Strona 60 z 83 PierwszyPierwszy ... 10505152535455565758596061626364656667686970 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 591 do 600 z 822

Temat: Coś o gazowaniu V6 ...

  1. #591
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar bajtek5
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Szczecin / Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 156 3.0
    Postów
    127

    Domyślnie

    Witajcie, przeczytałem cały temat, ale im bardziej zagłębiałem się w temat, tym jeszcze więcej pytań powstawało w mojej głowie. Najpewniej będę zakładał instalację gazową dla silnika 3.0 V6 24V o mocy 248 KM (wykres z hamowni), chciałbym, aby całość była profesjonalnie złożona i nie sprawiała problemów z powodu źle dobranych komponentów, dlatego nie będę poszukiwał żadnych półśrodków.

    Czy dawaliście Waszym gazownikom jakieś wstępne rady przed montażem? Na pewno chciałbym odpowiednio ukryć instalację i nie wwiercać się bezpośrednio do baranów, tak, aby nie oszpecić silnika.
    Jaki najbardziej optymalny byłby zestaw dla silnika? Myślałem, aby pozostać przy IV generacji, gdyż V to wydatek rzędu 6-7 tys.

  2. #592
    ViP Maniak resoraków Avatar majk
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    ALFY
    Postów
    678

    Domyślnie

    Cytat Napisał bajtek5 Zobacz post
    Witajcie, przeczytałem cały temat, ale im bardziej zagłębiałem się w temat, tym jeszcze więcej pytań powstawało w mojej głowie. Najpewniej będę zakładał instalację gazową dla silnika 3.0 V6 24V o mocy 248 KM (wykres z hamowni), chciałbym, aby całość była profesjonalnie złożona i nie sprawiała problemów z powodu źle dobranych komponentów, dlatego nie będę poszukiwał żadnych półśrodków.

    Czy dawaliście Waszym gazownikom jakieś wstępne rady przed montażem? Na pewno chciałbym odpowiednio ukryć instalację i nie wwiercać się bezpośrednio do baranów, tak, aby nie oszpecić silnika.
    Jaki najbardziej optymalny byłby zestaw dla silnika? Myślałem, aby pozostać przy IV generacji, gdyż V to wydatek rzędu 6-7 tys.
    Ręce opadywują - trochę poswięcenia , w wątku jest wszystko wraz z dokumentacją zdjęciową

  3. #593
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar bajtek5
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Szczecin / Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 156 3.0
    Postów
    127

    Domyślnie

    Cytat Napisał majk Zobacz post
    Ręce opadywują - trochę poswięcenia , w wątku jest wszystko wraz z dokumentacją zdjęciową
    I kilkanaście propozycji dla poszczególnych komponentów. Zdjęcia mam już dawno oczywiście zapisane.

  4. #594
    Użytkownik Świeżak Avatar Kuba_6300
    Dołączył
    07 2015
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6
    Postów
    35

    Domyślnie

    Profanacja !
    Ręce lecą w dol...

  5. #595
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 3.0 v6
    Postów
    133

    Domyślnie

    Kwiczę ;D

    Bajtek, swoją 156tka 3.0 na stagu300 i hanach a obecnie barakudach w ciągu 5 lat zrobiłem już ponad 150tys km, to przy mojej nodze daje 45tys zł na lpg lub ponad 90tys zł na benzynę. Od montażu nie miałem absolutnie żadnych problemów z gazem poza wymianą filtrów(najlepiej samemu) i wtryskiwaczy po 100tys, za komplet barakud dałem jakieś 700zł.
    Na hamowni wypluła mi 4km mniej niż na benzynie a to głownie dlatego, że sam się tą mapą zabawiam.
    Najlepszy gazownik, którego moge ci polecić to dretan w tanowie, jeżeli ta zabawka passionatiego ma jeździć gdzieś dalej niż na zloty to.. sam policz

  6. #596
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar bajtek5
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Szczecin / Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 156 3.0
    Postów
    127

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kuba_6300 Zobacz post
    Profanacja !
    Ręce lecą w dol...
    Oj i to straszna! Samochód jest po to, aby z niego korzystać


