Jakoś tak225/50/17
Napisane na Commodore C64..![]()
Jakoś tak225/50/17
Napisane na Commodore C64..![]()
Przód jest wysoko nie ma problemów
Napisane na Commodore C64..![]()
Właśnie założyłem u siebie pro kity. Na razie mam mieszane uczucia. Tył siedzi ładnie, przód jednak mam wrażenie że jest minimalnie wyżej niż tył. Tego bym nie chciał. Może jeszcze minimalnie przód siądzie, choć watpię. Na 17 bez dystansów wyglada tak sobie, spróbuje chyba dystanse wpakować by wypełniły nadkola ładniej ale pewnie i tak będzie musiała wpaść większa fela.
Spokojnie, daj im czas, niech się ułożą. Sprawdź po ok 1000 km jak to będzie wyglądać, zapewniam, że zejdzie niżej
Wysłane z mojego Huawei P8 przy użyciu Tapatalka
147 2001, 1.6 105 KM- była
156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
159 2006 1.9 JTD- była
159 2005 1.9 Distinictive- była..
156 2003 2.0 TS+LPG- była
156 2003 2,5 V6- była..
156 FL 2005 1.9 jtd- była
166 FL 2005 2,4 jtd - była
Alfa Romeo Crosswagon - był..
156 FL 3.0 V6 - była
Brera Tbi 2010 - jest
Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest
Gdzie teraz najlepiej (najtaniej) kupić ProKit'a do 1.9 SW? Najniższa cena jaką znalazłem, to 603zł.
Kiedyś można było w Niemczech z wysyłką do Niemiec, ale juz nie widzę tej opcji![]()
nie wiem czy do Alfy Romeo występują takie talerzyki pod sprężyny, bo w poprzednim aucie zmieniałem na niższe talerzyki i na tym można było uzyskać ok 1,5mm obniżenia..Właśnie założyłem u siebie pro kity. Na razie mam mieszane uczucia. Tył siedzi ładnie, przód jednak mam wrażenie że jest minimalnie wyżej niż tył. Tego bym nie chciał. Może jeszcze minimalnie przód siądzie, choć watpię. Na 17 bez dystansów wyglada tak sobie, spróbuje chyba dystanse wpakować by wypełniły nadkola ładniej ale pewnie i tak będzie musiała wpaść większa fela.
- - - Updated - - -
a to są tylko pro kity z równym obniżeniem przód i tył? lepiej chyba wybrać wariant z większym obniżeniem przodu i mniejszym tyłu..
Trochę dziwna dyskusja . Auto ma wielowahacz . Logiczne ,że przy obniżaniu robi się negatyw ( na tyle jest regulacja na zwrotnicy ale na przodzie nie ma . Ustawienie tyłu w pion a przód zostawić w skosie to śmiesznie wygląda ) . Więc jak ktoś się boi negatywu i "koszenia " opon to po co obniża . Jak zbieżność jest dobrze ustawiona to przy takim lekkim negatywie ( ja mam na gwincie 159 i mam prawie 3 stopnie na koło ) nie drze tragicznie opon . Jedyne zalecenia to odpowiednie opony ( żadnych "jodełek " tylko asymetryki bo "jodły" w negatywie ząbkuje , są głośniejsze i mają już od nowości mniej boki bieżnika nalane ). Ciężkie jest życie tunera , "albo albo" .
Cześć. Wszyscy obniżają, a ja chcę podnosić. Kupiłem w tym roku AR159 sedan, piękne auto i równie pięknie przyciera na większości nierówności, muld spowalniających itp. Zauważyłem, szczególnie w porównaniu do innych tego typu Alf z tym samym silnikiem (1.9 JTDm 150KM), że moja z przodu siedzi wyjątkowo nisko. Sprężyny wyglądają na oryginalne, więc domyślam się, że po prostu z czasem siadły, auto ma w końcu 10 lat i automat, który wg danych waży ekstra 75 kg. Po krótkich poszukiwaniach sprężyn, znalazłem zamienniki LESJÖFORS, KYB, jednak nigdzie nie jest wspomniany automat. Skoro waży więcej, to co myślicie o wsadzeniu sprężyn z 2.4 JTDM? Po pierwsze czy będą pasowały kształtem, po drugie czy to już nie będzie przesada? 1.9 manual waży 1535, moja 1610, a 2.4 - 1630 kg. Co polecacie zrobić?
104zip a przypadkiem nie jeździsz na kołach 16"?