Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: Alfa 156 Otmuchów

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    10 2016
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    AR 156 2,5V6
    Postów
    5

    Domyślnie Alfa 156 Otmuchów

    Witam. Szukam 156 2,5 V6 już od dłuższego czasu. Zastanawiam się czy warto jechać oglądać tą czerwoną z Otmuchowa. Nie mogę wkleić linku ale łatwo ją znaleźć. Na otomoto są 3 z 2,5v6 z czego tylko jedna czerwona.
    Mam bardzo daleko, może ktoś z forum ją widział?
    Z góry dzięki za pomoc



  2. #2
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar lufa
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Czerwienne
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2005, Crosswagon 1.9 JTD 16V 2005, GTV Spider 2.0 TS 1999, AR 166 3.0 V6 2002
    Postów
    274

    Domyślnie

    Fakt jest taki że ze Szwajcarii są bardzo zadbane, 95% jedzie w super stanie technicznym i wizualnym ale po kolizji. Ta wygląda zachęcająco. Ze sprzedającym bym na pewno pogadał.

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar bartekgit
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    146 1.9 JTD 1999
    Postów
    36

    Domyślnie

    Ja byłem oglądać, tak z ciekawości bo chodzi mi po głowie V6. Ogólnie blacha wygląda na zdrową, nie zauważyłem żadnej poważnej rdzy. Progi ok, podłoga bagażnika ok, nadkola ok. Jedynie na tych trójkątnych elementach od lusterek widać purchle. Tarcz hamulcowych właściwie nie ma co czuć też podczas jazdy. Opony jakieś chińczyki co też zbyt dobrze nie świadczy. Wydech ok. Lakieru nie sprawdzałem, ale widać różnicę koloru na zderzakach (lakier inaczej się starzeje na plastiku?). Silnikowo nie za bardzo się znam na V6, ale był suchy, olej na max, brak jakichś dziwnych stuków. Chociaż miałem wrażenie, że na wolnych obrotach lekko faluje. Po podłączeniu FES-a wyskoczyły dwa błędy: czujnik spalania stukowego i sondy lambda (mam screeny). Co wydaje mi się, że miało odzew podczas jazdy próbnej - miałem wrażenie, że silnik słabo się wkręca na obroty (chociaż była to moja pierwsza przejażdżka V6 więc może nie mam doświadczenia), ogólnie wydawało mi się, że powinna mieć większego kopa Dodatkowo ECU pokazywał dziwny przebieg (ok. 35 tys km) gdzie na zegarach jest ok. 160 tys. km, z drugiej strony wnętrze w bardzo dobrym stanie. Poza tym tablice rej. podróbki, ale to chyba norma. Sprzedający wystawia fakturę VAT. Tylko skoro ona kosztuje 7900zl to za ile koleś musiał ją kupić w CH? 1 - 2 tys CHF to raczej nic ciekawego...
    Ostatnio edytowane przez bartekgit ; 26-10-2016 o 22:26

  4. #4
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    10 2016
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    AR 156 2,5V6
    Postów
    5

    Domyślnie

    Dzięki wielkie za wyczerpującą odpowiedź. Z ciekawości sprawdziłem ceny na mobile.de porównywalnych egzemplarzy w teoretycznie podobnym stanie, średnia cena to ok 10k. Wygląda na to, że nie ma sensu raczej jechać, za dużo niewiadomych.

  5. #5
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar lufa
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Czerwienne
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2005, Crosswagon 1.9 JTD 16V 2005, GTV Spider 2.0 TS 1999, AR 166 3.0 V6 2002
    Postów
    274

    Domyślnie

    Już kiedyś wspominałem o tym, że należy zobaczyć jakie ceny aut w odpowiadającym dla nas stanie są za granicą. Dobre auto musi kosztować. I teraz po analizie cen wystarczy pomyśleć za jakie ceny i w jakim stanie kupują handlarze aby interes mógł się kręcić.

  6. #6
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Pabianice
    Auto
    156 2.5 berlina manual/ 156 2.5 Q-system berlina/ 166 3.0 automat/ 156 JTD SW
    Postów
    100

    Domyślnie

    A jakby kosztowała 14 to ktoś by myślał nad zakupem?

    Gdyby nie to że mam 2 156 to bym na pewno się zainteresował. To, że coś trzeba zrobić lub można poprawić przy takim aucie jest dziwne?

