166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
AR 156 1.8 TS ( 2001-2006)
AR 159 1.9 JTDM 16V ( 2006-2009)
AUDI A5 2.0 TFSI MTM (2009 -2014)
BMW 528i F10 ( 2014 - 2019 )
BMW 540i G30 ( 2019 -
Lewostronnym powolno jeźdźcom mówimy kategorycznie NIE !!!
Ile skrzyń ukręconych przez taki moment widziałeś? To nie o budowę samej skrzyni chodzi. Jeśli nawet miało by coś w niej się posypać to raczej przez nieumiejętną jazdę. Najsłabszym ogniwem jest tutaj sprzęgło/dwumas. To norma, ze przy większym momencie bezpieczniejsza jest skrzynia automatyczna.
Poza tym automat niejako pochłania trochę momentu i zwiększenie go daje lepsze osiągi.
Natomiast Reid Bigland w wywiadzie dla "Autocar" potwierdza, że planują Giulię SW! http://www.motor-talk.de/news/das-pl...-t5861428.html
Rzekomo na wiosnę mają przedstawić tą wersję.
Ma też nastąpić trochę zmian w dotychczasowym planie dotyczącym palety modelowej.
Ostatnio edytowane przez Belfer ; 13-11-2016 o 12:47
Jeśli z tym kombi się potwierdzi to bardzo dobra wiadomość. Niech jeszcze dołożą podstawową wersję z benzyną 1,4 o mocy 170-180KM z manualną skrzynią w trochę niższej cenie - to i ja zacznę ten samochód brać pod uwagę jako kolejny nabytekJestem pewien, że taka "prostsza" wersja w Kombi w Polsce robiła by co najmniej połowę sprzedaży tego modelu, jeśli cena by oscylowała w granicach 110-120 tys.
Sprzedawca w białymstoku powiedział, że już widzieli jak bedzie wygladać Giulia kombi i przypomina 159 w sportwagonie, co miał na myśli to nie wiem. Z ciekawostek białostocki konrys oczekuję na testówke w postaci 200 konnej benzyny która jest już wyprodukowana i jest aktualnie w transporcie.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wprowadzanie 1,75 TBI nie ma sensu gdy jest silnik 2.0. Spalanie podobne i koszty produkcji pewnie też. Do tego 1,75 TBI nie obsługuje s&s czyli emisję miałby wyższą niż nowy 2.0. Montaż 1,4 dla Alfy obniżył by koszty produkcji, bo to masowo produkowany silnik a dla użytkownika obniżył by zużycia paliwa, szczególnie w mieście.Do tego obniżył by średnią emisji dla modelu co w dzisiejszych czasach pewnie jest plusem dla producenta. Dodatkowo to sprawdzona jednostka bez potencjalnych niespodzianek eksploatacyjnych w odróżnieniu od nowego silnika 2.0. Dynamika do normalnego użytkowania byłaby więcej niż wystarczająca jeśli z wagą zmieścili by się w 1,5 tony.
Ostatnio edytowane przez Żuczek ; 12-11-2016 o 15:50