Da się samo wgranie jest proste ale modyfikacja softu juz wymaga wiedzy. Jestem zdania ze jak ktos nie ma o tym pojecia niech nie januszuje tylko da zarobić komuś kto sie na tym zna. Inaczej konczy sie jak w tym przypadku.
Da się samo wgranie jest proste ale modyfikacja softu juz wymaga wiedzy. Jestem zdania ze jak ktos nie ma o tym pojecia niech nie januszuje tylko da zarobić komuś kto sie na tym zna. Inaczej konczy sie jak w tym przypadku.
Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...
Ja po roku pierwszy raz zdjąłem dolną osłonę, żeby olej wymienić...a u Ciebie widzę dogłębne poznanie auta w 2 tygodnie
Co do muła na dole...sprawdzałaś podstawowy parametr jakim jest ciśnienie doładowania faktyczne i oczekiwane?
Co modyfikacji samodzielnych był ktoś na forum kto wysyłał gotowca do samodzielnego wgrania. Jest też opcja, że można wysłać sam sterownik i go przerobią.
Ostatnio edytowane przez quba ; 21-10-2016 o 09:18
Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...
Ja się tylko pytam czy oni to zrobią przez złącze...Auto jest w dobrym serwisie,znają się na wszystkim i robią wszystko i dają na to gwarancje,u nas jest bardzo dobra opinia o tym serwisie...
Można przez złącze, można na stole
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
W tym serwisie robi około 10 osób z czego sam szef będzie mi to robił bo z nim rozmawiałem i mówił że dużo ludzi już przyjeżdżało usuwać DPF...Ciśnienia nie mierzyłem ale wskaźnik Turba pokazuje 1.5 bara jeśli tylko wcisne mocniej gaz.
No wiesz od czego zacząć. W Komputerze może zestawić dwa parametry, ciśnienie faktyczne i ciśnienie oczekiwane przez sterownik. Jeśli są rozbieżności to może być wskazówka dlaczego silnik muli. Włączyć graficzne obrazowanie i przejechać się. Zobaczysz na wykresie czy to się pokrywa czy odbiega.
Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...
A pytałeś ile alf 2.4 robili?? jak czytam Twoje wypowiedzi to mam wrażenie że naprawdę w rzeźni pracujesz. Masz pierdylion stron o DPF na forum i kilkanaście serwisów które robią tylko Alfy a Ty dalej w zaparte po swojemu. " Pan mówił że robili dużo dpf" rzeczywiście to wiarygodny argument...... dżizys!
Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...
Ok ale po wyjęciu Dpfa silnik już nie muli jest bardzo elastyczny i ciągnie mocno od dołu...Dodam że mam koła 18 225/45 i dystanse 15mm foto alfy jeszcze w niemczech:
Jak naprawiają najnowsze auta to chyba poradzą sobie ze zwykłą alfą nie? Nie zaprowadziłem auta do Janusza z garażu z laptopem który nie umie się nim posłużyć. Wiadomo że pewnie byś chciał żebym pojechał do Aso którzy siedzą tylko w alfach bo tak jest pewniej i taka jest zasada.
Ostatnio edytowane przez MarcinDGR ; 21-10-2016 o 10:30
Zabrałeś się za leczenie a raczej mordowanie auta bez jakiejkolwiek diagnozy. pytasz o przyczyny a na podane przez forumowiczów sposoby odpowiadasz i tak po swojemu. Nie wiem czy chcesz udowodnić że zrobiłeś dobrze czy coś innego??Jeździsz autem pełnym elektroniki a serwisujesz je jak Żuka. Jeśli coś jest nie tak z rozkładem mocy to podpina się kompa i sprawdza odczyty. jak masz usyfiony map sensor to może być przyczyną. Jak wygląda wskaźnik turbo po włożeniu kluczyka ale przed odpaleniem?? masz na 0 czy jest odchylony??
Ostatnio edytowane przez paweltbu ; 21-10-2016 o 10:27
Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...