  7. #7
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar lufa
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Czerwienne
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2005, Crosswagon 1.9 JTD 16V 2005, GTV Spider 2.0 TS 1999, AR 166 3.0 V6 2002
    Postów
    274

    Domyślnie

    Cytat Napisał motospectrum Zobacz post
    To, że coś trzeba zrobić lub można poprawić przy takim aucie jest dziwne?
    oczywiście, że nie ma nic dziwnego w tym, że pakiet startowy musi być, ale
    Jeżeli jedziesz oglądać auto i jak kolega wspomniał widział, gdzie hamulce do robienia, opony kicha, błędy w kompie to nasuwa myśl, że poprzedni właściciel eksploatował, wyeksploatował i sprzedaję. No jest druga strona medalu, że jeżeli faktycznie największymi problemami tego egzemplarza są hamulce do zrobienia wymiana opon itp. no to nie problem.

  8. #8
    Użytkownik Świeżak Avatar yarecky
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    krakow wieliczka bochnia
    Auto
    AR145 1.6 boxer:), AR145 1.7 16V boxer:)
    Postów
    160

    Domyślnie

    Auto ma jak dla mnie dziwny kolor. Oryginalny to chyba 130B. Dla mnie ten kolor miał inna czerwień, jakby wpadająca bliżej w pomarańcz.. Można spróbować wychwycić na zdjęciach w porównaniu do innych czerwonych alf 156. Moim zdaniem mogła być cała malowana. Raz kiedyś spotkałem sie z podobnym kolorem na 156tce więc nie wiem czy to malowany, czy może w inny sposob wyblakł, lub działanie jakiś innych czynników. Ogólnie wiele osób pewnie by na to uwagi nie zwrociło.
    Tylny lewy błotnik ma troche inny odcień.
    Zderzaki wpadają w kolor tzw. maliny. Przedni zderzak z prawej strony ma widoczne wpylenie z prawego blotnika, i dalej przechodzi jak pisałem w tzw maline. Maska jest chyba ze srebrnego auta.
    Blacha zdrowa, ale mam watpliwosci do podłogi, ponieważ ma nieoryginalną czarnego koloru konserwacje. Co jest za tą konserwacją ,to tego nie wiem. Trzeba by na kanał pewnie wjechać. W tych alfach może być różnie.
    Ogólnie blacharsko wygląda ze jest BDB spasowana, jeśli chodzi o elementy, szczeliny itp. W tyle, w bagażniku , gdzie koło zapasowe , raczej wyglada na oryginał. Choć tak jak wspomniałem tylny zderzak (chyba tez) malina i tylny lewy błotnik w innym odcieniu, średnio jakby pomalowany i jakby niedopolerowany. Wnętrze zadbane , fotel kierowcy chyba lekko przetarty. Na tylnej kanapie odbite sa koła. Można przyjrzeć się na zdjecia.
    Hamulce jak dla mnie słabe, ale to czasem tak bywa w alfach. Moze cos ze wspomaganiem hamowania, może klocki..
    Opony jakieś Wanli ...jeden kluczyk, pilot działa.
    Jeśli chodzi o silnik, pali , jeździ, równo pracuje. Sprzegło chodzi ciężko.
    Nie mam porównania do innych V6 , ale Mnie mocą jakoś nie powalił. Może być np. przeplywomierz do wymiany, może katalizator zapchany czy coś innego.
    Skrzynia 6 biegów, a więc krótsze przełożenia , zatem powinno być lepiej chyba czuć przyspieszenia przy 190KM mocy, mimo tej dodatkowej wagi V6.
    Biegi pięknie wchodzą lekko, nic mi nie zgrzytało.
    Jeździłem AR 156 2.0TS, więc ten 2.5 nie zrobił na mie wrażenia, oprócz dzwięku
    Ostatnio edytowane przez yarecky ; 03-11-2016 o 12:17

  9. #9
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar bartekgit
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    146 1.9 JTD 1999
    Postów
    36

    Domyślnie

    Można jeszcze dodać, że świeciły się kontrolki: świateł (dwie żarówki przepalone z przodu) oraz ABS (wg sprzedającego uszkodzony czujnik w przednim prawym kole).
    [MENTION=36019]edi[/MENTION]t
    Aha. I jeszcze nieoryginalna przednia szyba.

    Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez bartekgit ; 03-11-2016 o 17:14

  10. #10
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    10 2016
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    AR 156 2,5V6
    Postów
    5

    Domyślnie

    Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Ostatecznie nie pojechałem nawet oglądać, czyli dzięki wam nie zmarnowałem czasu. Znalazłem za to v-ke dużo bliżej i chyba w dużo lepszym stanie. Co tu dużo mówić banan nie schodzi z twarzy Dzięki jeszcze raz i pozdrawiam

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory