no i w ten prosty sposób wszystkie suvy stylistycznie dostały po pyskuno cóż, Alfa to Alfa
![]()
no i w ten prosty sposób wszystkie suvy stylistycznie dostały po pyskuno cóż, Alfa to Alfa
![]()
Przyjemny artykuł na Interii: http://m.interia.pl/motoryzacja/news,nId,2307199
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Piękny SUV o idealnych proporcjach, coś czuję że odniesie sukces!![]()
Jeśli cena będzie równa cenie porównywalnych suvów marek o lepszej reputacji to trudno będzie.
Ale trzymajmy kciuki. Auto, jak na suva, jest niezłe. Na pewno w stylistycznej czołówce.
- - - Updated - - -
być może masz rację, zobaczymy.
- - - Updated - - -
co z tego wynika? od kiedy to suvy są autami wyścigowymi?
No serio pytam: od kiedy?
czy ten chwyt marketingowy wypali, przekonamy się ale nieprędko, auto wejdzie do sprzedaży za kilka miesięcy.
Trzeba przyznać, że jest szał. Generalnie SUV to nie moje klimaty, ale w porównaniu do konkurencji to niszczy. Zwarta, muskularna, ale jednocześnie lekko wyglądająca sylwetka. Jedynie do trochę topornego tyłka bym się przyczepił. Razi trochę efekt kozy widoczny na ujęciach na żywo, ale wiadomo, to jest QV. Wersja cywilna na normalnym profilu opony pewnie nie będzie tego miała.
Dziwie się, że wypuścili auto ładniejsze (nie licząc wnętrza) i szybsze niż maserati levante (chociaż może jeszcze wyjdzie szybsza wersja).
- - - Updated - - -
no niby nie, ale jednak poniżej 8' na NR to jest czas, którego wiele "sportowych aut" by się nie powstydziło.
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Myślę że tutaj robotę zrobi widelec na grillu, spójrz ile ludzi woli mieć np. golasa A klasę niż dużo bardziej wypasione auto typu Focus, Megane itp.
Jak nie lubię SUVów tak ten mi się podoba z jednego powodu - patrząc na Macana podoba mi się jego linia boczna i prowadzenie dachu ale efekt psuje niemiecka toporność, tutaj jest podobna linia ale a dołożoną włoską finezją i to dopełnia ideału.
Ostatnio edytowane przez kasztelan ; 16-11-2016 o 23:53
AR 155 1.9TD 90KM 1992 - byla
AR 146 2.0 Ti 150KM 1996 - byla
AR 156 1.9Jtd 115KM 2002 - ciagle jest
AR 159 1.9Jtdm 150KM 2007 - byla
AR Mito 0.9TwinAir 105KM 2014 - jest
AR Giulietta 2.0 120KM 1981 - w trakcie remontu
AR Spider 2.0 150KM 1999 - jest!
U mnie nie pykło... A w wersji Q ten "dyfuzor" wygląda, jak by go przekleili z jakiejś tjuningowanej wersji Dodge'a Darta. W Stanach się pewnie sprzeda.
- - - Updated - - -
No, wizualnie to u mnie Levante ze 2 piętra wyżej.
- - - Updated - - -
To są wg Ciebie auta wyścigowe? Stelvio jest najszybszym SUV-em, bo schodzi poniżej 8 minut, a to jest nadal gorzej od "byle" Civika Type R...
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Gdy na rynek wychodziło Cayenne wszyscy pukali się w czoło. Tymczasem Porsche ma już w ofercie drugiego SUVa, a ludzie czekają na swojego wymarzonego Macana po kilka miesięcy. Osobiście nie rozumiem fenomenu tego segmentu, bo dla mnie 4x4 to terenówki: stary Defender, Gelenda, Land Cruiser czy Range. A jak coś jest do wszystkiego, to z reguły jest do niczego.
Alfa wydaje się mieć plan na to, żeby wyróżnić się na tle pozostałych marek, coś co z reguły zajebiście się sprzedaje: szybkość. Jasny i prosty przekaz, tego wymagają dzisiejsze czasy. Dziś każdy Janusz powoli dowiaduje się, że marka którą do niedawna hejtował na internetach, ściśle współpracuje z Ferrari i ma w ofercie najszybszego sedana na świecie, a teraz jeszcze najszybszego SUV-a. To powinno chwycić.