Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 40

Temat: 147 TS 2.0 czy 1,6

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Lisu
    Dołączył
    11 2014
    Auto
    159 SW 1,9 JTDM 150 KM
    Postów
    92

    Domyślnie 147 TS 2.0 czy 1,6

    Temat rzeka, ale poczytałem trochę forum, artykułów i potrzebuję Waszej rady
    Chcę kupić drugą Alfę do miasta wyłącznie. Plan- 147 benzyna. No i zdarzają się ciekawe 2.0 TS- brać? Czy unikać i szukać mniejszych silników? Nie oszczędzam na serwisie, wymianach części, ale nie jestem też mechanikiem.

  2. #2
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2015
    Auto
    Alfa Romeo 147
    Postów
    60

    Domyślnie

    Ja bym brał 2.0 (tylko nie wyjeżdżone), części zwłaszcza na rynku wtórnym bardzo tanie, a wrażenia z jazdy o niebo lepsze niż 1.6. Kupisz 1.6 bez wariatora latem włączysz klime i nie Będzie czym jechać, a znowu kupisz 1.6 z wariatorem 120ps to element awaryjny na pokładzie a szału z mocą niema. No tylko dwulitrówek jest jednak sporo mniej Ale to tylko moje skromne zdanie.
    Ostatnio edytowane przez maanieek112 ; 22-11-2016 o 05:08

  3. #3
    Użytkownik Świeżak Avatar Remiad_PL
    Dołączył
    01 2016
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    Alfa Romeo 147 2.0 TS, 150 KM, 2001r -> Giulietta 1.4 TB 120 KM 2010
    Postów
    27

    Domyślnie

    Siema,
    Mam 2.0 z Selespeed'em
    I serdecznie polecam.
    Ma swoje wady i zalety, co trzeba zrobić i o co zadbać wiadomo doskonale

    Moja juz ogarnięta, jeździ i ma się dobrze


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar lutek26
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    147 FL
    Postów
    630

    Domyślnie

    Skoro auto ma być do miasta to po co się pchać w 2.0 które ma słabsze panewki od 1.6 120 KM Radość z jazdy w korkach taka sama.Ubezpieczenie i spalanie PB większe.
    Wariator wystarcza spokojnie na 100tys jak się dba o olej na full i nie piłuje na zimnym. Wybór 1.6 też sporo większy.
    Ostatnio edytowane przez lutek26 ; 22-11-2016 o 06:36

  5. #5
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Karol147
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6
    Postów
    335

    Domyślnie

    Jak do miasta to 1.6 wystarczy. Ale, do spokojnej jazdy. Jak masz zamiar szaleć po mieście to bierz 2.0

    Wysłane z mojego HUAWEI RIO-L01 przy użyciu Tapatalka

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Lisu
    Dołączył
    11 2014
    Auto
    159 SW 1,9 JTDM 150 KM
    Postów
    92

    Domyślnie

    Wrażenia z jazdy wrażeniami z jazdy wiadomo Chodzi mi o to czy 2.0 jest jakoś dużo bardziej awaryjna niż 1.6? Mam na oku 2.0 z udokumentowanym przebiegiem 125 tysi i nie wiem czy jechać oglądać, czy odpuścić i szukać dalej 1.6?

  7. #7
    Użytkownik Świeżak Avatar Remiad_PL
    Dołączył
    01 2016
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    Alfa Romeo 147 2.0 TS, 150 KM, 2001r -> Giulietta 1.4 TB 120 KM 2010
    Postów
    27

    Domyślnie

    Jak nie masz daleko to jedz i zobacz
    Zobaczysz co i jak, a i sprawdzisz czy taki silnik Ci pasuje


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar Intruz
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    147 2.0 TS, 159 2.0 Jtdm SW
    Postów
    1,190

    Domyślnie

    Ja mam 2.0 z przebiegiem 121 tys. km z czego ja zrobiłem 70 tys. podczas których nie zepsuło sie dosłownie nic...zuzyły sie jedynie klocki hamulcowe i przednie zawieszenie...

  9. #9
    Użytkownik Znawca Avatar Mongoose
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    156 Sportwagon 2.0 JTS
    Postów
    1,321

    Domyślnie

    Alfa żeby jechała trzeba dać jej w palnik... Mówimy tylko o mieście, więc 1.6 105KM bez wariatora to najlepszy wybór. Poszukać wersji, która nie zżera oleju, równo pracuje i się cieszyć. 2.0 TS to kapa w takich warunkach, można byłoby się pokusić o 2.0JTS, ale nie był montowany w 147. Prócz wariatora i kosmicznego spalania w mieście, to w 2.0 trzeba doliczyć jeszcze walki wyrownujace i ich rolki, pasek... Jakieś 400pln w ASO... Dawać na wymianę rozrządu w 105KM 700zł, a w 2.0 2000-3000zł (zależy czy wymieniamy też wariator) to jest różnica, która będzie dobita jeszcze o wiele większym spalaniem. Ja nie pakowalbym się do miasta w nic więcej jak 1.6 w najslabszej wersji...
    Ostatnio edytowane przez Mongoose ; 23-11-2016 o 08:36

  10. #10
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Karol147
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6
    Postów
    335

    Domyślnie

    Ja mam 1.6 105KM do miasta i gdybym miał wybierać po raz drugi to wziąłbym 2.0. Problemem 1.6 105KM jest to, że jak na taką małą moc i słabą dynamikę pali bardzo dużo. 2.0 z tego co wiem nie pali dużo więcej a chociaż ma moc i jeździ zdecydowanie lepiej. A rzeczy takie jak rozrząd z wariatorem to nie jest coś co wymienis się kilka razy w roku tylko raz na 60 tys km Więc można to przeboleć, że będzie trochę drożej.
    Ja też sobie tak mówiłem przed kupnem, wezmę najsłabszą wersję w dobrym stanie i będzie super Tyle, że po roku musiałem włożyć prawie 5 tys w jego remont bo zaczął wpierdzielać ogromne ilości oleju. Wszystko zależy jak się trafi. Dlatego wg mnie nie ma co się bać tylko brać 2.0.

    Wysłane z mojego HUAWEI RIO-L01 przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez Karol147 ; 23-11-2016 o 12:01

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory