Witam od kilku dni walcze z uruchomieniem belli.Po wymianie sprzegła i odłaczonym aku przez ok tydzien alfa zaczela sie blokowac i po kilku normalnych uruchomieniach silnika trzeba bylo odlaczac aku zeby zrestartowac kompa az do momenty gdy lampka code nie znika od paru dni.Chcialbym dodac ze przelozylem egr w tym czasie bo posiadam 2ga po lifcie na chodzie ale z wykrzywionym zaworem po uszkodzeniu paska.Po przelozeniu egr stwierdzilem ze poprzedni wlasciciel musial inne mapki wgrywac bo porzednia miala o wiele mniej mocy a ta jechala minimalnie wolnie od 180 km v6 audi tdi.Posiadam juz kod immo z aso z karty kodowej ktorego rowieniez nie moge wpisac gdyz zadna lampka nie pojawia sie ani nie mroga.
Co zostalo zrobione do tej pory;
-Antena od immo sparwdzona w wejsciu do immo.
-Bezpieczniki przy aku i wenatrz
-proba połaczenia sie z ecu przez fiatecuscan i wystapuje blad połaczenia z wszystkimi z 4 sterownikowi nic po prostu brak odpowiedzi.
-kod awaryjny od aso brak mozliwosci wprowadzenia z powodu zadnej rekacji ze strony lampki.
Autko chodzilo idealnie nowe sprzeglo rozrzadz caly serwis z filtrami felgi od gt 17 i jeszcze ten re map od poprzedniego wlasciciela ktory rowiez dbal o samochod ksiazka serwisowa z pieczatkami z aso sylikonowe przewody od bardzo renomowanej firmy zajmujacej sie alfami w uk autolusso/
W aso powiedzieli 85 funmtow za diagnostyke ale jesli jest to walniete ecu to bez sensu wydawac i chcialbym to w miare szybko zdiagnozowac.
jakim innym sposobem moglbym polaczyc sie z ecu aby zobaczyc czy sie podnosi i czy uszkodzenie ecu moze zblokowac immo poprzez wlaczenie kodu na nim?
Przekladanie ecu immo stacyjki i zamka pozostawiam jako ostani krok i chcialbym jakos sie z tym uporac.Dodam tylko ze aku jest nowe
Czytalem sporo postow o kodzie tutaj ale nie uzyskalem odpowiedzi co tak naprawde moze go zblokowac tak jak u mnie.
Z gory dziekuje za pomoc.