2.5 V6 '00 (03.2010-10.2014)
    156 1.9 JTD '98 (06.2006-03.2010)

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar paweltbu
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    TBU
    Auto
    MiTo 1.4 TB MA/Mazda 3 2019
    Postów
    1,417

    Domyślnie

    NIe ma takiego pojęcia jak żywotność Turbiny, bo to zależy od użytkowania. Może wytrzymać 250kkm a może paść po 40kkm. Jesli auto nie ma objawów typowych dla uszkodzeń, czyli brak mocy i śiwo za autemoraz widocznych gołym okiem wycieków to nie ma się czego bać. Zawsze możesz podpiąc kompa i sprawdzić wartości doładowań czy są odpowiednie.
    Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...

  3. #3
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar stefdeath
    Dołączył
    06 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 MA 170
    Postów
    133

    Domyślnie

    A nawet jak padnięta to jest to zwykła pierdziawka bez zmiennej geometrii, której regeneracja kosztuje pewnie z 1000zł. Więcej kosztuje nowy wtrysk do diesla

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,338

    Domyślnie

    Nowa I.H.I vl.36 ok 1800zł jak nie byl bity to brac

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Giulia Veloce TI
    Postów
    321

    Domyślnie

    To jak już ktoś zadał jedno pytanie to jak z tymi silnikami 1.4 uturbionymi? Żywotne? Koszty awaryjnych jednostek? Pytam bo rozglądam się za miciakiem.

  6. #6
    Użytkownik Świeżak Avatar konopa
    Dołączył
    09 2015
    Auto
    Alfa Romeo MiTo
    Postów
    51

    Domyślnie

    U znajomego turbina zakończyła żywot przy 155tys. km, ale uszkodzenie było spowodowane odłamaniem masy elektrody ze świecy, która dostała się do łopatek turbiny i zrobiła się sieczka. Gdyby nie to, turbina pewnie by jeszcze długo śmigała.

  7. #7
    Użytkownik Znawca Avatar paweltbu
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    TBU
    Auto
    MiTo 1.4 TB MA/Mazda 3 2019
    Postów
    1,417

    Domyślnie

    Cytat Napisał Strzalka Zobacz post
    To jak już ktoś zadał jedno pytanie to jak z tymi silnikami 1.4 uturbionymi? Żywotne? Koszty awaryjnych jednostek? Pytam bo rozglądam się za miciakiem.
    Poczytaj tematy a się dowiesz.
    1.4 120 i 155 /ten mocniejszy to bajka/ mają skrzynię m32 - temat rzeka na forum
    1.4 135KM ma moduł MultiAir temat też rzeka, poza tym wszystkie mają dwumas ale o wiele trwalszy niż w dieslach. jednostki 1.4 to jedne z bardziej trwałych silników stworzonych po downsizingu. jak trafisz zadbany egzemplarz i sam będziesz odpowiednio dbał to jak każdym autem będziesz jeździł bezproblemowo.
    Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Mito 1.4 TB 120
    Postów
    47

    Domyślnie

    Cytat Napisał paweltbu Zobacz post
    Poczytaj tematy a się dowiesz.
    1.4 120 i 155 /ten mocniejszy to bajka/ mają skrzynię m32 - temat rzeka na forum
    Ja mam 1.4 tjet 120 i mam skrzynię 5b czyli nie jest to m32

  9. #9
    Użytkownik Znawca Avatar paweltbu
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    TBU
    Auto
    MiTo 1.4 TB MA/Mazda 3 2019
    Postów
    1,417

    Domyślnie

    Cytat Napisał soszino Zobacz post
    Ja mam 1.4 tjet 120 i mam skrzynię 5b czyli nie jest to m32
    ostatnio ktoś wrzucał ogłoszenie z mito po modach i 120KM było ze skrzynią 5 biegową co jest nieco zastanawiające.
    Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...

  10. #10
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    Mito MA 135@175
    Postów
    173

    Domyślnie

    Cytat Napisał paweltbu Zobacz post
    ostatnio ktoś wrzucał ogłoszenie z mito po modach i 120KM było ze skrzynią 5 biegową co jest nieco zastanawiające.
    Ja mam wersję 135km i też mam skrzynię 5 biegową. Co tam siedzi to nie wiem ale na pewno nie jest to m32.
    Co ciekawe silnik wolnossący ma skrzynie 6 biegową. Wygląda na to, że skrzynię 5 biegowe były w wersji 120 oraz 135 jeżeli chodzi o silniki z turbo.
    Czytając opinie dotyczące skrzyni m32 można znaleźć informację, że fiat/alfa te skrzynię ma bardziej trwałe od ich odpowiedników z opla.

Podobne wątki

  1. [159] Żywotność wydechu Ulter
    Utworzone przez Patryczos w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-07-2013, 05:57
  2. [159] Żywotność silnika 1.9 8V w 159
    Utworzone przez losdamianos w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 17-03-2013, 19:09
  3. żywotność łączników stabilizatora
    Utworzone przez cannaris w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-05-2012, 20:57
  4. Żywotność AR 156
    Utworzone przez TAS w dziale 156
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 12-09-2010, 09:04
  5. żywotność silnika 2.5V6
    Utworzone przez G9 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-09-2009, 21:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory