Ostatnio edytowane przez mcwaw ; 07-11-2016 o 22:36
W tym artykule z Top Gear wspomniano o kolejnej wersji silnikowej Giulii, planowanej na razie na rynek amerykański - 345 KM:
http://www.topgear.com/car-reviews/a...to/first-drive
A przy okazji bardzo pozytywna ocena samochodu, w tym w porównaniu do niemieckiej konkurencji.
To, co pisałem:
"Yes, the regular rear-wheel drive chassis shares its big brother, the Quadrifoglio’s, direct and precise handling and well-controlled ride"
Bazowa Giulia jeździ z grubsza tak samo, jak wersja Q, czyli BARDZO DOBRZE. Zadziwiające jest też:
"Feels, looks and smells like an upmarket Italian saloon which a cousin of Ferrari should. Lots of real leather and not any brittle plastic in sight."
Może jakaś specjalna wersja na rynek US albo niższe standardy w porównaniu do EU...
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
no jak to wnętrze jak na obrazku wnętrza tutaj :
to się nie ma co dziwić.
Inna sprawa, że w Europie poprzeczka jest wyżej chyba jeśłi chodzi o materiały i design wnętrza, więc ich może nasz standart zachwycać (edit - poprawka). Dochodzi jeszcze dreszczyk elitarności, wyjątkowości, powrotu marki, bliskości z Ferrari itd.
Ostatnio edytowane przez Andrzejsr ; 08-11-2016 o 17:02
Europejscy klienci są najbardziej wymagający jeśli chodzi o jakość i "handling" auta więc jeśli u nas coś OK, to tym bardziej będzie wszędzie indziej.
A propos USA, w temacie obok #305 wrzuciłem dziś dwa linki z prezentacji (10 i 20 min), warto posłuchać i zwrócić uwagę czym jeżdżą i co stoi na parkingu.
Wygląda na to, że FCA przygotowało się tam do przedstawienia Giulii.
Ostatnio edytowane przez Archi ; 08-11-2016 o 17:35
Alfa Romeo Nel Cuore
Większość aut z EU trafiających na runek USA robi furorę wykonaniem i materiałami. Wsiądźcie do przeciętnego amerykańca a zobaczycie o czym piszę. Nawet flagowe sedany i sportowe modele mają tak fajansiarskie materiały i ich spasowanie, że nie dziwią mnie dobre opinie o Giulii. Poza tym dziennikarze tam nie dostali wersji najuboższych do testowania.
Wystarczy spojrzeć na całą paletę aut produkowanych na EU/USA na przestrzeni lat i wszystko widać jak na dłoni - gorsze zawieszenia, gorsze hamulce, gorsze materiały. Subaru Impreza czy Ford Focus to zupełnie inne auta na obu rynkach.