Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy 123456
Pokaż wyniki od 51 do 54 z 54

Temat: 3.0 V6 sonda, przepływka, gdzie szukać winowajcy?

  1. #51
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    AR 166 3.0 Sportronic 2002
    Postów
    323

    Domyślnie

    Gwoli ścisłości, sonda zaczęła pracować. Parametr integrator sondy lambda w granicach 0.97-1.03, czyli wszystko chyba działa poprawnie. Korekty w podobnych granicach. Mimo wszystko muszę się zająć jeszcze układem zapłonowym, czasami czuć że terepnie silnikiem, pewnie świece, cewki, ale bez tragedii.
    Miałem problem z ustawieniem LPG, ale okazało się że.. przewody od wtryskiwaczy gazowych są pomylone..

  2. #52
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    To jeszcze gwoli ścisłości napisz przyczyny dla potomnych

    Wyklepane Hammer AXE
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  3. #53
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    AR 166 3.0 Sportronic 2002
    Postów
    323

    Domyślnie

    Przyczyną była padnięta sonda oczywiście.
    Może się mylę, ale żeby sprawdzić czy z silnikiem wszystko w porządku, wystarczy podłączyć MES, i sprawdzić wszystkie parametry, tj. prace sondy, integrator sondy, parametr FRA duże i małe obciążenie (dwa ostatnie to chyba korekty krótki i długoterminowe?)
    Do tego przepływ powietrza, jak pracuje sonda, czy wynik adaptacji przepustnicy jest właściwy, czy czujnik temperatury silnika pokazuje poprawną temperature. Wypadanie zapłonów raczej czuć kiedy silnik nie cierpi na jakieś większe bolączki, a falowanie jeśli wszystko pozostałe jest w porządku to może być nieszczelność dolotu, dziurway wydech przed sondą, lejące wtryski, uszkodzona przepustnica, źle poskładany rozrząd. W najgorszym wypadku nierówne ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach. Głównie tyczy się to V6.

    Gdyby tylko ktoś mógł podać jakie ma czasy wtrysku PB na wolnych bez obciążenia?

  4. #54
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2014
    Auto
    alfa romeo 166 3.0 v6 '99 226
    Postów
    33

    Domyślnie

    ok jutro jak znajdę chwilę to postaram się sprawdzić czasy

Podobne wątki

  1. [145] Złącze diagnostyne gdzie szukać
    Utworzone przez Dizaster w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 04-09-2016, 09:49
  2. Gdzie tego szukać
    Utworzone przez Gutek83 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-09-2014, 08:34
  3. [GTV Spider] Sonda Lambda i przepływka uszkodzona ? 1.8ts
    Utworzone przez ian3 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 16-04-2013, 09:08
  4. [146] Sonda? Któryś czujnik? przepływka?
    Utworzone przez Kristoferowaty w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 04-08-2012, 16:27
  5. Gdzie szukać filtra paliwa 2.0TS
    Utworzone przez bella w dziale 166
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 22-03-2011, 08:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory