Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Temat: Tempomat w GT - różnica przed a po lifcie

  1. #11
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    Cytat Napisał pafka Zobacz post
    Faktycznie w instrukcji jest napisane, że tempomat można włączyć na 4,5 i 6 biegu.
    Czyli trzeba było grzebać w ECU żeby aktywować 3 bieg, a to pewnie nie jest łatwe, lub wręcz niemożliwe. Szkoda...
    Chyba się da.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  2. #12
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Da się na 3 biegu włączyć bo czasem korzystam.

    Wysłane z mojego SM-A500FU
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  3. #13
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    GT 1.9JTD
    Postów
    228

    Domyślnie

    Potwierdzam.. Dopiero od 3 biegu..

    Wysłane z mojego ZTE Grand S II LTE przy użyciu Tapatalka

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar pafka
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Jaworzyna Śląska
    Auto
    Alfa GT
    Postów
    1,550

    Domyślnie

    Panowie - czytać uważnie
    Mam dwie GT, w jednej z 2005 roku da się włączyć tempomat od 3 biegu, w drugiej z 2008 dopiero od czwartego.
    Moje pytanie brzmi: co zrobić żeby w tej z 2008 roku dało się korzystać z tempomatu od 3 biegu?


    Cytat Napisał maly_777 Zobacz post
    Chyba się da.
    To poproszę o jakieś info jak to zrobić?

  5. #15
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    No trzeba trochę w sofcie pogrzebać = na poziomie takim jak "chiptuning"

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  6. #16
    Użytkownik Znawca Avatar pafka
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Jaworzyna Śląska
    Auto
    Alfa GT
    Postów
    1,550

    Domyślnie

    Cytat Napisał maly_777 Zobacz post
    No trzeba trochę w sofcie pogrzebać = na poziomie takim jak "chiptuning"
    Czyli przez MES-a na pewno to się nie uda?

  7. #17
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    Możesz próbować
    Ja wiem jak zrobić to głębiej, wątpię że da się inaczej.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  8. #18
    Użytkownik Świeżak Avatar sVIRUSx
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Szczecin / Koszalin
    Auto
    AR Giulia Veloce, Abarth 124 Spider
    Postów
    237

    Domyślnie

    Z ciekawości sprawdziłem dziś u siebie. Jechałem 50 km/h na 2 biegu i tempomat działa
    Bella z 2004 roku.

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Jalo Kim
    Dołączył
    09 2016
    Auto
    GT 1.9 jtd
    Postów
    38

    Domyślnie

    Cytat Napisał sVIRUSx Zobacz post
    Z ciekawości sprawdziłem dziś u siebie. Jechałem 50 km/h na 2 biegu i tempomat działa
    Bella z 2004 roku.
    Z ciekawości sprawdziłem po tym poście i u mnie też od 2 biegu działa. Co prawda wtedy już jest ok. 4tys obrotów, ale działa! lipiec '05

  10. #20
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    Dzisiaj robiłem "tuning" tempomatu.

    147 po FL.
    Swap 5b na 6b.
    Nie działał tempomat na 6.

    Zrobiłem tak że działa od 3 do 6 i samochód normalnie wykrywa 6b

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

Podobne wątki

  1. Różnica w fotelach przed i po fl
    Utworzone przez aro_1977 w dziale 166
    Odpowiedzi: 55
    Ostatni post / autor: 20-03-2014, 05:04
  2. Podszybie różnica przed FL i po FL
    Utworzone przez Grand231 w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 13-01-2014, 09:16
  3. [146] Różnica w zwrotnicach T.S przed liftem i po lifcie.
    Utworzone przez Lesio w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 30-11-2013, 21:27
  4. tempomat w 156 1,9 jtd przed liftem.
    Utworzone przez kristof w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 26-03-2013, 16:48
  5. czy jest różnica w fotelach po lifcie
    Utworzone przez andrzejm36 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 17-01-2011, 14:27

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory