Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Temat: Sportowe amortyzatory

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Zawato
    Dołączył
    09 2016
    Auto
    AR 147 FL
    Postów
    99

    Domyślnie Sportowe amortyzatory

    Witam wszystkich

    Mam alfe romeo 147 i od jakiegos czasu zaczolem zastanawiac sie nad kupnem felg 17/18 i opon niskoprofilowanych, chcialbym zmienic moje zawieszenie na sportowe czy moglby mi ktos polecic jakie amortyzatory oraz jaki rozmiar felg/opon bylby najlepszy.

    Z gory dziekuje i pozdrawiam

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Jak chcesz ciut niżej i twardziej to wymieniasz sprężyny.Jak chcesz jeszcze niżej to wstawiasz gwint.

    "Sport" a sport to wielka różnica.

    Jeśli chodzi o felgi i opony to tematów multum.

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Zawato
    Dołączył
    09 2016
    Auto
    AR 147 FL
    Postów
    99

    Domyślnie

    glownie chodzi oto zeby to zawieszenie bylo sztywne wiadomo jak wygladaja polskie drogi wiec jak zaloze felgi/opony 17 lub 18 to beda one uderzaly o nadkola ;/

    - - - Updated - - -

    oczywiscie chcialbym ja troszke opuscic zeby miedzy opona a nadkolem nie bylo prawie wgl miejsca

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2016
    Mieszka w
    Busko Zdrój
    Auto
    ---
    Postów
    388

    Domyślnie

    Cytat Napisał Zawato Zobacz post
    wiadomo jak wygladaja polskie drogi
    Cytat Napisał Zawato Zobacz post
    oczywiscie chcialbym ja troszke opuscic zeby miedzy opona a nadkolem nie bylo prawie wgl miejsca
    Sam sobie odpowiadasz : >
    Przy takim rozwiązaniu czujność x10 na każdym dołku, progu zwalniającym czy pagórku.

    Ale jeśli chcesz zrobić tak jak piszesz - pozostaje gwint.
    Kolega ma budżetowego MTS'a i sobie chwali.

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Zawato
    Dołączył
    09 2016
    Auto
    AR 147 FL
    Postów
    99

    Domyślnie

    niemam zielonego pojecia coto jest MTS czy moglbym prosic o jakas dokladna nazwe tego zawieszenia lub jakis link gdzie cos takiego zakupic ??
    Ostatnio edytowane przez Zawato ; 16-10-2016 o 15:58

  6. #6
    Użytkownik Świeżak Avatar witkoszczak
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Koluszki
    Auto
    147 JTD 1.9 115km 2002rok
    Postów
    201

    Domyślnie

    Domyślam się że 147 przedlift.
    Skoro chcesz tak nisko to musi być zawieszenie gwintowane. Jak chcesz sztywno to musi być z regulacjami a taki gwint kosztuję około 4-5 tyś. Kwestia czy chcesz tyle wydawać czy nie. Co do felg które niebędą waliły w nadkola to max jaki mozesz dać do 147 przedliftem to 18 7.5j et35 co do opony to juz jak chcesz czy ma jej niebyć wcale czy ma jednak być. Pomyśl nad 215/40 lub 205/40

    Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Zawato
    Dołączył
    09 2016
    Auto
    AR 147 FL
    Postów
    99

    Domyślnie

    moja alfa jest po lifcie o kurcze to takie zawieszenie jest tak drogie :< ? to pewnie bede musial sie jednak zdecydowac na felgi 17 a opony chcialbym zeby niewiele jej bylo ale bez przesady

  8. #8
    Użytkownik Świeżak Avatar witkoszczak
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Koluszki
    Auto
    147 JTD 1.9 115km 2002rok
    Postów
    201

    Domyślnie

    Cytat Napisał Zawato Zobacz post
    po lifcie
    Tym lepiej dla Ciebie możesz wsadzić szersze felgi i większe opony
    Pomyśl o 18x8 i et32 i opona 225/35
    Polift ma wiecej miejsca z tyłu na koła

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Zawato
    Dołączył
    09 2016
    Auto
    AR 147 FL
    Postów
    99

    Domyślnie

    a jakbym zastanowil sie nad tymi co mi wlasnie teraz podales to musial bym zmieniac zawieszenie ? umnie zawieszenie od nowosci nie bylo wymieniane

  10. #10
    Użytkownik Świeżak Avatar witkoszczak
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Koluszki
    Auto
    147 JTD 1.9 115km 2002rok
    Postów
    201

    Domyślnie

    Cytat Napisał Zawato Zobacz post
    a jakbym zastanowil sie nad tymi co mi wlasnie teraz podales to musial bym zmieniac zawieszenie ? umnie zawieszenie od nowosci nie bylo wymieniane
    Niemusiałbyś ale będzie wyglądać jak terenówka. Przemyśl sprawę na spokojnie bo wydasz kupę kasy na felgi a i tak niebędzie robić wow. A kupisz gwint wydasz kase a będzie stać na 16 to też będzie lipa. Najmniej wydasz na sprezyny -30mm i np ori 17 Alfy

    Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. Fabryczne amortyzatory + sportowe sprężyny
    Utworzone przez Kubasinski w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 31-10-2013, 17:08
  2. [145] Amortyzatory sportowe tylko z tyłu a z przodu seria ?
    Utworzone przez ADI_BoXER w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-08-2012, 18:16
  3. [GTV] Sklep - tanie, sportowe amortyzatory Koni do GTV
    Utworzone przez GrzesiekK. w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 18-11-2010, 10:21
  4. Sportowe amortyzatory - SuperSport czy Bilstein?
    Utworzone przez Marcino w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 25-06-2006, 12:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory