Byly: Mitsubishi Lancer EVO VI, Subaru Impreza WRX, RenaultSport Clio 182 & 197, Lancia Kappa 5.20 2.0, Lancia Kappa coupe 4.16 2.0T,Alfa Romeo 156 T.S. ,Alfa Romeo 155 T.S. 8v+LPG, Ford Escort cabrio x2
Są: Alfa Romeo Brera SV 2.4jtdm, zaklatkowane Renault Clio sport 182 do zabawy na torze
Skoro jest DPF to się nie nada musisz szukać oleju z normą C3.
Dobra jutro muszę wymienić olej ale niestety niewiem czy mam dpf czy nie, jaki lac olej pod dpf czy nie plus prośbą jaki model motula
Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
zapraszamy >> www.sklep.zrobieforme.pl
Skoro nie wiesz czy masz Dpf to lepiej zalej ten do dpf nic się nie stanie jeśli zrobisz w odwrotnej kolejności dpf jeżeli jest dostanie po dupie.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Masz wyżej napisane, ze do DPFa olej z normą C3. Zobacz, który motul ją spełnia i masz odpowiedz. W dodatku co kilka stron masz nawet polecane marki. Troche samodzielności Panowie.
Dzięki. Znalazlem Fuchs gt1 xtl, ktory spelnia ta norme acea c3... Motul wiem ze dobry, ale chtba wole czesciej zmieniać i lac tanszy. Pozdrawiam
Byly: Mitsubishi Lancer EVO VI, Subaru Impreza WRX, RenaultSport Clio 182 & 197, Lancia Kappa 5.20 2.0, Lancia Kappa coupe 4.16 2.0T,Alfa Romeo 156 T.S. ,Alfa Romeo 155 T.S. 8v+LPG, Ford Escort cabrio x2
Są: Alfa Romeo Brera SV 2.4jtdm, zaklatkowane Renault Clio sport 182 do zabawy na torze
Imo Motul i Fusch to podoba półka. Ten titan jak na częstsze wymiany będzie całkiem przyzwoity.
Od kilku lat leje ten olej https://www.motul.com/system/product...pdf?1329125458 i stosuję filtry Knechta
Przy doborze kierowałem się tego typu specyfikacją i najlepiej wypadł wtedy właśnie ten konkretny Motul, Dodam że Selenia dedykowana do 2,4Jtdm ma bardzo zbliżone parametry, a nawet lepsze właściwości myjące TBN
Istotna była dla mnie lepkość przy 40*C i 100*C, nieco mniej Indeks lepkości.
Alfa robi rocznie 8tys-10tys, a olej i filtry zmieniam co roku.
Bym zapomniał, silnik na wirusie Cinka, DPF, EGR i klapy off
Ostatnio edytowane przez Andree ; 07-11-2016 o 22:38
300V to zupełnie inna (lepsza) seria od Motula. Poza tym to full saps i nie nadaje się do DPF'a, a cena to 50zł za litr ;]
Nie mam DPF, zauważ że Selenia do 2,4 nie odbiega od tego motula w parametrach istotnych dla mnie
PS kolor butów na awku idealnie wpisuje się w kolor zacisków![]()