    Cytat Napisał pasqd Zobacz post
    Kwiczę ;D

    Bajtek, swoją 156tka 3.0 na stagu300 i hanach a obecnie barakudach w ciągu 5 lat zrobiłem już ponad 150tys km, to przy mojej nodze daje 45tys zł na lpg lub ponad 90tys zł na benzynę. Od montażu nie miałem absolutnie żadnych problemów z gazem poza wymianą filtrów(najlepiej samemu) i wtryskiwaczy po 100tys, za komplet barakud dałem jakieś 700zł.
    Na hamowni wypluła mi 4km mniej niż na benzynie a to głownie dlatego, że sam się tą mapą zabawiam.
    Najlepszy gazownik, którego moge ci polecić to dretan w tanowie, jeżeli ta zabawka passionatiego ma jeździć gdzieś dalej niż na zloty to.. sam policz
    Dokładnie, miesięcznie robię ok. 2000 km, cały temat przeczytałem od podszewki, dodatkowo przejrzałem kilka rozmów na lpg-forum i mam już pewne rozpoznanie. Z ciekawości dodam, że nie jesteś pierwszą osobą, która mi mówi o gościu z Tanowa (cena kilkuset zł więcej nie gra roli, zależy mi na tym, aby całość służyła przez kolejne lata), komplet chciałbym wypada bardzo podobnie:

    Wtryski: Alex Barracuda pojedyncze
    Reduktor: KME R2 TWIN lub KME GOLD GT
    Sterownik: STAG 300 lub LPG TECH 326
    Przewody: Faro

    Wszystko odpowiednio zamontowane względem zdjęć od chłopaków. Mocno w mapę ingerowałeś?
    Ostatnio edytowane przez bajtek5 ; 02-12-2016 o 11:59

  7. #597
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 3.0 v6
    Postów
    133

    Domyślnie

    Bajtek: gazownicy po montażu sami wyregulują ci instalację ale samemu też warto zaglądać i kontrolować:
    http://www.a6klub.pl/-all-podstawy-m...pg-vt56145.htm
    dodatkowo warto się zaopatrzyć w interfejs BT do staga, ja mam na stałe zamontowany pod maską i lapka w bagażniq

  8. #598
    Użytkownik Znawca Avatar r-sokol
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Puławy (Jaroszyn), woj. Lubelskie
    Auto
    AR 156 2.0TS '98 ecu: M1.5.5 żona, AR 33 1,7 16v P4 stoi i czeka na..., AR 156 2,5 V6 '02 ecu ME 3.
    Postów
    1,006

    Domyślnie

    Ponieważ zdjęcia mojej instalacji lpg wcięło z tego wątku, a mam prośbę od dwóch osób o ponowne dodanie lub przesłanie zdjęć, to pozwoliłem sobie zrobić ogólnodostępny album na fejsie.
    Mam nadzieję że Moderatorzy łba mi nie urwą, a jakby co to będzie skąd odtworzyć to, co w tym wątku brakuje.
    Dodam jeszcze potem zdjęcia modyfikacji instalacji (np. podgrzewanie reduktora)

    https://www.facebook.com/millennium....=3&pnref=story
    Sprzedam skrzynię do crosswagona, 750 do uzg r-sokol@wp.pl

  9. #599
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Lepiej załóż techa zamiast staga.Miałem staga i techa także porównanie mam

    P9 android 7.0 beta
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  10. #600
    Użytkownik Znawca Avatar r-sokol
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Puławy (Jaroszyn), woj. Lubelskie
    Auto
    AR 156 2.0TS '98 ecu: M1.5.5 żona, AR 33 1,7 16v P4 stoi i czeka na..., AR 156 2,5 V6 '02 ecu ME 3.
    Postów
    1,006

    Domyślnie

    Jeśli to było do mnie to sterownik tech leży w domu tylko czasu nie mam. Niby to tylko przepięcie jednego i drugiego (chwila), ale dochodzi jeszcze strojenie (to juz trochę dłużej), nie mam przekonfigurowanego modułu bluetooth, no i kurde wskaźnik nie będzie działał jak trzeba
    Sprzedam skrzynię do crosswagona, 750 do uzg r-sokol@wp.pl

Podobne wątki

  1. [159] coś rzęzi przy gazowaniu
    Utworzone przez olo_84 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-10-2014, 16:42
  2. na luzie przy gazowaniu dobija mi kilometry na komputerze.
    Utworzone przez patryk0 w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 19-04-2011, 14:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory