a moze np guma na laczniku stabilizatora jest zmasakrowana i lomot jest tez nie z tej ziemi wtedy.
a moze np guma na laczniku stabilizatora jest zmasakrowana i lomot jest tez nie z tej ziemi wtedy.
155 V6 była
155 TS była
156 V6 była
156 GTA była
155 TS była
x3 japonce były
156 V6 była
x1 japoniec jest. Zycie.
nie nie , całe łaczniki niedawno wymieniałem) wcześniej wymieniłem lewy przegub zewnętrzny a teraz chyba przyszedł na wewnętrzny tylko że po prawej stronie
![]()
Ja stawiam na któryś przegub...dobrze obejrzyj pod spodem, może któraś osłona gumowa juz w strzepach...
Pzdr
"Wiem że masz duszę. Masz Alfę - masz klasę" - Jeremy Clarkson
Alfa Romeo 166 3.0V6 226 KM i uśmiech z twarzy nie schodzi
Lancia Ypsilon 1,2 - Miejski przemieszczacz
Mi też tak strzela w lewym kole i wszyscy mi mówią że pewnie przegub :/
Na skręconych kołach nic nie słychać a jak jadę i zdejmę nogę z gazu a potem dodam to taki stukot jak by tam był jakiś luz. Jak to wewnętrzny to raczej gorzej bo droższe chyba są od zewnętrznychJak byś już coś wiedział od mechanika to napisz
![]()
Pozdrawiam...
no własnie odebrałem Bele, i nic mój mechanik rozebrał to oglądnoł i nic , wszystko jest ok, poprzesmarowwał mi tam wszystko ( bo też mi lekko klocuszki skrzypiały jak powoli jechałem, mała rzecz a denerwuje) i dalej nic przeguby ok, łacznik też, a może to coś w maglownicy ??
Trudno powiedziec w tym przypadku. Ja ze swojej strony proponuje moze zmienic mechanika ?
155 V6 była
155 TS była
156 V6 była
156 GTA była
155 TS była
x3 japonce były
156 V6 była
x1 japoniec jest. Zycie.
Stawiam, że albo Ty, albo poprzedni właściel palił gumy lub zbyt ostro startował.
Przegub to nic innego jak kulki w rowkach, najczęściej wyrabiają się przy zakrętach (te rowki), ale w przypadku, gdy katuje się autko przy jężdzie na wprost.......rowki nie wytrzymują i kuleczki zaczynają przeskakiwać......to już długo nie potrwa........do wymiany.
Ja mam Alfę 145 1.9 JTD i mam podobny problem... jak gazuję to słyszę tyrkanie... dziś byłem na przeglądzie i okazała się, że mam pęknięte: lewą i prawą osłonę gumową przegubu półosi... drogie są takie gumy? i czy długo trwa naprawa?![]()
Osłona na przegub kosztuje ok 40zł.
Wymienić ją można w ciągu godziny czasu(pod warunkiem, że sprawnie pójdzie odkręcenie półosi od piasty )![]()
Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
Wcześniej:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
Lancia Delta 1.8 8V
Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Alfa Romeo 33 1.7 Boxer
Ale jeśli już terkoczą Ci przeguby, to wymiana gumek nic nie pomoże.
Nowe gumy są w zestawie z nowymi przegubami - nic już na to nie poradzisz.