Z tym że policzyłeś średnicę koła a nie szerokość opony. U mnie odczuwam mniejsza dynamike tzn czuc ze sa wieksze opory toczenia jak zmieniam zimowych 16" na letnie 18" ale czlowiek sie przyzwyczaja i zauważalne jest to podczas zmiany. Z tym że u mnie motor 120KM po chipie na 144KM be MA. Do tego odczuwalne jest delikatnie wieksze spalanie.
A tak przy okazji taki rozmiar do Julki jak 205/50/17 lub 215/50/17 to kawał balona?
Made in Italy, perfected in my garage. Giulietta Sprint Speciale
jeśli kogoś interesują felgi 18" pasujące bez dystansów na nasze kochane BREMBO 330 w Julkach to poniżej daje 2 opcje
Brock RC18 18x8" ET30 5x112 w wykończeniu Titanium
mocna porządna felga z dużym Concave jak na 8", pasuje na duże BREMBO 330 bez dodatkowych dystansów, przy BREMBO 305 konieczny dystans 2mm
ASA GT1 - by BBS 5x110 18"x8,5" ET35 otwór centrujący 65,1 w wykończeniu Shadow Chrome Lite
Kolejna markowa pancerna felga, wytrzymała i dość lekka (jeszcze się zważy po zdjęciu opon) i co najważniejsze dedykowana bezpośrednio dla Alfy Romeo/Opla/Saaba - nie potrzebuje żadnych dodatkowych elementów typu pierścienie centrujące czy dystanse .
Pasuje na każdy rodzaj zacisków, duże i małe Brembo bez dodatkowych dystansów.
Czyli parametry jak oryginalnych felg, a nawet lepsze, bo nie dość że pasują na BREMBO to jeszcze są optymalnie szerokie, a ET jest na tyle małe, że felgi nie potrzebują dystansów aby fajnie wypełniać nadkola
Read more: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...#ixzz4NTOHbaXM
- - - Updated - - -
jeśli kogoś interesują felgi 18" pasujące bez dystansów na nasze kochane BREMBO 330 w Julkach to poniżej daje 2 opcje
Brock RC18 18x8" ET30 5x112 w wykończeniu Titanium
mocna porządna felga z dużym Concave jak na 8", pasuje na duże BREMBO 330 bez dodatkowych dystansów, przy BREMBO 305 konieczny dystans 2mm
ASA GT1 - by BBS 5x110 18"x8,5" ET35 otwór centrujący 65,1 w wykończeniu Shadow Chrome Lite
Kolejna markowa pancerna felga, wytrzymała i dość lekka (jeszcze się zważy po zdjęciu opon) i co najważniejsze dedykowana bezpośrednio dla Alfy Romeo/Opla/Saaba - nie potrzebuje żadnych dodatkowych elementów typu pierścienie centrujące czy dystanse .
Pasuje na każdy rodzaj zacisków, duże i małe Brembo bez dodatkowych dystansów.
Czyli parametry jak oryginalnych felg, a nawet lepsze, bo nie dość że pasują na BREMBO to jeszcze są optymalnie szerokie, a ET jest na tyle małe, że felgi nie potrzebują dystansów aby fajnie wypełniać nadkola
![]()
Cześć,
po rozmowie niektórymi forumowiczami przymierzamy się do wprowadzenia do oferty modelu ZAR 8x18 który pasowałby zarówno do Gulietty, 159 jak i nowej Gulli - nie wiem czy jest to odpowiedni temat, być może lepiej go na profil FB wrzucić od razu (skoro dotyczy 3 modeli).
Ale zaczynamy od Gulietty bo stąd padł pomysł
Parametry: Rozstaw 5x110, otwór 65.1 oraz ET30 (zakres 30-35 jest chyba najbardziej prawdopodobny).
Są to generalnie felgi rajdowe a mało w tym sporcie Alf niestety - więc, żeby felgi w ogóle powstały trzeba zamówić pewną ilość.
Pytanie z mojej strony: Jakie wg. Was było by odpowiednie ET do Gulietty przy tym rozmiarze i czy w ogóle jesteście zainteresowani takimi felgami?
Ostatnio edytowane przez jesus ; 19-10-2016 o 12:51
ET 30 po to zeby było szeroko, a nie po to żeby zacisk się zmieścił![]()
Cześć,
Muszę się Was poradzić. Mam Giuliette Veloce i zastanawiam się czy jest sens zakupu felg na zimę? Podobają mi się jedynie oryginalne wzory i z powodu powiększonych zacisków w grę wchodzą felgi 17 i 18-calowe. Jako, że koszt używek to 2,5-3,5 tys. zł + opony myślę czy nie lepszym rozwiązaniem byłaby wymiana opon na fabrycznych felgach. W związku z tym mam pytanie, czy takie wymiany niosą za sobą ryzyko uszkodzenia lub porysowania felg?