Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy 123456
Pokaż wyniki od 51 do 58 z 58

Temat: Zawór egr

  1. #51
    Michal166
    Gość

    Domyślnie

    panowie wracajac do tematu czyszczenia egr'u to mozecie opisac jak rozebrac ten sterowany podcisnieniem?ile kosztuja te uszczelki i ile ich jest, zanim wezme sie za rozbieranie chcial bym miec wszyskto na miejscu dlugo czasu potrzeba na caly zabieg?

  2. #52
    Michal166
    Gość

    Domyślnie

    naprawde nikt z was nie rozbieral tego sterowanym podcisnieniem :?:

  3. #53
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał sergiusz1988
    U mnie pokazało błąd w układzie recyrkulacji spalin( czyli zawór egr) więc zabrałem sie za zaślepianie( oczywiście przy kolektorze ssącym) bo miało to znakomicie poprawić osiągi. Alfa jest moim pierwszym dieslem więc może wszystko jest w porządku tylko ja jestem przeczulony, ale po zaślepieniu nie ma żadnej różnicy. Zdjąłem zaślepkę. Oczywiście dalej pokazuje błąd egr. Co o tym myślicie?
    Bo błąd to trzeba skasować sam z ECU nie zniknie.
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  4. #54
    Użytkownik Ogier Avatar ziomal73
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Vanuatu
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
    Postów
    191

    Domyślnie

    Panowie, EGR wystarczy zdeaktywować przez kompa [GT] czy fizycznie też trzeba zaślepić?

    W Stilo miałem wyłączony i zaślepiony, w GT którą kupiłem jest wyłączony bez zaślepki.

  5. #55
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Serock/Bydgoszcz
    Auto
    156 2,4 JTD CF2, 159 1,9JTDm
    Postów
    165

    Domyślnie

    w Alfie z 1999r. 2,4 jtd 136 KM to sobie można całkowicie zaślepić i problem z głowy.

  6. #56
    Użytkownik Znawca Avatar duke75
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Kłaj/Kraków
    Auto
    AR Giulia Super; AR Tonale PHEV; Spider 916 3.0 V6, GTV 3.2 V6 "La Regina"
    Postów
    1,403

    Domyślnie

    W Mito 1.6 jtdm muszę wyczyścić lub wymienić EGR. Tak się zastanawiam, czy jak zaślepienie jest dobrym rozwiązaniem ...np: jeśli się wezmą za sprawdzanie czystości spalin
    Ostatnio edytowane przez duke75 ; 04-12-2016 o 13:59

  7. #57
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar mlyneek
    Dołączył
    10 2016
    Auto
    Alfa Romeo 156
    Postów
    27

    Domyślnie

    Jak na razie nikt tego nie sprawdza więc zaślepiaj.

    Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

  8. #58
    Użytkownik Znawca Avatar duke75
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Kłaj/Kraków
    Auto
    AR Giulia Super; AR Tonale PHEV; Spider 916 3.0 V6, GTV 3.2 V6 "La Regina"
    Postów
    1,403

    Domyślnie

    Pewnie wkrótce się wezmą. A wtedy ciekaw jestem co będzie z EGRem czy wyciętymi DPF?

Podobne wątki

  1. [146] Zawór EGR w JTD 1.9
    Utworzone przez raven17a w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 16-05-2014, 18:35
  2. 1.9 jtd zawór egr
    Utworzone przez kubals w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 28-04-2013, 23:29
  3. zawór EGR
    Utworzone przez seba855 w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 31-12-2012, 13:13
  4. [155] Zawór EGR w 2.0 TS 16V
    Utworzone przez rrybski22 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 18-08-2012, 15:27
  5. zawór EGR
    Utworzone przez pawlitoooo w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 26-11-2008, 21:27

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory