też podejrzewamy ten sterownik, wiecie jaki mniej więcej koszt wymiany?
spokojnie ... Wymienić to zawsze można. Na pierwszym miejscu to odpowiednia diagnoza i kumaty elektronik który w tym siedzi.Powiedz nam z której części Polski jesteś bo nie ma tego w opisie.Może ktoś z kolegów podejmie się zajrzenia w sterownik.
Ja bym radził na początek jechać do tego aso aby wrzucili witechem ponownie ostatni soft do tej centralki ,jeśli nie chcą to jechać do innego aso lub od razu jechać do innego bo coś mi się wydaje że w tym nie bardzo są kumaci . Jeśli soft nie pomoże wtedy dopiero zająć się HW
Witaj,
Jeśli kręci Ci rozrusznik a nie odpala możesz spróbować jeszcze jednej próby. Weź drugi kluczyk i zobacz czy dzieje się to samo. W kluczyku jest pastylka od immobilizera a może się zdarzyć, że centralka immobilizera jej nie zaczytywać, dlatego może po zmianie kluczyka być poprawa.
Kolega miał podobnie w toyocie serwis się poddał .Przyczyna była banalna uszkodzony głowny bezpiecznik przy klemie.Łączył jak chciał
Huawei P9
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
zmień kluczyk i opisz dokładnie - zapłon, kontrolki rozrusznik kręci i nie zaskakuje czy jak?
No tak zrobię. Kręci, ale jakby nie było kompresji. Jak mąż tłumaczył w ASO w Alfie, że auto kręci bez kompresji, to gość mu powiedział, że on nie wie o co mu chodzi.